Twosaint
Great white people
stoffer skrev:Idag lyffte man 30kg hantlar i snedbänken. Inte så mycket kanske, men första gången på 3 månader jag tränar, jag är nöjd
Hur går det för er andra?
Körde i smithmaskin iofs men körde 2 8

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stoffer skrev:Idag lyffte man 30kg hantlar i snedbänken. Inte så mycket kanske, men första gången på 3 månader jag tränar, jag är nöjd
stoffer skrev:Hur går det för er andra?
Madhonda skrev:Jo tack...det går bra.![]()
Men denna tråden känns nog lite för seriös för mig. Jag tränar väl en sisådär 6 pass i veckan (när simhallen har öppet) simning, löpning, muskelpass o yoga på E2.
Nu//Mad
Bra att det går bra, låter som jag är mer oseriös än dig, jag sofftar mest på stranden och kastar frisbee på sommaren, när det är för varmt för hojen då alltsåMadhonda skrev:Jo tack...det går bra.![]()
Men denna tråden känns nog lite för seriös för mig. Jag tränar väl en sisådär 6 pass i veckan (när simhallen har öppet) simning, löpning, muskelpass o yoga på E2.
Nu blir det mest löpträning för hela slanten 4-5 ggr i veckan. Och det enda jag gör i kostväg är att äta en tallrik havregrynsgröt innan jag lägger mig, för löprundan som börjar kl. 6. (när jag inte har semme alltså)
Jag äter inte vassle o dexto o ja...sånt,utan bara vanlig mat.
Jo...o så tar jag mig en sup emellanåt oxå för den delen.![]()
//Mad
Då snackar vi hantlar då va?NoicE skrev:Allt sprit och øl
Jag har inte gjort en framgång sen i børjan av maj tror jag
nu ska jag träna bic o tric, tänkte väl iaf ta 7ggr 40kg i bic-curl![]()
stoffer skrev:Då snackar vi hantlar då va?![]()
stoffer skrev:Bra att det går bra, låter som jag är mer oseriös än dig, jag sofftar mest på stranden och kastar frisbee på sommaren, när det är för varmt för hojen då alltså
6 pass är mycket![]()
Twosaint skrev:, känns som att du är bland dom seriösare om du nu inte var ironisk.
Träna 6ggr i veckan är du tokig![]()
stoffer skrev:Då snackar vi hantlar då va?![]()
DJM skrev:Köpte proteinpulver och fick med omega 3 kapslar?
Är det nåt att häla i sig? Står ju fettförbränning och så. Men jag vill inte ha bort fettet nu.
Nån som kör med sånt och kan säga nåt?
Twosaint skrev:Gymgrossisten eller ? Fick mina förra veckan oxå, tjao jag vet inte jag käkar nån om dan. Du får väl i dig andra nyttiga saker i dom oxå tror jag.
DJM skrev:yes precis.
Ah ok. Aja jag börjar käka dom och ser vad som händer.
Jo, det är ju fiskolja med nåt annat.Men jag stoppar i mig de så får vi se..
DJM skrev:nu är det nog dax för att väcka liv i den här tråden..
jag ställer första frågan.
Köpte proteinpulver och fick med omega 3 kapslar?
Är det nåt att häla i sig? Står ju fettförbränning och så. Men jag vill inte ha bort fettet nu.
Nån som kör med sånt och kan säga nåt?
Twosaint skrev:Jag har inte märkt något än men en polare snackade om att man fick "fishbreath" av att käka dom så jag tar en på kvällen =)
Jag vet inte om han snackar goja men..
Hur ser era veckor ut eg ? Den här veckan vart det
Måndag-Bröst
Tisdag-Armar (Biceps/Triceps)
Onsdag-Rygg
Torsdag-Axlar
Mån,tis och tors avslutade jag passen med ca 30 min rask promenad får se om jag tar ett benpass på lördag eller söndag. Blir ungefär varannan vecka ben så jag har funderat på att alternera ben/axlar varannan vecka då dom växer bra ändå (axlarna).
DJM skrev:Sen blir det nåt benpass instickande i helgen. Brukar alltid bli.
Men känner att armarna får inte vila klart när man kör sådär.
Får se vad man knaprar ihop till nästa vecka.
Twosaint skrev:Oja idag fick jag gå ner 5 kg på varje hantel på hantelpressen för axlarna var rätt slut. Testar några veckor får se om det blir nån ändring, körde tidigare varannan dag vila/träning då vart det oftast att passen mot slutet på veckan föll bort och det vart kanske bara 2/vecka. Har kört nu 3-4 veckor med Mån-Tors och nån cardio på tex lördag eller söndag. Magen klämmer jag in nån dag då jag känner att jag har energi och ork kvar.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |