GSXR1100R
The older i get the faster i was
Dom tränar på andra dagar.Neutral skrev:2345209Varför inte?Är amatörförare långsammare och ett hot mot andras säkerhet för att de betalat mindre till Svemo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom tränar på andra dagar.Neutral skrev:2345209Varför inte?Är amatörförare långsammare och ett hot mot andras säkerhet för att de betalat mindre till Svemo?
GSXR1100R skrev:2345238Dom tränar på andra dagar.
fast1 skrev:2345660Vilka andra dagar!!!
Och här står det littaJKay skrev:2345669Söndagar
ni hittar lite bilder från igår på:
www.jkay.se/foto/knutstorp060801
Fler finns...hojta till på mail jk (at) jkay (dot) se för att kolla om just DU kom med.
/J - Team #63 RRR personal photographer![]()
flykay76 skrev:2345923Inga bilder på mig?
Grön Kawwa med #76JKay skrev:2345989PM:a färg på hoj och ställ...enklast att hitta en bild då.
Superbike Roger skrev:2345594eller rättare sagt: de kör på SRW (sturup)
Nej du har rätt, HMS har ingen deal med SSEMSE.Busen skrev:2348033Jag bara undrar: Har Hyllingems och sydskånesemse, gjort nån sorts deal?
Så ni menar att amatörerna skall träna på SRW, inte mig emot för den delen. Men var hittar jag denna information?, som medlem i Hyllinge ms har jag inte läst något om detta. Och är det då så, att jag helt enkelt kan köra ner till SRW en söndag, säga att jag kör för Hyllinge ms som amatör, betala 100 kr ( som jag hade gjort på "knudan") och sedan träna på som vanligt??
Och sen en annan sak jag "undrar". Jag betalar medlemsavgift som alla andra i Hyllingems, men jag får inte träna på klubbens hemmabana. När bestämdes det att amatörerna helt skulle uteslutas från kvällsträningarna?
Kommer amatörerna att få träna på knudan under 2007, eller kommer vi endast "sponsra" klubben med våran medlemsavgift?
![]()
" ja e inte bitter"
GSXR1100R skrev:2348048Nej du har rätt, HMS har ingen deal med SSEMSE.
Det är TR ansvarig som bestämmer vilka klasser som skall köras så du får vända dig till Eva för att få mera info.
Ja men vi bestämmer inte på TR, dock ska jag ta upp detta på tisdag.Busen skrev:2348063Men du sitter väl med i styrelsen? eller?
Nått har ju hänt som har gjort att det inte finns "tid" över för amatörerna.
GSXR1100R skrev:2348090Ja men vi bestämmer inte på TR, dock ska jag ta upp detta på tisdag.
Busen skrev:..Nått har ju hänt som har gjort att det inte finns "tid" över för amatörerna.
Axxexs skrev:2348223Helt rätt, tycker jag, att man som klubb väljer att ge sina egna licenserade förare en bra träning för en gångs skull inför en kommande SM-deltävling. Varför skulle det vara viktigt att en amatör får träna inför en tävling den inte ens får köra på?
Offentliga handlingar som ligger på HMS hemsida.Busen skrev:2348157Tack! Var hittar jag mötesprotokollen sedan, läggs dem ut som .pdf på hyllinges hemsida? eller kommer du att informera här på sporthoj? i denna tråd?
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |