Tråden för de nattaktiva!

Finns det någon tråd på forumet ang CoD MW2?

så folk kan adda varrann o lira ihop tänkte jag?

Annars kan vi starta en nu.
Jag heter Vaselek iaf på Steam.

Lyckades äntligen somna igårkväll efter vart uppe över 30h... vaknar vid 2 efter bara några timmars sömn å kan inte somna om :mad:

nu sitter man här med en bärs

Själv sov man alldeles för länge imorse (fick ca 14 timmars sömn inatt efter att ha varit vaken mer eller mindre två dygn i streck dessförinnan) och kan nu inte sova. Provade mellan kl 12 och tre men det ville sig inte, så nu sitter jag här:huvet Och jag ska till arbetsförmedlingen imorgon också... Får bara hoppas att jag inte är för trött då.

Det där med bärs lät gott, fast vetefan om jag har någon... Ska ner och kolla. Finns ingen så blir det årslagrad julmust istället.

Bärs finns det här iaf. Tre plattor från början (halvliters) men det är ju fredag så man har tullat lite :D

Bara 58 kvar :(

De e mycket nu.

nä dom tog slut i förrgår :(

Jag har inte fått bärs på över en månad så du ska bara vara tyst:mad: Dels så är jag fattig som en kyrkråtta, dels så försöker jag hålla nere lite på kolhydrater (brukade vara ungefär lika fattig tidigare men köpte då bärs om jag var sugen på det trots att jag egentligen inte hade råd att leva om jag gjorde så... Nu har jag fler saker som hindrar mig mer än bara bristen på pengar till annat) och dels så har jag ingen att dricka med... Alla roliga polare är alltid upptagna, och de flesta har jobb och därmed råd att dra ut och festa... Vilket jag inte har. Bajs:mad:

Bärs finns det här iaf. Tre plattor från början (halvliters) men det är ju fredag så man har tullat lite :D

Bara 58 kvar :(

De e mycket nu.

As, posta ett flak till mig!:mad:

...

Snälla?:rolleyes: :Bugar

Last edited:
tja-la-la-la-laaaaaa-tja-la-la-la! nä en whiskey å en röka skulle sitta fint! :wiggle :arsele :wiggle

Bortglömd tråd?

Jag vill ha tips på nå´t spel som kan skrämma upp mig för en stund... Lite destruktiv som man är, har jag inte haft en riktigt go´ mardröm på länge.

Så... Lite tips? :D

Bortglömd tråd?

Jag vill ha tips på nå´t spel som kan skrämma upp mig för en stund... Lite destruktiv som man är, har jag inte haft en riktigt go´ mardröm på länge.

Vafaan? Jag har inte haft en riktig mardröm sen jag var 10 bast, bodde i Skellefteå, å drömde att jag föll från Lejonströmsbron å drunknade. Hur gammal är du??!? :va

Bortglömd tråd?

Max Payne 1 är förjävla psykadeliskt om man kommer in i det.

Enda spelet som fått mig att hoppa till på senare år är nog S.T.A.L.K.E.R så tips på det å

Någon uppe?...

Edit: God natt.

Last edited:
hmm..jorå..just hemkommen från puben, fundera på lite käk..
Polarn tog fyllekäk på pizzerian men de har ja änna lagt ner för ett par år sen så nu får man väl laga sig egen mat som vanligt...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra