Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alicia skrev:2300367Någon som har koll på hur mycket soppa som kommer att gå åt under dagen?
Så man vet ungefär hur mycket man ska ta med sig.
Ducatiklubben ska upp till gelleråsen den 15, kanske någon där som kan ta med den dit, så får någon snäll örebroare ta den från karlskoga till örebro (5 mil någe..)Cupcake skrev:2304256Tar mig själv upp i egen bil om jag inte får plats, så ägarinnan är no problem, det är babyn som är problemet...![]()
Emmi skrev:2302797Mattson! Du behöver bara en/två flaska. Jag har fäst den (Laktacydflaska från Konsum, perfekt storlek) innanför kicken (fast i ramen) på min 660 och dragit ner slangar från förgasare, tank och kylare till den samt tagit en extra flaska och lagt i luftburken med slang från vevhusventilationen.
Du behöver en flaska/två flaskor och nya slangar från tanken och kylaren (de som sitter på är för korta).
AMattsson skrev:2308044
Tvärtemot Alicia, så tyckte jag att jag började fatta vitsen med supermotard när vi fick köra på grus![]()
Hojen var Nickes, dock min "gamla" hoj. *L* Tålamod har jag när jag gör något jag tycker är kul och jag ser verkligen fram emot att bli om- och ifrånkörd av nya, kvinnliga förmågor!!!flisah skrev:2309848Ett ännu större tack till dig, Yasha, som hade modet att låna ut din hoj till mig och för ditt tålamod efter att för trettiåttonde gången släpat upp både mig och din hoj ur backen....
Men det kommer en dag, och den dagen ska jag köra om dig!![]()
Så kul att du blivit så biten! Du gör framsteg hela tiden och det ska bli kul att fortsätta följa kurvan. Utvecklingskurvan förstås!Emmi skrev:2309799Grymt kul dag, synd att man var tvungen att åka hem. Träningvärk som fan idag!
Alicia skrev:2309213När vaknar alla från igår som tog bilder??
Ååååå vilken fin hojpw skrev:2310517Jocke fick alla mina 222st och lovade lägga upp dem, troligen på teknismc:s hemsida.
//Jonas
edit, en liten teaser:
Ååååh vilken snabb tjejEvil M skrev:2310553Jag har några bilder oxå, men bara från grupp 2 och 3. Kommer nog upp under morgondagen.
Ååååå vilken fin hoj![]()
Det är på väg, det är på väg. I promise.pw skrev:2310517Jocke fick alla mina 222st och lovade lägga upp dem, troligen på teknismc:s hemsida.
//Jonas
edit, en liten teaser:
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |