Tråden för de nattaktiva!

Den fick fort men jag tycker att det var längesen det var fredag på nått sätt! Jag har haft en grym helg också, hade bästa fredagen i år!

Denna är så briljant. När folk från Sthlm frågar hur vi pratar i Halland brukar jag visa denna:
[youtube-id]4t6rIXQp4uA[/youtube-id]

Gaaah... ska man eller ska man inte lägga några tusen på lite ny plast o dekaler till enduron...som såklart kommer va repiga o förstörda efter en runda...hmm

Jag har aldrig lagt pengar på mina hojar av utseende-skäl, alltså inte mer än om något är trasigt, så jag säger: Uppdatera utrustning o kläder istället, sen såklart slitdelar!

Jag har aldrig lagt pengar på mina hojar av utseende-skäl, alltså inte mer än om något är trasigt, så jag säger: Uppdatera utrustning o kläder istället, sen såklart slitdelar!

Den personliga utrustningen jag har duger gott o slitdelar byter man ju hela tiden såklart :D
Lite småsugen att putsa upp skiten o sätta på ny plast o allt så den är riktigt fin när ja ska ta ut den i skogen igen.
Hondan har ju inte en repa i plasten än fast jag klotat flera ggr, fan :D

Irriterande att dekalerna är så jävla dyra.
Kostar mer för dekaler än plasten :gnissla

Den personliga utrustningen jag har duger gott o slitdelar byter man ju hela tiden såklart :D
Lite småsugen att putsa upp skiten o sätta på ny plast o allt så den är riktigt fin när ja ska ta ut den i skogen igen.
Hondan har ju inte en repa i plasten än fast jag klotat flera ggr, fan :D

Irriterande att dekalerna är så jävla dyra.
Kostar mer för dekaler än plasten :gnissla

Finns det inga "pirat-dekaler" på ebay eller nått? Sjukt att de ska vara så dyra... :va

Inte mig emot! Har inte sett filmen, men kan väl knappast vara värre än när "Blairwitch Project" kom?

Hej raring, hur går nattvaktandet?

hmm har inte sätt den filmen, får kolla up:)

men just cloverfield är lite speciel. Den handlar om några 25 åringar i manhattan som har en avskedsfest till en kille som ska flytta till japan när hela stan slås av något konstigt utomjordiskt monster.. so far är det rätt standard tänker man.. men hela grejen är att det föreställer att allt är inspelat med en handkamera.

[YOUTUBE-ID]ufYF0f-zMgY[/YOUTUBE-ID]

Sen får man inte glömma att det är stört bra skådespeleri:tummenupp

bara för du är rädd för bamse!:D

Nä men saken är att jag vissa gånger kan garva åt skräckfilmer som är värre bara för att de är för opersonliga.. men det här känns verkligen som man är mitt i smeten och allt händer så fort! Man blir nästan lite halv paranoid. Tips på nytänkande filmer tas gärna emot!:)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back