hållundan
Emozione!
Skorpan skrev:jag ond?? nääeeeeee...
nej för fan, inte du....
dom..... dom där, de andra.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skorpan skrev:jag ond?? nääeeeeee...
Bikerbitch skrev:Och för de pojkarna som tydligen överöser tjejerna med presenter, får ni presenter tillbaka eller är det bara en fjollig grej att just killarna skall vara så fasligt gulliga emot tjejn och betala för allt? *spricker av nyfikenhet*
hållundan skrev:nej för fan, inte du....
dom..... dom där, de andra.....![]()
Penguin skrev:Nåt jäkla mutförhållande vill man väl inte ha!?!?!?!
Jag trodde det handla om att mötas halvvägs. Om att ge och ta....
Bikerbitch skrev:Vad synd för er! Jag tror ni går miste om massa trevliga saker!
Och för de pojkarna som tydligen överöser tjejerna med presenter, får ni presenter tillbaka eller är det bara en fjollig grej att just killarna skall vara så fasligt gulliga emot tjejn och betala för allt? *spricker av nyfikenhet*
pengar e inte allt,men att dom svinar sej (vissa) det tål jag bara inteBikerbitch skrev:jo, det är ju det jag är så nyfiken på.
En del killar gnäller ju så mycket på att det kostar att ha flickvän. Önskar att de kunde förklara.
Bikerbitch skrev:jo, det är ju det jag är så nyfiken på.
En del killar gnäller ju så mycket på att det kostar att ha flickvän. Önskar att de kunde förklara.
goodfella skrev:Det var mig du träffade, det var ju inte så jäkla gott om snygga pumor på det där stället. Hoppas bara att du inte vaknade hos någon av de överspacklade 35+ gummorna, eller nån rysk sjöman....![]()
Kentamannen skrev:Självklart vill vi (JAG!) pojkar ha någonting tillbaka, men i mitt fall så behöver det inte vara någon dyr present eller något större. Bara tjejen kunde visa uppskattning, bli glad eller skicka ett sött sms någon gång, så är det värt allting. Svarar det på din fråga?
Mvh Ken
Bikerbitch skrev:Är det verkligen värt _allting_? Låter som ett väldigt stort ord i mina öron.
Det handlar ju såsom Penguin säger om att både ge och ta.
Jag tycker det verkar som att alltför många tjejer bara antar att det är killen som skall bjuda på middag när man är ute eller bjuda på bion.
Varför kan inte en del tjejer bjuda killen istället?
En tjej i min klass skällde ut sin pojkvän efter att hon på deras ½ års dag minsann hade köpt saker till henne med han hade inte köpt något tillbaka.
Hon tyckte att han var så oromantisk. 6 månader, klart det är mysigt.. men det kanske är roligare att fira 1 år. Fattar inte att en del måste skälla ut sin partner?
Bikerbitch skrev:Varför kan inte en del tjejer bjuda killen istället?
Kentamannen skrev:Jag tror ändå att under "uppvaktningsfasen" så bör killen stå för middag. Sedan om man därefter blir tillsammans och lär känna varandra ytterligare så kan jag tycka att då delar man på sådana kostnader.
Penguin skrev:Varför då? Isåfall är ju uppvaktningen enkelriktad! Jag kan köpa ditt påstående om det hela har börjat med intresse från ett håll och att den andra parten måste "övertalas" till att träffas. Då klart att mutor funkar, men så ska det ju inte behöva vara om intresset är besvarat.
Näää, fram för mer ett jämställt samhälle säger jag.![]()
Jag kommer aldrig lära mig förstå mig på tjejer. Två tjejer jag har varit kära i först som inte ville ha mig, sedan har de åkt till spanien en tag och jobbat och kommit hem och då har de kommit på att de vill ha mig, men då passar det inte mig...RGmaniac skrev:EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
Bikerbitch skrev:jo, det är ju det jag är så nyfiken på.
mr_rockster skrev:Jag kommer aldrig lära mig förstå mig på tjejer. Två tjejer jag har varit kära i först som inte ville ha mig, sedan har de åkt till spanien en tag och jobbat och kommit hem och då har de kommit på att de vill ha mig, men då passar det inte mig...
Så, mitt enda tips som är beprövat är: Skicka iväg tösabiten till spanien så kommer hon inse sitt bästa.. Annars så har jag dåligt med förslag tyvärr
![]()
RGmaniac skrev:EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |