Träning sviestad 19'e april?

Swedie skrev:
Hoppas någon har med sig sändaren! Vill ju checka varvtider såklart. Inte för att jag tror jag kommer förbättra. Eller ja vi får se. Vill, men ska träna körstilar istället =)

brukar inte sviestad bistå med sändare?? e ganska säker på att de brukar ställa ut en sån.

Ett herrelöst ekipage från Stockholm dyker upp. Bikerbitch och anja irrar fritt.

Jag skulle åkt ner och gasat lite på riktigt. Ola var ju så långsam framför mig förra helgen.
Men så knäande jag sönder benet mot en armbåge på träningen idag. Men nu går man ju kanske inte minus i plånboken denna månad.

Mad Moose skrev:
Jag ska dit o sladda på gamla däck. :yoparty

Samma här. Min första RR träning och första gången jag kör cykeln på riktigt. Hål tummen för mig :tummenupp

Jag ska dit med herren Mårten i släptåg, vi har precis slagit SM-rekord i hojpackning, tog många timmar och blev skitdåligt. Mycket nöjd med resultatet, det är helt i linje med min körning.

Ska försöka ta mig dit idag.....
Måste plugga dock :gnissla

LOTTAK skrev:
Klart vi ska dit, gubben kör och jag ska krama på födelsedagsbarnet :pannkyss på dej älskling

Tack tack! Jag ska krama tillbaka! ;)

-- det är ju för väl att kramkalasen ute på Sviestad börjar igen, jag vet inte ens vad jag har sysslat med hela vintern utan dem... :skrämd
;)

Jag kommer och kikar också, dock utan hoj... Jag pratade med pappa Watz igår och han sa att Fredde skulle dit och köra lite, känns det ok så blir det Kina om två veckor. :yoparty

Torkel skrev:
Jag kommer och kikar också, dock utan hoj... Jag pratade med pappa Watz igår och han sa att Fredde skulle dit och köra lite, känns det ok så blir det Kina om två veckor. :yoparty
Perfekt!
Då har man ett rundningsmärke.

Ska dit och kolla! :huvet med en trasig hand!
Ja ja jag får väl spåna in mina konkurenter istället!
Ha det så kul så sitter jag och äter korv istället! :tungan

Teddy inkom just med en kortfattad sms-rappport från Sviestad:

Hans Honda RS 250 "gick som fan".

oFFkeFF hade "diverse problem" med sin nya Yamaha TZ-M.

Alicia skrev:
Verkar tråkigt nog som att det har varit en del krascher

Utgår alltid ifrån att sege vurpat tills jag får det motbevisat.

Vilka fler? Några monstertider?

Bilder!

edit - omformulering.

Last edited:
Hagster skrev:
Utgår alltid ifrån att sege vurpat tills jag får det motbevisat.

Vilka fler? Några monstertider?

Bilder!

edit - omformulering.

Ingen aning, fick bara veta att de hade varit en del krascher.
Kommer väl upp så småningom vad som har hänt å inte hänt

*/ ?>
Back