Lennartsson
Ny medlem
marcus56 skrev:2649725Är det nån som tänkt hänga på gymet efter 18 imorrn fredag?
Jag e där då.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
marcus56 skrev:2649725Är det nån som tänkt hänga på gymet efter 18 imorrn fredag?
erik skrev:2650169På tal om träning, kommer "Lennartssons gärde" vara körbart i vinter om vädret tillåter?
jo men det visste jag juZandrah skrev:2649018Joo, men du har väl hört talas om att Jimmy ska ta över efter Tony Rickardsson?![]()
Hursom, han hade visst köpt hoj o ska lägga av med motarden o satsa på spiiiiddwäjj istället...
Lennartsson skrev:2650496Det kommer det att vara.... Tänkte hålla en bana plogad hela vintern.....
erik skrev:2650874Då kommer nog jag och tränar en del, det är ju crossdelen av motardåkandet som är min sämsta sida.
Då ska jag träna på kinns eller hur dete nu stavasLennartsson skrev:2652441Gött att nån förstår det är det man e dålig på man ska träna...även om det kanske inte e lika kul... Jag e talanglös på spår...Därför blir det enduro å snöspår hela vintern nu....
TERMINATOR skrev:2659480fan att man ä så slö, vad ska jag nu skylla på![]()
![]()
![]()
![]()
erik skrev:2659612Jag tog en långpromenad igår, inte världens bästa tränignsform kanske men det är bättre än att sitta still.
TERMINATOR skrev:2659746jag promenerade i 4 timmar i går och bar på massor med påsar min fru hade köp, det va skitjobbigt![]()
![]()
![]()
blom skrev:2660483tror jag får mer än nog med träning på jobbet.. styrka.. för satan vad trött jag är varje kväll![]()
Jag ska på firmafest imorgon men johan kör med alla säkerhet.marcus56 skrev:2660779Hur dags kör ni imorrn då? Tycker det är dags att försöka göra chins igen haha.
marcus56 skrev:2660779Hur dags kör ni imorrn då? Tycker det är dags att försöka göra chins igen haha.
ja det ligger kanske något i det eller så har ni inte så kroppsliga arbetenLennartsson skrev:2660617Det är ju för du inte tränar du e trött...Slöisar....![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|