Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Häng med nu då tjejer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hemligt möte med feministgruppen. vi ska pimpla lådvin, prata skit om killar och slänga våra rakhyvlar och Bh.ar i en brasa på gatan...SM 570 RR skrev:"tjejer kan" kväll?
Öldrottningen skrev:Först när jag såg tråden, jippiiiii, men sen såg jag att det är ju i Stockholm.
Jag bor ju i Malmö, f...nken åxå....
Sedan slog det mig, jag är ju i Stockholm fr om onsdag den 3e till söndag...
Hmmmm, undrar om jag hinner. Jag kommer med tåget kl. 18.40.
Var är det i förhållande till stationen?
Bikerbitch skrev:Ja, hemligt möte med feministgruppen. vi ska pimpla lådvin, prata skit om killar och slänga våra rakhyvlar och Bh.ar i en brasa på gatan...
Remus skrev:Anmäl dom!! Diskriminering - När f-n ska dom ha sin "Kill-kväll" ? NO GIRLS?![]()
Bikerbitch skrev:Vad innebär killkväll då? Jämföra muskler, snärta varann i rumpan med handduken, olla hojarna och dricka pilsner?
Du får väl prata med Runken som är säljare och höra om dom kan fixa en speciell killkväll. Det behövs ju verkligen fler mcburna killar i detta land. Stå på er!![]()
Bikerbitch skrev:Vad innebär killkväll då? Jämföra muskler, snärta varann i rumpan med handduken, olla hojarna och dricka pilsner?
Ja , du har fattat det här. :kocko![]()
Ol@ skrev:Ja , du har fattat det här. :kocko![]()
Bikerbitch skrev:Läste du mitt inlägg innan om feministgruppen? Det kallas ironi. Därav min-gubbe
Ber om ursäkt att du missuppfattade allt.
HOJBOY skrev:Varför inte istället ha en enorm fest tillsammans???De vore j-vligt kul å få träffa alla.En del av oss har hojjat ihop,men d vore kul å få knyta lite nya vänskapsband.Eller har jag fel?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |