Träningstråden

Alltså jag väger mig mycket sällan, bättre kolla på kläderna om de krymper eller inte...... Meen nu tycker jag att jag format till kroppen så till och med jag ser skillnad dvs blivit starkare och lite tightare kropp´så tänkte kan vara kul å se om det hänt något på vågen med..... Nä hade gått upp:brinnerup ska fan banlysa den där jävla vågen:mad:

Alltså jag väger mig mycket sällan, bättre kolla på kläderna om de krymper eller inte...... Meen nu tycker jag att jag format till kroppen så till och med jag ser skillnad dvs blivit starkare och lite tightare kropp´så tänkte kan vara kul å se om det hänt något på vågen med..... Nä hade gått upp:brinnerup ska fan banlysa den där jävla vågen:mad:

Vikt är irrelevant. :fakta Det viktiga är att du är nöjd med det du ser i spegeln. :tummenupp

Vad tror du är tyngst, det man får av att träna eller det man får av att slappa? ;) Sen är det som BE skriver. Punkt.

Plåtmannen, stretch, ont, gnäll

Tips från hon som varit med om typ allt (eller inte): Bredare grepp för att inte få för mycket vikt på just biceps så att det känns som om armbågen ska gå av för bicepsen är så jävla stora. Och för en är stel i baksidan av armarna.

Det var helt plötsligt helt jävla amazing.

Jag kör ju OL-böj för att få upp styrkan på framsidan mer så jag är generellt sett svagare i den böjen än lowbar-böj.

Men ställde mig ändå i böjracket och körde 90 kg. 3 set med 6 reps, sen försvann överkroppen :hihi. För en vecka kändes det jävligt tungt med 6or på 85 kg.

Och 50 kg kändes som 30 kg. Var tvungen att höja mig ordentligt, 4 set på 6 reps på 55 kg blev det.

:banana

Och nej, ingen PWO eller BCAA innan passet. Bara lite malto (sportdryck) från det sponsrande företaget. :banana :tuttar:arsele:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:banana:banana:banana:banana:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:kär:kär:kär:kär:kär:smasha:smasha:smasha:smasha:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:rock:rock:rock:rock:rock:rock

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

det var helt plötsligt helt jävla amazing.

Jag kör ju ol-böj för att få upp styrkan på framsidan mer så jag är generellt sett svagare i den böjen än lowbar-böj.

Men ställde mig ändå i böjracket och körde 90 kg. 3 set med 6 reps, sen försvann överkroppen :hihi. För en vecka kändes det jävligt tungt med 6or på 85 kg.

Och 50 kg kändes som 30 kg. Var tvungen att höja mig ordentligt, 4 set på 6 reps på 55 kg blev det.

:banana

och nej, ingen pwo eller bcaa innan passet. Bara lite malto (sportdryck) från det sponsrande företaget. :banana :tuttar:arsele:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:banana:banana:banana:banana:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:fyllisar:kär:kär:kär:kär:kär:smasha:smasha:smasha:smasha:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:rock:rock:rock:rock:rock:rock

:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar:bugar

tillägg:

mother-of-god-meme-rage-face.jpg

Tips från hon som varit med om typ allt (eller inte): Bredare grepp för att inte få för mycket vikt på just biceps så att det känns som om armbågen ska gå av för bicepsen är så jävla stora. Och för en är stel i baksidan av armarna.

Mm får se om man behöver bredda, kändes rätt bra efter slaktarstretchuppvärmning... får se hur det blir med lite mer vikt. Fan att man inte börjat med denna övning tidigare :mad

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back