Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åsa skrev:2272133Yasha, jäklar vilken cool artikel om dig i IB som damp ned i lådan idag.
Bra jobbat tjejen
Kram
Åsa![]()
150MC #1 skrev:2289848Tiden rusar närmre och jag inser att jodå, det finns utrymme till detta! Tjohoo!! Hur ligger det till med anmälningar? Är man för sent ute nu?
så då blir det å byta ut monstret kanskelilltryne skrev:2292477Hyrde en film igår "supercross", mycket cross, men i början var det även ett supermotorace, snacka om sugen man blev!! Det ska bli rikktigt kul på lördag!![]()
jag kan ju inte sälja mitt älskade monster! Men jag kan ju kanske kompletera mitt garage med någon gammal billig motard...Rasorblade skrev:2292529så då blir det å byta ut monstret kanske![]()
![]()
Ute i klubblokalen eller inne i stan? Kan man ta med sig respektive på festen? Skulle kunna pm:a supermoto direkt, men det är säkert fler som har samma frågor så jag ställer den här i tråden så slipper ni svara fler gånger...Yasha skrev:2293122Supermoto (Jocke) har ett förslag på italiensk buffé på kvällen för de som vill fortsätta mingla och prata och träffa andra hojhuliganer. PMa honom för anmälan, men det måste göras senast tisdag (om inget annat sägs av Jocke).
/ Veronica
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT