Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hua trögsint kanske.
Man ska ha ett eget liv, men man kanske ska släppa in något i sitt liv, annars blir just sitt egna liv bara ett liv. O då kraschar det va?
Egna intressen/hobbys etc är bara bra, man vill inte umgås hela tiden men som det är nu är det ju tvärtom, typ.
?
Hur ofta får du pöka?
Det ska tydligen gå snabbt så de hinner på nästa grej
"kan vi inte bara göra detta lite snabbt?"
Efter några år såhär så har jag lärt mig att upptagna tjejer är bäst.
De får ångest om de ligger och sover en halvdag... för de har ju "förlorat" en halvdag.
Vad gör pojkvännen när du gör allt det andra
Det ska tydligen gå snabbt så de hinner på nästa grej
"kan vi inte bara göra detta lite snabbt?"
Vad gör pojkvännen när du gör allt det andra
Se'na djupt i ögonen, greppa tag i'na runt höfterna och flåsa att du måste ha mer av henne.
Fungerar inte det, gå vidare till nästa och gör om. Rätt.
Surfar Sporthoj.com såklart!![]()
tycker synd om dig..![]()
Hur ofta får du pöka?
Vi har haft sex några ggr samt vi har träffats några fler ggr. Vi är inte ihop alltså.
Då får du vända på kakan och ta tillbaks makten.
Kläng inte. Nu vet jag inte hur ofta du hör av dig men gör det mindre ofta än nu.
Uttryck dig inte "När ska vi umgås?", utan kom istället någon enstaka dag och säg att du har en lucka och kan träffas.
Varva detta ointresse med att vara grymt glad och passionerad mot henne när ni väl träffas.
Är du fantastisk att umgås med och lämnar kontaktinitiativet upp till båda samt mer sällsynt kommer hon komma självmant.
Just nu låter det som att du sitter och väntar, mer eller mindre. Det behöver inte nödvändigtvis vara så, men det låter som det.
Du skulle inte tycka det var sexigt du heller om en tjej du gillar men är osäker på ligger och pressar på att träffas, om du sitter och undrar om det i längden kommer vara värt det.
Vi har haft sex några ggr samt vi har träffats några fler ggr. Vi är inte ihop alltså.
Jag hade också velat ha det go:et som många tjejer verkar ha. Iaf tills de bryter ihop av att allt är så jobbigt.
Tror svaret ligger i att de är mycket mer sociala än de flesta av oss killar. Problemet blir kanske ibland att de prioriterar fel när de blir stressade av att fika med både den ena och den andra medan viktigare åtaganden försakas lite.
Fast egentligen vet jag inte om de verkligen är så översociala eller om det är för att det förväntas av dem. Väninnan kan ju bli ledsen och starta nåt slags tyst krig om man inte hör av sig minst fem gånger varje vecka och fikar två gånger.
Personligen bryr jag mig inte alls om inte en polare hört av sig på en månad eller två, han har väl haft mycket att stå i. Vi är lika bra polare för det.
distansförhållande glömde jag nog säga. det är som att äta o ha kakan samtidigt...när vi inte umgås vette fasen vad han gör.......
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden