Lennartsson
Ny medlem
Lennartsson skrev:2613870Jag kommer.... äter pasta nu.... Laddad som få.....![]()
Å nu gröt......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lennartsson skrev:2613870Jag kommer.... äter pasta nu.... Laddad som få.....![]()
marcus56 skrev:2613130Kan tänka mig att du begärt just de arbetstiderna för att få slippa.
Men du kan ju alltid köra situps, armhävningar mm på jobbet, kanske jogga på din vaktrunda.![]()
Lennartsson skrev:2614224Å nu gröt......
marcus56 skrev:2619590Imorgon måndag då, låt höra veckans bortförklaringar?![]()
Stoffy skrev:2620226Ja 17.00 tränar vi idag!
Vad sägs om lite rodd?
Vore kul att skriva upp hur långt vi ror varje gång. Vi kanske hinner runt jordklotet innan vi åker till Spanien!?!?
Lennartsson skrev:2620454Vi kör en Cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel i kväll som vi brukar på måndagar tycker jag..... Ja vi lär ju lätt hamna i spanien i alla fall om inte runt hela klotet....Satan vad stark man börjar känna sig nu....![]()
Lennartsson skrev:2620454Vi kör en Cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel-rodd-cyckel i kväll som vi brukar på måndagar tycker jag..... Ja vi lär ju lätt hamna i spanien i alla fall om inte runt hela klotet....Satan vad stark man börjar känna sig nu....![]()
Ni tror inte att vi vågar va?erik skrev:2620537Skicka hojarna och utrustning med flygfrakt till Spanien och ro dit, då kommer ni vältränade till Olas läger.![]()
Stoffy skrev:2620599Ni tror inte att vi vågar va?
Ni vågar AAALLLDRRIIG!!!Stoffy skrev:2620599Ni tror inte att vi vågar va?
Stoffy skrev:2622371Lite grilla och öl efteråt?
Stoffy skrev:2622414Ulrika sägar redan att jag är hennes snabbaste kille hon någonsin haft![]()
Stoffy skrev:2622414För er som är intresserade av att träna idag så ses vi 16,30.
Fy fan va snabba man kommer att bli nästa år. Ulrika sägar redan att jag är hennes snabbaste kille hon någonsin haft![]()
Evil M skrev:2623134Nu jäklar grabbar så har jag äntligen kunnat träna igen efterförskylningen jag har dragits med några veckor.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|