Tjejer, vill ni prova på att köra supermotard?

lilltryne skrev:
2056178 Om man vill lösa ett medlemsskap i teknismc, vad kostar det då? Ett begränsat så man kan köra tjejdagen försäkrad.
Vi tar det via PM ;)

Vad det gäller bytahojarochprovaandras så kommer jag med en 625 SXC -03, kittad med fyrkolvsok å hyfsade mackor, så den ska väl vara någorlunda att köra på bana med och jämföra med 'de riktiga' så att säga. Jag lånar gärna ut den och provar andra i fall det är någon som vill det!

Förmodligen följer 660n med, då finns den till förfogande också.

AMattsson skrev:
2061097 Vad det gäller bytahojarochprovaandras så kommer jag med en 625 SXC -03, kittad med fyrkolvsok å hyfsade mackor, så den ska väl vara någorlunda att köra på bana med och jämföra med 'de riktiga' så att säga. Jag lånar gärna ut den och provar andra i fall det är någon som vill det!

Emmi skrev:
2061409 Förmodligen följer 660n med, då finns den till förfogande också.

Ni får jättegärna höra av er till mig och tala om ifall ni ställer er hoj till förfogande, via mail eller tfn. Det är suveränt om ni är villiga att låna ut er hoj till en eller ett par tjejer till. :tummenupp

Om det är så att ni vill bytlånas under dagen, prova andra modeller/märken, får vi lösa det på plats.

Vi kommer att köra i 3 grupper, så som mest kör 3 tjejer på en hoj. Vissa hojar kanske behöver/bör servas under lunchen, då listar vi det så vi har olja och filter och annat så vi kan fixa det.

Tycker det ser ut o komma in dåligt med anmälningar, var ju jättemånga som var intresserade... Kom igen nu, anmäl er!

Hur mycket anmälningar är det? Jag e nästan hundra på att jag kommer, ska bara kolla lite till i kalendern!

Jag tycker ni kan sluta oroa er för antalet anmälda, det löser jag ska ni se. :) Förvisso är det inte så många som betalat in, men jag har 30 på min lista och förhoppningsvis ska de alla ha betalat innan kursdagen.

@Emmi, det är inte så många platser kvar så det är bra om du bestämmer dig ganska snart. Men... det löser sig säkert på ngt vis om man talar snällt med tanten som sköter om anmälningarna. :tungan

Ja jäklars, det där med att pröjsa in har jag totalt glömt. Ska fixa det alldeles snart, så räkna in mej i hönshuset bara :tuttar

Tja, glömt bort att betala IGEN :mad:
Men, nu skulle jag göra det....hittade dock inte igen något mail där det stod på vilket bank/postgiro pengarna ska in??

Info tack!

Ullis skrev:
2168070 Tja, glömt bort att betala IGEN :mad:
Men, nu skulle jag göra det....hittade dock inte igen något mail där det stod på vilket bank/postgiro pengarna ska in??

Info tack!
kolla teknismc.se hur man blir medlem på förstasidan. Samma PG.
Jag uppdaterade förresten listan med alla inbetalningar vi fått igår kväll.

Sorry att inget hänt där på ett tag men det är inte så många mer än jag själv som jobbar med de tävlingar vi kör :brinnerup

Tanten!

Jag kommer, skicka ut en ny anmälan för jag har burnat bort den andra!

Så, om jag har fattat det här rätt så måste jag gå med i Er klubb för 250:- för att kunna vara med på den här körningen, eller?

Ullis skrev:
2168378 Så, om jag har fattat det här rätt så måste jag gå med i Er klubb för 250:- för att kunna vara med på den här körningen, eller?
[Råttvoice] Nej nej nej. Dumsnut! [/Råttvoice]
Du hittar PG-numret du frågade efter på hemsidan ;)

Last edited:
Jag kan prova tyda vad Supermoto menade... Att PG-nummret var den samma som att bli medlem i klubben, dvs man behöver inte bli det, men man betalar avgiften för dagen på samma nummer.

Olof Eriksson skrev:
2169974 Jag kan prova tyda vad Supermoto menade... Att PG-nummret var den samma som att bli medlem i klubben, dvs man behöver inte bli det, men man betalar avgiften för dagen på samma nummer.

Skulle jag aldrig listat ut :fattartil :tungan

NU tycker jag att ni som har fler frågor antingen tar det via PM till Supermoto eller mig, eller skickar iväg ett mail.

Onödiga kommentarer, spekulationer och gissningar undanbedes.

(ja, jag är på dåligt humör)

Kommer folk dit över dagen eller sover ni över?

Nån som vill samåka ifrån Jönköping med omnejd?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman