Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kämpade bra jocke, snabbaste kille i endurospåret med motardSupermoto skrev:2630914aaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
ont överallt
djupa skavsår på konstiga ställen (ovansidan tummarna)
punka
lerigt å skitigt
fy fan
Men jag är på nästa gång oxå![]()
Stoffy skrev:2631511Nästa vecka blir det Askersunds crossbana på lördag och Enduro i Laxå på söndag alt Askersund igen.
Stoffy skrev:2631511Du kämpade bra jocke, snabbaste kille i endurospåret med motard![]()
Vi körde de enklaste delarna av slingan när du, jag, pasta och martin (?) var ute och lekte. Klart du klarar det om jag klarar det. Det svåra är att orka såpass bra att man är koncentrerad hela varvet runt. Jag körde bara ett varv i taget. Stefan och Johan körde två.Evil M skrev:2631794Är det svårt spår i Laxå? Skulle vara skoj att hänga på men vill ju inte bli ståendes någonstans för man inte klarar av att köra vidare.
Har 18/21tummarna på hojen nu då jag gasat lite stubb.
Supermoto skrev:2632359Erik -> självfallet var det med de gamla oskurna RR-slicksen jag körde. Annars hade det ju inte varit skoj för de andra grabbarna, hehe. Eller så var det 18/21 med dubbdäck, fast såklart fuckad fjädring.
Testa !!erik skrev:2632366Det går att köra gatdäck i skogen, jag har provat... Om det går bra är en helt annan sak... Undrar hur mina 17" dubbat skulle stå sig i skogen, inte speciellt lämpligt men man får ju både träning och har skoj så varför inte...![]()
Supermoto skrev:2632398Testa !!
Men tala om innan så jag kan fota och filma för det kommer bli jäkligt skoj att se dig försöka komma uppför de branta grustagsväggarna eller i den djupa sanden med 17"![]()
Lennartsson skrev:2632925Grustagsväggarna.... Djup sand??? Var körde du Jocke...hahahahaha
NiklasL skrev:2633126Åter igen(då det verkar som ni missade mitt förra inlägg)
Vilka dagar och tider tränar ni?![]()
Jag har inget emot att bygga upp kroppen inför sesongens supermotardåka.
Men jag gör det inte gärna ensam, kan vara kul att komma in i gemenskapen med, och se att ni inte bits.
erik skrev:2633131Lennartsson svarade ju, ÖKK idag från 17:00 och framåt. Det seriöst satsande gänget tränar varje dag men kanske inte exakt samma tid men all info finns i denna tråd, vi andra tränar några gånger om året i bästa fall.![]()
NiklasL skrev:2633126Vilka dagar och tider tränar ni?![]()
Jag har inget emot att bygga upp kroppen inför sesongens supermotardåka.
Men jag gör det inte gärna ensam, kan vara kul att komma in i gemenskapen med, och se att ni inte bits.
marcus56 skrev:2633192Tjena,
får man höra vad du har för planer? Ska du köpa dig en riktig hoj och börja köra bana med oss nästa år? Det är iaf det vi tränar för, vi är inte de tuffa killarna du hittar vid korvmojjen.![]()
Supermoto skrev:2632359Vi körde de enklaste delarna av slingan när du, jag, pasta och martin (?) var ute och lekte.
Evil M skrev:2633561Hoho det är JAG som heter Martin! Den andra som var med som skulle grilla djuptfrystkorv bla var min kusin David.
Jag har ju oxå motardfjädringen och blir totalslut i armarna efter lite stubbåkning, hur pallar man då med enduro? men som sagt vore skoj att testa iaf.
HAHA, hur jävla du är inte jagEvil M skrev:2633561Hoho det är JAG som heter Martin! Den andra som var med som skulle grilla djuptfrystkorv bla var min kusin David.
Jag har ju oxå motardfjädringen och blir totalslut i armarna efter lite stubbåkning, hur pallar man då med enduro? men som sagt vore skoj att testa iaf.
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |