Träningstråden

marcus56 skrev:
2613130 Kan tänka mig att du begärt just de arbetstiderna för att få slippa. ;)
Men du kan ju alltid köra situps, armhävningar mm på jobbet, kanske jogga på din vaktrunda. :)

vaktrunda????????????

jobbar som tekninker på Bossit

Ja 17.00 tränar vi idag!
Vad sägs om lite rodd?

Vore kul att skriva upp hur långt vi ror varje gång. Vi kanske hinner runt jordklotet innan vi åker till Spanien!?!?

Stoffy skrev:
2620226 Ja 17.00 tränar vi idag!
Vad sägs om lite rodd?

Vore kul att skriva upp hur långt vi ror varje gång. Vi kanske hinner runt jordklotet innan vi åker till Spanien!?!?

Vi kör en Cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel i kväll som vi brukar på måndagar tycker jag..... Ja vi lär ju lätt hamna i spanien i alla fall om inte runt hela klotet....Satan vad stark man börjar känna sig nu....:yoparty

Lennartsson skrev:
2620454 Vi kör en Cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel i kväll som vi brukar på måndagar tycker jag..... Ja vi lär ju lätt hamna i spanien i alla fall om inte runt hela klotet....Satan vad stark man börjar känna sig nu....:yoparty

bättre ni köper en as big snipa och ror till spaniel, billigt och mycket träning:tummenupp

Lennartsson skrev:
2620454 Vi kör en Cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel i kväll som vi brukar på måndagar tycker jag..... Ja vi lär ju lätt hamna i spanien i alla fall om inte runt hela klotet....Satan vad stark man börjar känna sig nu....:yoparty

Skicka hojarna och utrustning med flygfrakt till Spanien och ro dit, då kommer ni vältränade till Olas läger.:D

Stoffy skrev:
2620599 Ni tror inte att vi vågar va?
Ni vågar AAALLLDRRIIG!!!:fakta

Dessutom är ni alldeles för klena och otränade så ni skulle iallafall inte klara av det. :arsele

Sug på den du.:FU :D

Ähe ni har nog rätt men till sommaren kanske det blir att småträna lite ute i sommarstugan (vid Hjälmaren). Pappsen har en roddbåt och det är ju faktiskt "The real thing"

Lite grilla och öl efteråt?

För er som är intresserade av att träna idag så ses vi 16,30.

Fy fan va snabba man kommer att bli nästa år. Ulrika sägar redan att jag är hennes snabbaste kille hon någonsin haft :yoparty

Stoffy skrev:
2622414 För er som är intresserade av att träna idag så ses vi 16,30.

Fy fan va snabba man kommer att bli nästa år. Ulrika sägar redan att jag är hennes snabbaste kille hon någonsin haft :yoparty

inte alltid bra att va snabb:tuttar :tummenupp :tummenupp :D

Nu jäklar grabbar så har jag äntligen kunnat träna igen efterförskylningen jag har dragits med några veckor. Tänkte mjuka upp lite med rodd, har hört att det ska vara bra :hojsmilie Råka visst ro 1mil innan det var dags att ge sig på magen och ryggen, kan ju inte direkt säga att det var skoj men känns bra efteråt, trodde inte jag skulle palla med det men men.

Hur lång tid tar det för er i Örebro att ro 1mil? Jag rodde i 46min innan jag kom så långt.

Evil M skrev:
2623134 Nu jäklar grabbar så har jag äntligen kunnat träna igen efterförskylningen jag har dragits med några veckor.

Jag tog en promenad till Kyckling, tog visserligen en pepparkaka till kaffet men det får man när man varit duktig.:D

Såg Stefans Golf utanför Kolgrillen, är det sånt man äter efter träningen? ;)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8