1. Tick Tack
2/4. En tjej som själv kör, och gör det i ett tempo som hänger med är iofs lite annorlunda, dock ovanligt (vet att det finns många här på SH som förmodligen steker mig med, så jag är inte kategorisk). Däremot vet jag inte om jag lämnar min ståndpunkt ändå. Jag springer gärna på fester, teatrar, middagar och annat, jag seglar vilket jag gärna har med tjejen på, men kappseglandet vill jag nog behålla själv.. Frizoner jag tror att man behöver i ett förhållande för att det ska överleva barn och räntehöjningen om 15 år...
3. Håller väl med om tjejen tjatar om att åka med, men är det sporadiskt köper jag fullt att man får hålla ner tempot rejält (vilket sker naturligt för en annan som är ovan vid att skjutsa). Är det dessutom inte så ofta, och på MITT initiativ så kan det vara ok attska med!
Det verkar som om ni lever ett mer socialt liv än vad vi gör. Festa och sånt går bort helt, speciellt på sommaren, man kan inte missa att åka hoj för en bakfylla. Jag stannar hemma när jag känner för det och då får jag faktiskt alltid verkligen påpeka att jag SKA vara hemma, t.ex tråkiga onsdagskvällar när vi ändå bara står som fån o hänger istället för att åka. Eller när han ska ut o stunta med sina kompisar, det blir gnälligt om jag är med då och jag gillar inte gnäll, oavsett om det gnälls framför eller bakom min rygg.
När jag får mitt kort blir det nog inget köra tilsammans, min motard kan inte följa med när det blir lite tempo och då blir körningen skittråkig för honom. Tvivlar iofs på att han kommer gilla att skicka iväg mig ensam efter att ha sett min premiärturskrash+flygtur

Hursom, så brukar gubbens kompisar fråga hur fan jag är funtad som åker bakom honom och ifall jag inte är livrädd. Då blir vi ändå tvungna att köra lugnt när vi åker med hans kompisar jämfört med när vi är ute solo.
Så, alla tjejer är nog inte en belastning att ha bakpå. Det är upp till killen att lära upp sin backpack så dom hittar sitt sätt att åka tillsammans. Men dom som inte gillar skjuts ska ju inte ha skjuts, man ska aldrig göra sånt man tycker är påtvingat och tråkigt på sin fritid, den är till för att njuta av och se till att man behöver vila upp sig när man kommer tillbaks till jobbet.
Så, nu vet inte ens jag vad jag försöker säga, men ha det fint ute på vägarna och vinka sött när vi möts.
BTW!!
Just ja, för att byta ämne helt.
Har alltid undrat: Ska man vinka även när man kör om andra hojar??? Är det spydigt eller är man högfärdig om man inte vinkar?