Tjejjer???????????

Swedie skrev:
Jag var oxå i Södertälje i natt och festa litegrann. Jag mötte nån från forumet om jag minns korrekt. Goodfella eller Goodstuff eller nått .. sorry. Minnet är inte så bra då jag vaknade upp på ett väldigt konstigt ställe.
:hihi
Hahaa! konstigt ställe? då var det på hotell Kronoberg? eget rum med avloppsbrunn mitt på golvet o madrasserade väggar! *asgarv*
Visst?!
/E

MilleR skrev:
Brud jäklar leker bara med en sen sliter dom när man minst anar ut hjärtat på en och fimpar det som en rutten Camel utan filter...............jag ska faen gå i kloster och bara vaxa kotten resten av livet!!!!......:D

Jo det stämmer tamejifan.......Ska nog fan gå samma väg! :D

Håller med om allt ovanstånde. Dessutom är kwinnan av naturen ond.

;)

Robban W skrev:
Njut av singel livet, det finns fördelar i alla situationer. Ta vara på det så blir du glad o ser lite ljusare på tillvaron.
Tjejer på film kan man lita på, dom ställer alltid upp.

Visst är det alltid skönt att vara singel men nu då dessa djävla känslor dykt upp och sabbat mitt vanliga flyt....Ska försöka se ljusare på det hela men är inte alltid det lättaste..... :(

RGmaniac skrev:
Ok låter trevligt....det är en 90:a Sedan, ca 1300kg V6:a på 150hk 2,9 L EFI.......GIK har fördigt dubbelturbokitt för 30k man e ju lite sugen men vill ha bilen i tipptopp först...

Pratar vi om att lägga ner 30 papp på en Sierra årsmodell -90? :rolleyes: :kocko

Jimsan skrev:
Pratar vi om att lägga ner 30 papp på en Sierra årsmodell -90? :rolleyes: :kocko

Eventuellt...Tror det blir en Scorpio Cossie motor istället och sen kanske dubbelturbo kit men då blir det att bygga själv....Kanske låter dumt men när det gäller jag bågar och bilar så går det åt mer deg åt det än mat tex...

Var det inte uppe en tråd för ett tag sedan där alla underbara kvinnor hyllades? :7peta

Tjejerna kan ju trots allt inte rå för att de är som de är, så det är bara att bita ihop, gilla läget och gå vidare. :rolleyes:

Last edited:
Vilken kontrast denna tråd var till skillnad mot andra trådar som läggs upp.
Däribland Hyllningen till kvinnorna samt trådarna med desperata killar som vill ha flickvän.

Jag har svårt att förstå mig på en viss typ av tjejer. Men för det skall man inte dra alla över en o samma kam.
Ni som har haft otur med tjejer kanske inte ska ge upp riktigt ännu...någonstans finns säkert den "perfekta" tjejen.

Swedie skrev:
Jag var oxå i Södertälje i natt och festa litegrann. Jag mötte nån från forumet om jag minns korrekt. Goodfella eller Goodstuff eller nått .. sorry. Minnet är inte så bra då jag vaknade upp på ett väldigt konstigt ställe.

Det var mig du träffade, det var ju inte så jäkla gott om snygga pumor på det där stället. Hoppas bara att du inte vaknade hos någon av de överspacklade 35+ gummorna, eller nån rysk sjöman.... :eek:

Bikerbitch skrev:
Vilken kontrast denna tråd var till skillnad mot andra trådar som läggs upp.
Däribland Hyllningen till kvinnorna samt trådarna med desperata killar som vill ha flickvän.
Nejnejnej, nu har du missuppfattat det hela. Vi tycker om er jättemycket, vi kan bara inte leva med er :va

Anneli skrev:
Den dagen JAG förstår mig på tjejer ska jag ringa DIG...

Jag förstår mig på tjejer - men har bara jäkligt svårt att acceptera sanningen :hihi Vem ska jag ringa då ?

jag jobbar på att lära mig tjejer, eftersom jag är rosa gaydwarf nu =)...

ond....ond....ond skorpan......

berggren_martin skrev:
Nejnejnej, nu har du missuppfattat det hela. Vi tycker om er jättemycket, vi kan bara inte leva med er :va
Vad synd för er! Jag tror ni går miste om massa trevliga saker!

Och för de pojkarna som tydligen överöser tjejerna med presenter, får ni presenter tillbaka eller är det bara en fjollig grej att just killarna skall vara så fasligt gulliga emot tjejn och betala för allt? *spricker av nyfikenhet*

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026