Funatic
fluffo
...
Ditch the Bitch.
Ditch the Bitch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:Skriv en bok o tjäna miljoner![]()
Big_Mike skrev:Om jag fattade det rätt så var det din flickvän som åkte hem med en "kompis". Ser inte att ni har så mkt mer att diskutera nu då, för nåt lär ha hänt annars skulle hon åkt hem med dig. Och hände inget så är hon ju inte så begåvad som sårar dig bara för att spela luffarschack..
Har vart med om liknande, trist som fan då det händer men tro mig det minst smärtsamma är om du vänder Sten sidan till och går vidare ...
/M
R1bjorn skrev:Ta en trip till tallin... Dricka billig sprit, hitta långbent flicka, komma hem till sverige, gifta sig +10000:-, slippa diska o städa, vara man i hemmet. Går att fixa på ett halvår...Det är kärlek det!
Det var inte två samtidigt, två olika tjejer..TomK skrev:Men två tjejer - samtidigt eller ? Ska jag säga, som endera inte har någon på gång eller ett helt haremAldrig något som är lagom... Spanien alltså ? Jo, det tål att övervägas för de extra besvärliga donnorna som inte kan bestämma sig (säger de nej, kan jag ju släppa dem helt, men när de inte ens kan klämma ur sig det...).
mr_rockster skrev:Det var inte två samtidigt, två olika tjejer....
Chrille skrev:Det som är så typiskt med de här hjärta o smärta-trådarna är:
1. Det är alltid yngre killar
2. Brevskrivarna är alltid upptagna av sitt eget lidande.
3. De blir otroligt illa behandlade flickan som är skälet till alla dessa heta känslor
4. De försöker umgås som kompisar.
Svaren på alla dessa problem är enkla:
1. Det blir aldrig enklare. Vänj er, för konstiga fruntimmer kryllar det av....precis som konstiga killar. Vi är inte ett dugg bättre.
2. INGENTING blir bättre av att ni går omkring och mår dåligt. Ska ni tvunget berätta om ert lidande så är era kompisar och tjejen snart dödströtta på allt detta ömkande. Ingen sycker synd om någon som går och gräver ner sig i döda förhållande. Det är som med allt annat här i livet - gilla läget! Det går att vara olyckligtk kär så länge att det slutar göra ont, men det är inte att rekommendera. Det enda som är att rekommendera är att bryta upp och skaffa ett liv. Umgås med kompisar, sup dig löjlgit full eller vad som helst.
3. Det behöver inte ens vara avsiktligt som tjejen i läsarbrevet behandlar dig som skit. Hon är din FÖRE DETTA av en anledning. Hon har INGA skyldigheter och nehöver inte förklara ett skit för sina ex. Skulle hon vilja gangbanga varenda helg så är det hennes sak - fd pojkvänner har ingen talan. Det där är bara trams och tjejen gör bara den självömkande killen ännu olyckligare.
4. Den största LÖGNEN av alla. Vem tror på fullaste allvar att man kan umgås som kompisar om den ene är olyckligt kär medans den andre är ute efter nytt kött? Det finns inget dummare än "Vi kan väl vara kompisar"! Det funkar nästan aldrig!
Ut i livet och umgås med andra kompisar. Umgås bara med exen i stora gäng så KANSKE ni kan hitta en nivå som funkar.
Och kom ihåg: OM tjejen har gjort fel och egentligen borde vara din... HUR ska hon upptäcka det om du svansar omkring efter henne som en strykrädd valp? Ge fan i att ringa, ge fan i att hälsa på utan styr bara upp det hela så att ni umgås på lika villkor och sparsamt!
Nu e de tillsammans istället ja, fast med andra killarTomK skrev:Åh fan! Var det TVÅ helt OLIKAJo, jag förstod nog vad du menade
och nu är de tillsammans istället då, när inte du ville ha dem ?
![]()
RGmaniac skrev:EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
RGmaniac skrev:kanske skulle ha omformulerat det hela lite var lite väl packad då jag gjorde inlägget....Det ska stå att hon åkte hem och sov hos en kill polare till mig...Och hon verkade bry sig mer om honnom än mig hela kvällen...Men du har nog uppfattat det hela rätt.....
Bikerbitch skrev:Visst är det kul när man blir bjuden på olika saker. Men tycker inte killarna att det är minst lika kul?
Äh, pengar kvittar i ett förhållande. En viss söt tjej sjöng "My love don't cost a thing" visserligen är hon stenrik men citatet stämmer rätt bra, tycker jag...
Låt kärleken flöda istället! Var generös med pussar o kramar istället för massa presenter. Varför måste man köpa saker för att visa uppskattning?
Går väl lika bra med fina ord eller så![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |