Tråden för de nattaktiva!

Käka framför datorn en fredag är "sådär", men det blir plugg som fan. Tar igen det sen då det blir Åre en vecka! :banana

Kvällens aktivitet i denna tråd: roliga youtubes! Gärna liknande radiosnubben som "Äger bruden som gör slut" eller "Erik ringer till julradion"

Last edited:
Snälla ni måste lyssna!!
[youtube-id]Pj5qF7Of1E0[/youtube-id]

Denna är lite kul på nått sätt!
[youtube-id]-1PYCs5KQOE&NR=1[/youtube-id]

Last edited:
Ja fy fan. Jobbar o sliter, extra hårt med pga kollegor som går till jobbet sjuka sen går hem efter nån timma, få in en ersättare en fredag är ju lätt. Idiot

*gäsp*

nu börjar man bli lite trött, fan va najs med ledigt. :tummenupp

Visste ni att endast 47% av naturvårdshänsynsåtgärderna ifyllda i avverkningsanmälningarna stämmer överens med verkligheten på hyggerna? Här behövs information till skogsägarna, jo jag tackar ja! Hur ska vi då hålla reda på att vi värnar om djur och natur? Jo, nån jävel får åka ut och kontrollinventera efteråt!

Här är det nått fel i systemet! :mattias

Här kommer en film till:
[youtube-id]5-r8qpGWlmE[/youtube-id]

Jag mår också lite dåligt. Jag spille Jokk blåbärsdryck på min HugoBosströja och det gick inte bort i tvätten. Den kostade runt 1500kr :(

Bara för att folket i din umgängeskrets har villa/barn och resten av problemen det för med sig betyder inte det att du måste känna dig stressad av att du saknar det. Var glad att du slipper det istället och trivs med dig själv först.

Jag mår också lite dåligt. Jag spille Jokk blåbärsdryck på min HugoBosströja och det gick inte bort i tvätten. Den kostade runt 1500kr :(

Bara för att folket i din umgängeskrets har villa/barn och resten av problemen det för med sig betyder inte det att du måste känna dig stressad av att du saknar det. Var glad att du slipper det istället och trivs med dig själv först.

Fi fan, det är problem de :D

Har ingen i min umgängeskrets som har de faktiskt, så de handlar inte om det.
O det är inget som måste ske imorrn, hade det varit fallet så hade jag redan haft allt de.
Men man har det ju bra i övrigt o det är väl lite det som fattas.
Festa o vara ute med polarna har ja tröttnat på sen länge, bara åka hoj o inte bry sig om annat har ja me tröttnat på.

Men men, nu är det tillbaka 3 år i tiden o leka ung igen som gäller.

Fi fan, det är problem de :D

Har ingen i min umgängeskrets som har de faktiskt, så de handlar inte om det.
O det är inget som måste ske imorrn, hade det varit fallet så hade jag redan haft allt de.
Men man har det ju bra i övrigt o det är väl lite det som fattas.
Festa o vara ute med polarna har ja tröttnat på sen länge, bara åka hoj o inte bry sig om annat har ja me tröttnat på.

Men men, nu är det tillbaka 3 år i tiden o leka ung igen som gäller.

Lek inte ung, lek dig själv istället så drar inte bruden sen när du blir ditt "gamla" jag igen ;)

Man tröttnar fort på allt. Brist på gemenskap oftast.
Kolla på Afrika, de är sällan deprimerade. De har inga lyckopiller o grejjer. De har varandra :D

Lek inte ung, lek dig själv istället så drar inte bruden sen när du blir ditt "gamla" jag igen ;)

Man tröttnar fort på allt. Brist på gemenskap oftast.
Kolla på Afrika, de är sällan deprimerade. De har inga lyckopiller o grejjer. De har varandra :D

Kloka ord :D

Tänk om allt kunde vara lika enkelt som det är att säga :P

Fast som sagt, i afrika har de varandra o jag har ju ingen, de e ju det som är problemet :D

Vad ska man göra för att lyckas sova?

btw nån som har battlefield 1942? gammalt men bra spel:)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti