Träning på Knudan 1/8 för HMS

Neutral skrev:
2345209 Varför inte? :va Är amatörförare långsammare och ett hot mot andras säkerhet för att de betalat mindre till Svemo?
Dom tränar på andra dagar.

Superbike Roger skrev:
2345594 eller rättare sagt: de kör på SRW (sturup)

Jag bara undrar: Har Hyllingems och sydskånesemse, gjort nån sorts deal?
Så ni menar att amatörerna skall träna på SRW, inte mig emot för den delen. Men var hittar jag denna information?, som medlem i Hyllinge ms har jag inte läst något om detta. Och är det då så, att jag helt enkelt kan köra ner till SRW en söndag, säga att jag kör för Hyllinge ms som amatör, betala 100 kr ( som jag hade gjort på "knudan") och sedan träna på som vanligt??

Och sen en annan sak jag "undrar". Jag betalar medlemsavgift som alla andra i Hyllingems, men jag får inte träna på klubbens hemmabana. När bestämdes det att amatörerna helt skulle uteslutas från kvällsträningarna?

Kommer amatörerna att få träna på knudan under 2007, eller kommer vi endast "sponsra" klubben med våran medlemsavgift?

:confused:

" ja e inte bitter"

Busen skrev:
2348033 Jag bara undrar: Har Hyllingems och sydskånesemse, gjort nån sorts deal?
Så ni menar att amatörerna skall träna på SRW, inte mig emot för den delen. Men var hittar jag denna information?, som medlem i Hyllinge ms har jag inte läst något om detta. Och är det då så, att jag helt enkelt kan köra ner till SRW en söndag, säga att jag kör för Hyllinge ms som amatör, betala 100 kr ( som jag hade gjort på "knudan") och sedan träna på som vanligt??

Och sen en annan sak jag "undrar". Jag betalar medlemsavgift som alla andra i Hyllingems, men jag får inte träna på klubbens hemmabana. När bestämdes det att amatörerna helt skulle uteslutas från kvällsträningarna?

Kommer amatörerna att få träna på knudan under 2007, eller kommer vi endast "sponsra" klubben med våran medlemsavgift?

:confused:

" ja e inte bitter"
Nej du har rätt, HMS har ingen deal med SSEMSE.

Det är TR ansvarig som bestämmer vilka klasser som skall köras så du får vända dig till Eva för att få mera info.

GSXR1100R skrev:
2348048 Nej du har rätt, HMS har ingen deal med SSEMSE.

Det är TR ansvarig som bestämmer vilka klasser som skall köras så du får vända dig till Eva för att få mera info.

Men du sitter väl med i styrelsen? eller?
Nått har ju hänt som har gjort att det inte finns "tid" över för amatörerna.

Busen skrev:
2348063 Men du sitter väl med i styrelsen? eller?
Nått har ju hänt som har gjort att det inte finns "tid" över för amatörerna.
Ja men vi bestämmer inte på TR, dock ska jag ta upp detta på tisdag.

GSXR1100R skrev:
2348090 Ja men vi bestämmer inte på TR, dock ska jag ta upp detta på tisdag.

Tack! Var hittar jag mötesprotokollen sedan, läggs dem ut som .pdf på hyllinges hemsida? eller kommer du att informera här på sporthoj? i denna tråd?

Busen skrev:
..Nått har ju hänt som har gjort att det inte finns "tid" över för amatörerna.

Helt rätt, tycker jag, att man som klubb väljer att ge sina egna licenserade förare en bra träning för en gångs skull inför en kommande SM-deltävling. Varför skulle det vara viktigt att en amatör får träna inför en tävling den inte ens får köra på?

Axxexs skrev:
2348223 Helt rätt, tycker jag, att man som klubb väljer att ge sina egna licenserade förare en bra träning för en gångs skull inför en kommande SM-deltävling. Varför skulle det vara viktigt att en amatör får träna inför en tävling den inte ens får köra på?

Det kan ju vara så att en med amatötlicens ska lösa ut en engångslicens för att tävla den 13e.

Busen skrev:
2348157 Tack! Var hittar jag mötesprotokollen sedan, läggs dem ut som .pdf på hyllinges hemsida? eller kommer du att informera här på sporthoj? i denna tråd?
Offentliga handlingar som ligger på HMS hemsida.

Jag är jätteledsen, dum i huvudet som jag är har jag hela tiden trott att den förste var på fredag... Kom just in efter att ha lastat släpet inför "morgondagens" körning, vill någon va snäll att tycka synd om mig!?
Crallan

crallan skrev:
vill någon va snäll att tycka synd om mig!?
Crallan
Nej, du är lika dum i huvudet som jag :arsele

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion