Min första RR-träning på Sviestad
De blev en besynnerlig kväll igår.
Första tanken när vi kom till banan var nästan att smita därifrån med tanke på hur befolkat det var.
Första passet gick ganska kasst, även om det var intressant. För mycket värk och för dålig koncentration.
Andra passet var riktigt givande. Min ringa hastighet till trots fick jag köra om stup i kvarten, något jag oftast drar mig för, men nu fann riktigt spännande! Och ja, jag blev omkörd själv typ hela tiden.
Tredje passet fick ett snöpligt slut. Jag körde ut i rygg på Mari för att våga lite mer, fast vi hann ju inte så långt. Usch för att skrämmas sådär!..
Detta har jag kommit fram till efter tre timmars sömn (jvla kattjvlar

):
* Jag kommer nog fortsätta köra låååååååångsamt på kalla däck. (och lite fortare långsamt när de blivit varma)
* Jag kommer fortsätta ge min omvända växling lite mer tid för jag kan fortfarande inte bestämma mig.

* Jag är nog den enda som inte tycker bakdelen på min hoj är ruggit ful, ENORM eller avstötande

* Jag tror att jag vill dreva om

* De e skoj att träffa på allt roligt rr-folk, och att få namn på några till av SHs stjärnor!
* Hastigheten på Akuten suger.
@Sunkan: Gick ju riktigt bra till slut?!
Som redan sagts också; tack Gixxermf, Håkan, eus o alla andra som hjälpte mig lasta hojarna och alla grejor!
Tack Mats för skjutsen (en annan kunde ju iallafall sova i bilen hem), och hälsa Mari att krya på sig så jag snart kan ta rygg på henne igen
/Anneli