Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Okej, det är jeteenkelt att hitta ditförmodligen, kommer köra i sällskap med en bil så det blir fortaste vägen dit.![]()
Sitter med fötterna på bordet här på jobbet, dricker kaffe, kollar SH o lirar metal på högsta volym... + en 5-skiftslön uppe på det, sitter som en smäck!![]()
bättre blir det knappt Sitter med fötterna på bordet här på jobbet, dricker kaffe, kollar SH o lirar metal på högsta volym... + en 5-skiftslön uppe på det, sitter som en smäck!![]()

Körde första riktiga svängen på allmän väg idag. Riktigt varmt var det ute också. Nya bromsbelägg och nytt bakdäck på så t.o.m min gamla 750 var rolig att köra. Krokiga favvovägen var grusfri och klarat sig bra från tjälskott![]()
Ensam. Full. Nick Cave and the bad seeds, Murder ballads ur högtalarna. Visst har jag haft det bättre. Men fan så mycket sämre också!
Varma koppen fungerar det oxå men inte så mättande kanske? UFC all night long!![]()
Trodde från början att det var för att jag hade höga skor på mig och man inte var van att springa runt i såna, men igår hade ja ju vanliga skor på mig. Inte festat på länge så inte tänkt på det men nu börjar jag störa mig på det. Körde första riktiga svängen på allmän väg idag. Riktigt varmt var det ute också. Nya bromsbelägg och nytt bakdäck på så t.o.m min gamla 750 var rolig att köra. Krokiga favvovägen var grusfri och klarat sig bra från tjälskott![]()
Va e det för jobb, ngt måste du väl övervaka i alla fall??![]()

Okej, det är jeteenkelt att hitta dit
* Från 23:an, sväng vänster i Sandåkra
* Kör rakt fram genom 3 rondeller
*Efter golfbanan på högersidan har du hässleholmsgården in till vänster, är skyltat utifrån vägen också
Just nu ljuder Iron Maiden - Hallowed be thy name ur högtalarna härbättre blir det knappt
![]()
Därför jag har lagt i kyckling.Köpte en grillad kyckling idag, går ju inte äta en hel sån även om det var en pytteliten kyckling, så la i lite sånt i varma koppen.
En undran till dig som är tjej, kan inte tänka mig att killar har samma problem. Men är d någon som känner igen sig även om det är en kille så är ni välkomna att ge svar.
Varje gång jag varit ute och festat så har jag dagen efter skitont i låren. Verkligen sjukt ont.Det spelar ingen roll om jag har stilettklackarna på mig eller som i går helt vanliga platta dojjor. Har lika väl ont i låren idag.
Trodde från början att det var för att jag hade höga skor på mig och man inte var van att springa runt i såna, men igår hade ja ju vanliga skor på mig. Inte festat på länge så inte tänkt på det men nu börjar jag störa mig på det.
Tips?
whaa, finns det nått bättre än att spela elgitarr på högvolym med hörlurar? Blir helt trött, på ett skönt sätt.
Borde haft några öl på glasflaska också! Epic kväll för mig sjäv![]()
Välkommen till äldre dar! Det där känner jag igenJag kallar det för "dans(parnings)låren" Vår bäcken vinklas på något sätt (svank?) annorlunda mot hur vi går/står/dansar i vanliga fall och det är främst när man är singel och ute o festar som detta fenomen händer
(min egna slutsats, källa: manglan
)

Välkommen till äldre dar! Det där känner jag igenJag kallar det för "dans(parnings)låren" Vår bäcken vinklas på något sätt (svank?) annorlunda mot hur vi går/står/dansar i vanliga fall och det är främst när man är singel och ute o festar som detta fenomen händer
(min egna slutsats, källa: manglan
)
hhahahahhaah! det har definitivt inget med åldern att göra, har alltid haft så. hmm fan va skumt asså. det gör så jävla ont, är öm hela dagen efter.
konstigt att jag inte får det när ja kör hoj, tydligen så svankar vi tjejer sjukt mycket.![]()
Menade främst kroppen fysiska ålder Håll bra koll! Vi vill inte ha några bränder i torktumlaren eller transportören igen!Har tre skärmar framför mig, men det räcker med två för att ha koll på processen, så en är "SH-skärm"![]()
Vi var till Tranemo idag. Klart du kan haka påHänger gärna med och gasar någon dag!
Ni verka ha bra goa vägar uppåt.
Vad gör norrmännen i östersjön?väntar ut morgonen på en stor norsk båt i östersjön, finns inget mer o göra i natt... film?
Haha! Rolig läsning! På ett positivt sätt alltså. Inget emot era onda lår.
Jäkla knä/fot/kropp som inte vill hålla ihop ordentligt. Var inte långt ifrån "ska vi hjälpa tant upp" idag 
Bäst att du börjar träna så att du orkar bära hem tanten Håll bra koll! Vi vill inte ha några bränder i torktumlaren eller transportören igen!Blir så jäkla stor apparat då...
Nu förstår jag inte va du pratar om Kalle!??![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem