Tråden för de nattaktiva!

Jo festen blev jävligt lyckad. mindre skoj va det att städa upp dagen efter.
Får ta o ringa till Banken o kolla ifall nån har lämnat in en plånbok, tvivlar starkt på den men iaf.

Ja, städa efter en fest är ju aldrig kul... Hoppas du får tillbaka din plånbok:)

Mitt lättaste nattpass ever, tack vare AIK! Sitter bara och ler och läser alla missunnsamma kommentarer från motståndare. Underbart!

Plånboken kan dom behålla, den va rätt ful iaf. men jag vill gärna ha tillbaka mitt körkort o sånt, så jävla drygt att behöva fixa nytt.

Ja fy fan, o de värsta är ju att nån annan troligen springer runt o använder ditt körkort.

Extrajobb inatt.
Halvtråkigt men lätt.
Behöver pengarna.

Vilken röta man kan ha ibland. Ringde till krogen jag va på i lördags o frågade om dom möjligtvis fått in en plånbok, Javisst hade dom det och t o m pengarna va kvar i den.
det finns alltså sunda ärliga människor kavr i detta landet. :)

Hopp, har spelat mario och ägnat mig åt diverse andra tricks för att bli trött men tröttheten vill inte riktigt komma denna natt. Får se om mitt spår i den här tråden kan hjälpa..

Jag är trött men kan ändå inte riktigt komma till ro, vore jävligt gött om tjejen kunde försvinna från sängen så man fick lägga sig o bre ut sig ordentligt.

Wow, med den utsikten hade jag oxå spanat:tummenupp

I går var det en gubbe som spanade bokstavligen...han skulle sätta upp julekrimskrams på fasaden...lika förvånad varje år:D precis som när fastighetsägaren tvättar "månfönstret".

Snart dags för "stad i ljus", ska bli kul att strossa omkring i nattmörkret och se alla fina ljusuppsättningar

Last edited:
Då va de dax igen då 4 sega natt pass framför sig :död :död

Jag har ett eftermiddagspass kvar imorgon o sen e jag ledig i 9 dagar:yoparty

Vilken röta man kan ha ibland. Ringde till krogen jag va på i lördags o frågade om dom möjligtvis fått in en plånbok, Javisst hade dom det och t o m pengarna va kvar i den.
det finns alltså sunda ärliga människor kavr i detta landet. :)

Skönt att det finns lite hopp om mänskligheten:)

Last edited:
Skulle va skönt å jobba skift igen, passade min störda dygnsrytm perfekt. Lite svårt när man undervisar bara.

Fast studenterna kanske skulle tycka det var helt okej med nattföreläsningar? :va

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka