Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Vem f*n är Marie?![]()
killen med nollkoll! http://www.madmooseracing.com/info.htmMcB skrev:Vem f*n är Marie?![]()
Goodstuff skrev:Bättre att ramla på banan än på Finlandsbåten eller hur?![]()
Teddy skrev:Var det bara jag tyckte att det var väääldigt kallt? Nog för att man med erfarenhetens rätt börjar bli kräsen men visst har man passerat myspunkten när termometern visar 6c kl 20:00. Kalla fingrar och tår uppvägdes av en fungerade hoj. För första gången sedan jag köpte Skatungen för ett och ett halvt år sedan upplevde jag att den gick riktigt bra. Tänk att det ska ta så lång tid att justera ett par avgasportar! Den gick i alla fall så bra som den aldrig gått förut, den gick hästlängder bättre än vad den gått förut och upplevdes lika bra som de två andra racers jag provat. Med förrförra helgens flygresa till Istanbul färsk i minnet fick jag lite Take Off backflash när framhjultet lättade på väg ut ur Torparn. Det var första gången någonsin jag fått framhjulslyft ut ur Torparn, det var en klart behaglig känsla.

Va det någon som plåtade så upp med bilderna nu!!Swedie skrev:Vart det ingen där som råkade stå o tjuvtima mig?
Måste jag dit igen på Tisdag bara för att få tider? Doh.

Kul som fan. Ska bli intressant att hänga en laptimer på Teddy nu när hans hoj går som den ska.oFFkeFF skrev:Teddy, av det jag såg av din körning igår, tyckte jag det såg riktigt bra ut.
Jag hade kameran med mig, men glömde (eller nått) att be någon ta kort.LOTTAK skrev:Va det någon som plåtade så upp med bilderna nu!!![]()
Varför sådant fokus på varvtider såhär tidigt på säsongen? Det finns ännu gott om tid att bli snabbare än förra året. Kanske bättre att tänka på "avrostning", att få tillbaks vanan, referenspunkterna och bli generellt varm i kläderna innan man försöker köra så fort det går. Bara en tanke.Swedie skrev:Vart det ingen där som råkade stå o tjuvtima mig?
Måste jag dit igen på Tisdag bara för att få tider? Doh.
Teddy skrev:Var det bara jag tyckte att det var väääldigt kallt?
) 
Nja, kände mig rätt okej. Det var min 5e dag i år på bana.Nyteknik skrev:Varför sådant fokus på varvtider såhär tidigt på säsongen? Det finns ännu gott om tid att bli snabbare än förra året. Kanske bättre att tänka på "avrostning", att få tillbaks vanan, referenspunkterna och bli generellt varm i kläderna innan man försöker köra så fort det går. Bara en tanke.
Tack! Jag önskar jag kunde säga det samma. En tröst kan vara att du i alla fall hade ett grymt posörhäng på däcktraven på utsidan av torparn.oFFkeFF skrev:Teddy, av det jag såg av din körning igår, tyckte jag det såg riktigt bra ut.
Nyteknik skrev:Kul som fan. Ska bli intressant att hänga en laptimer på Teddy nu när hans hoj går som den ska.
Din TZ-M: bättre än Hondan?
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |