Tjejer, vill ni prova på att köra supermotard?

Är det någon från Stockholmstrakten som bara ska åka över dagen och tillbaka?

Jag ska betala in den här veckan! (Har ju egen hoj, men det vet du ju redan Yasha) Då finns det ingen återvändo.. :gnissla
Jag är nervös jeflar! ....o hur nervös kommer inte Evil M vara när jag sätter mig på hans Husa den 15:e, haha

Vi ses i Örebro tjejer :) :tummenupp

Kalaskul!!! Såg att det var 21 betalna, vi blir ju några stycken :)

Nu en mindre kul grej. Efter att kört på G.ring i år igen & fått bryta efter tre varv, inser jag att min handled inte alls är så hyfsat ok (efter handledsbrottet i fjol) som jag trodde.
Hade ett mindre stöd, sådant med kardborre & som är ca 7 cm bred..men det hjälpte ju föga :( Har fått som en knöl på insidan av handleden, precis nedanför tummen som sväller upp, skiftar i färg & värker något #¤%£@€(^?¤. Så antagligen brosk elle nåt skit som ställer till det.

Så, ALLA tips om hur jag ska kunna linda eller dyl. tas tacksamt emot (piller undanbedes :3freak )
// Ullis

Inte behöver ni vara nervösa, flickor, det kommer bli hur bra som helst! :)

Jag är dock liiiite orolig, det löser sig nog med hojar och instruktörer även om det är ngt tunt. Det som oroar är det faktum att jag har körförbud i väntan på att de ska plocka ut lösa bitar ur mitt ena knä. (gamla tanter och sköra ben ni vet... :3freak)

Men, men... problem är till för att lösas, jag håller mig på marken och ni kör! Gör ni inte som jag säger, tar jag fram PISKAN!!! :hihi

Nu börjar det äntligen närma sig o ett par frågor har dykt upp:

Blir det någon fest på kvällen? I så fall, tjejfest, eller allmän fest för allt o alla? Sitter o planerar resan och funderar på om man ska åka hem till götet på lördagkvällen eller söndag förmiddag...

Går det bra o ta med sig en pappa o en sambo som tittar på, eller är män banlysta? :-) Behövs det funktionärer så kan de säkert ställa upp en del.

Betalt och klart! Jag kommer upp på morgonen och åker hem på kvällen, eventuellt på söndag morgon eller kväll beroende på om det är skydivesuget eller hojsugen som tar överhanden.

En uppmaning till er som har egna hojar med er, se till att de uppfyller kraven som ställs på utrustning för att köra på banan (se Teknis MCs hemsidag), så ni inte riskerar att bli stående på sidan av banan för att det saknas ngt skydd/uppsamlingskärl.

Kommer med mail i nästa vecka, där vi kommer precisera mer vad som behövs + ge mer info om ev kvällsaktivitet mm.

/ Veronica

Yasha, jäklar vilken cool artikel om dig i IB som damp ned i lådan idag.
Bra jobbat tjejen :tummenupp

Kram
Åsa :hej

Åsa skrev:
2272133 Yasha, jäklar vilken cool artikel om dig i IB som damp ned i lådan idag.
Bra jobbat tjejen :tummenupp

Kram
Åsa :hej
:rodnar

Tack tack, Anders Wallsten skrev ju bara snälla saker... och han umgicks med oss i en hel vecka! Fatta hur mycket dumt han hörde. Och såg! :lol

Nu ska vi bara se till att verkligen genomföra tjejdagen, så vi får fler supermotochix! :yoparty

Pyntat o klart här med! ....eller snarare så är det en snäll Evil M som "sponsrat" sin flickvän med anmälningsavgiften :)
Nu får ni mer erfarna supermotobreuwdar lära mig att köra ordentligt :tummenupp

Är det ingen som åker från Stockholm som kan tänka sig att samåka? Helst tillbaka samma dag.

Tiden rusar närmre och jag inser att jodå, det finns utrymme till detta! Tjohoo!! Hur ligger det till med anmälningar? Är man för sent ute nu?

Ja vill ni prova motard är det bara att komma till mig.
Sen kan vi ta en kopp kaffe och lite bullar på det :tomten

150MC #1 skrev:
2289848 Tiden rusar närmre och jag inser att jodå, det finns utrymme till detta! Tjohoo!! Hur ligger det till med anmälningar? Är man för sent ute nu?

Samåkning?

Hyrde en film igår "supercross", mycket cross, men i början var det även ett supermotorace, snacka om sugen man blev!! Det ska bli rikktigt kul på lördag! :yoparty

lilltryne skrev:
2292477 Hyrde en film igår "supercross", mycket cross, men i början var det även ett supermotorace, snacka om sugen man blev!! Det ska bli rikktigt kul på lördag! :yoparty
så då blir det å byta ut monstret kanske :D :tummenupp

OK, så här ligger det till!

Min dator har kraschat, men jag har räddat det mesta av dokumentationen till prova-på-dagen på lördag. Dock är jag sen med påminnelser och schemat för dagen för jag måste ha koll på antal lånehojar och lite annat som är viktigt för dagen.

Ni som INTE har betalat nu, är heller inte anmälda till körningen den 15/7
Om ni trots det har tänkt vara på plats på Örebro Supermoto Park på lördag, gör ni säkrast i att kontakta mig för bekräftelse på att det faktiskt finns plats, då info gått ut om att sista betalningsdag var 30/6 och de betalningar som gjorts då definitivt borde varit inne vid det här laget.

Undantag kan göras om du har egen hoj med dig, men du kan INTE bara dyka upp och hoppas på att vara med, då det inte är en öppen träning.

(Några har gjort upp med mig om betalning på plats, det är okej fortfarande, men råder det några som helst tveksamheter, RING!!!)

Supermoto (Jocke) har ett förslag på italiensk buffé på kvällen för de som vill fortsätta mingla och prata och träffa andra hojhuliganer. PMa honom för anmälan, men det måste göras senast tisdag (om inget annat sägs av Jocke).

Vi startar kl.8.00!!!
Vi räknar med
*gemensam lunch 12.00-13.00
*att sluta ca 17.00.

Ta med:
*utrustning för att köra hoj, inklusive ryggskydd!
*vatten (eller åtminstone lämpilgt vattenkärl)
*pengar (speciellt viktigt för er som inte är medlemmar i SVEMO-ansluten klubb)

Vi syns på lördag, jag ska försöka få ut mer info TILL ER SOM BETALAT via mail imorgon. Har ni inte fått något mail på tisdag senast, är det troligtvis så att din adress försvunnit i kraschen och jag inte når dig. Maila i så fall mig igen eller ring.

/ Veronica

Rasorblade skrev:
2292529 så då blir det å byta ut monstret kanske :D :tummenupp
jag kan ju inte sälja mitt älskade monster! Men jag kan ju kanske kompletera mitt garage med någon gammal billig motard... :-)

Yasha skrev:
2293122 Supermoto (Jocke) har ett förslag på italiensk buffé på kvällen för de som vill fortsätta mingla och prata och träffa andra hojhuliganer. PMa honom för anmälan, men det måste göras senast tisdag (om inget annat sägs av Jocke).
/ Veronica
Ute i klubblokalen eller inne i stan? Kan man ta med sig respektive på festen? Skulle kunna pm:a supermoto direkt, men det är säkert fler som har samma frågor så jag ställer den här i tråden så slipper ni svara fler gånger...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman