Tråden för de nattaktiva!

Jag är vaken och funderar just nu på om man ska säga "grattis" eller "beklagar" till manglan:D Närå, hoppas att hon får en fin dag:hej

själv blir man halvvägs till 50 på söndag. tror jag har hamnat i en kris bara för det...

Jag är vaken och funderar just nu på om man ska säga "grattis" eller "beklagar" till manglan:D Närå, hoppas att hon får en fin dag:hej

Jag ska svara på det... "Grattis, du får fortsätta vara ute i samhället" :yoparty:banana:Bugar "OKEJ" stämpeln iår också! :D

själv blir man halvvägs till 50 på söndag. tror jag har hamnat i en kris bara för det...

Du är bara närmare 30 än 20 efter den dagen :D Det är den kalla råa sanningen :D

Last edited:
Är jag singel när jag fyller 30 (2,5 år) så kanske jag kommer ha lite ångest. Men nu kör jag på utav bara fa-aan med allt!
:yoparty

Förresten, att ha flickvän gjorde att man kände sig ännu äldre. (alla uppstyrda middagar och annat som man gör som par) Så hur ska man göra :va ?

Suttit och haft diskussionsuppgifter med skolan på ett internt forum. Bara jag som var online visserligen, men jag kunde iaf svara på endel saker...

Last edited:
Lögnhals:mad:

Heh, en annan som vänt på dygnet alltså...

Jag brukar lägga mig vid två-tre på natten och sen gå upp nån gågn efter lunch...:huvet

Brukar bli närmare 4-5 för mig, sedan stiger jag upp när voffen väcker mig och vill ut, sådär vid 12-1 nånting.

Är det bra att ett jobbansökningsmejl är avsent klockan 02:43? :näsblod

Brukar bli närmare 4-5 för mig, sedan stiger jag upp när voffen väcker mig och vill ut, sådär vid 12-1 nånting.

Är det bra att ett jobbansökningsmejl är avsent klockan 02:43? :näsblod

Haha, jag brukar också söka jobb vid den tiden!:D Ingen aning om det är bra eller inte... Morgonstund har guld i mund, typ?:näsblod

var upp till 6 imorse, sov ett par timmar sen heldag ut på auktion. Hem och sov 2 tim, och nu uppe hela natten igen. Sova 4-6 tim om dagen verkar funka, om man får avgöra själv när man vill lägga sig :hihi

Jag skickade in skolgrejer (forumtrådar, vi diskuterar lite olika ämnen på en plattform) igår 04:17. Alla andras är mellan kl09 och 19 typ...

Är också nattvaken, brukar vara uppe till kl 7 och gå upp igen vid 16...
Brys på hur jag jobbar för dagen.. Har kommit på att dom ända timmarna jag aldrig är vaken på är mellan 08.00-11.00, alla andra timmar på dygnet kan jag vara upp, beroende på vilken dag:D:D

Kan inte folk börja sälja sina hojjar snart! Jag letar naken hoj men det finns inte så många av den jag vill ha!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka