Vadå sen...höredu..ska man inte erbjuda tjejen sängen...?![]()
Joo de ska man men ja har ju så förbannat ont i ryggen, men jaja, jag offrar väl min rygg för din skull då, sängen är din!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vadå sen...höredu..ska man inte erbjuda tjejen sängen...?![]()
Joo de ska man men ja har ju så förbannat ont i ryggen, men jaja, jag offrar väl min rygg för din skull då, sängen är din!Joo de ska man men ja har ju så förbannat ont i ryggen, men jaja, jag offrar väl min rygg för din skull då, sängen är din!
Det är inte knasigt, det är kowlt
Inga gentlemannafasoner där inte...![]()
Ja, menar det, tack, vi ska ju ändå inte sova så mkt...(eftersom klockan är så mkt menar jag)...
Ahaha, så kand et vara![]()
För trött o förstörd i kroppen för sånt
Nej precis, ska ju vara på gymmet senast 10 så de hinns inte me allt för många timmar![]()
Jaja, bli du här. Vi kan prata hela natten![]()
Nej i helvete heller, snart lägger jag mig ner på plats o sover om ja inte lyckas resa mig...
Nej i helvete heller, snart lägger jag mig ner på plats o sover om ja inte lyckas resa mig...

Va bra, ska ju oxå gymma...då kommer ju ingen av oss att försova sig...
Kanoners, tur att de finns folk som oss som kan vara bra förebilder för småttingarna här, bara hoppas de ser o lär!
verkar som om det är långt till sängen, hur lyckas du fixa den ryggen i sådant skick...oh så ska du gymma...![]()

Jag gymar... Eller pratar du om att gå upp tidigt nu?
Kanoners, tur att de finns folk som oss som kan vara bra förebilder för småttingarna här, bara hoppas de ser o lär!

Pratar om att gå upp tidigt o gymma, inte ligga o sova hela dan sen gå upp o dra te gymmet på kvällen o sätta sig vid datorn igen![]()
ja, precis...jo bäst å tipsa dem som svankar ( tjejer och svankar i samma mening är som gjort för en HET diskussion...) att ta sig till gymmet och kötta lite
![]()

Evo, lätt. Klart!
Nu ska du inte vara sån, jag är aktiv och gör andra saker med mitt liv. Jag bara råkar tycka om sovmorgnar![]()

|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |