Tjejer upptagna varelser?

Som någon sa tidigare, en tilltänkt partner som prioriterar allt och inget före en partner, så låt denne göra det...är det något att hänga upp sig på ?

Det finns säkert tid till att träffas, eller så är det inte tillräkligt intressant.

Då är det bara att låta bli att hänga , gå vidare...

Hua trögsint kanske.
Man ska ha ett eget liv, men man kanske ska släppa in något i sitt liv, annars blir just sitt egna liv bara ett liv. O då kraschar det va?
Egna intressen/hobbys etc är bara bra, man vill inte umgås hela tiden men som det är nu är det ju tvärtom, typ.
?

Hur ofta får du pöka?

Efter några år såhär så har jag lärt mig att upptagna tjejer är bäst.

En tjej som aldrig är upptagen kommer klaga ihjäl sig på att killen aldrig vill umgås, hon kommer tjura som en gris när killen, tränar, träffar kompisar, sitter vid datorn eller whatever.
Eller tjejen som är lat som bara fan, du ligger bakis efter en helkväll på krogen men går ändå upp flera timmar innan tjejen som bara varit hemma o tagit det lugnt. YAAAY :gnissla

Nej fan, låt tjejerna ha sitt proppade schema o följ me till IKEA o köp lite skit för fan.

Efter några år såhär så har jag lärt mig att upptagna tjejer är bäst.

Jag är beredd att hålla med här.
Kvinnor som visar att de kan driva sitt liv själva är de enda rätta att jaga efter.
Latkvinnor som ligger och vältrar halva dagarna i väntan på att man ska hitta på något åt dem blir oerhört tradigt oerhört snabbt.

Problemet trådskaparen har är att det inte existerar tillräcklig passion för att hon ska kunna tänka sig rucka på spinningpasset till förmån för ridtur på skojspaken, kanske efterföljt av lite sånt däringa "lära kännande".
Se'na djupt i ögonen, greppa tag i'na runt höfterna och flåsa att du måste ha mer av henne.
Fungerar inte det, gå vidare till nästa och gör om. Rätt.

De får ångest om de ligger och sover en halvdag... för de har ju "förlorat" en halvdag.

DÄR HAR DU RÄTT!!jag får ångest!!jag måste planera att jag kan ta sovmorgon efter en krogrunda!!
:tungan

Vad gör pojkvännen när du gör allt det andra

distansförhållande glömde jag nog säga:tungan. det är som att äta o ha kakan samtidigt...när vi inte umgås vette fasen vad han gör.......:tungan

Det ska tydligen gå snabbt så de hinner på nästa grej :hihi

"kan vi inte bara göra detta lite snabbt?"

tycker synd om dig..:D

Last edited:
Vi har haft sex några ggr samt vi har träffats några fler ggr. Vi är inte ihop alltså.

Då får du vända på kakan och ta tillbaks makten.
Kläng inte. Nu vet jag inte hur ofta du hör av dig men gör det mindre ofta än nu.
Uttryck dig inte "När ska vi umgås?", utan kom istället någon enstaka dag och säg att du har en lucka och kan träffas.
Varva detta ointresse med att vara grymt glad och passionerad mot henne när ni väl träffas.
Är du fantastisk att umgås med och lämnar kontaktinitiativet upp till båda samt mer sällsynt kommer hon komma självmant.
Just nu låter det som att du sitter och väntar, mer eller mindre. Det behöver inte nödvändigtvis vara så, men det låter som det.
Du skulle inte tycka det var sexigt du heller om en tjej du gillar men är osäker på ligger och pressar på att träffas, om du sitter och undrar om det i längden kommer vara värt det.

Last edited:
Då får du vända på kakan och ta tillbaks makten.
Kläng inte. Nu vet jag inte hur ofta du hör av dig men gör det mindre ofta än nu.
Uttryck dig inte "När ska vi umgås?", utan kom istället någon enstaka dag och säg att du har en lucka och kan träffas.
Varva detta ointresse med att vara grymt glad och passionerad mot henne när ni väl träffas.
Är du fantastisk att umgås med och lämnar kontaktinitiativet upp till båda samt mer sällsynt kommer hon komma självmant.
Just nu låter det som att du sitter och väntar, mer eller mindre. Det behöver inte nödvändigtvis vara så, men det låter som det.
Du skulle inte tycka det var sexigt du heller om en tjej du gillar men är osäker på ligger och pressar på att träffas, om du sitter och undrar om det i längden kommer vara värt det.

Skrev förut att jag lämnat över pucken o inte sitter o väntar etc. jag har ett liv jag med. Alla ska övertolka så mycket.
Har sagt till henne att hon får höra av sig när hon är ledig så låter jag henne vara tills dess. jag har egna grejer att göra.

Tråden skulle egentligen vara fokus på att tjejer kör grejer 24/7. Tog min dejt som ett exempel.
Tror att fler känner igen sig med detta eller?

Jag hade också velat ha det go:et som många tjejer verkar ha. Iaf tills de bryter ihop av att allt är så jobbigt.

Tror svaret ligger i att de är mycket mer sociala än de flesta av oss killar. Problemet blir kanske ibland att de prioriterar fel när de blir stressade av att fika med både den ena och den andra medan viktigare åtaganden försakas lite.

Fast egentligen vet jag inte om de verkligen är så översociala eller om det är för att det förväntas av dem. Väninnan kan ju bli ledsen och starta nåt slags tyst krig om man inte hör av sig minst fem gånger varje vecka och fikar två gånger.

Personligen bryr jag mig inte alls om inte en polare hört av sig på en månad eller två, han har väl haft mycket att stå i. Vi är lika bra polare för det.

Du va den ända som fatta grejen jag syftade på =)

Last edited:
hahaha... Det stämmer så bra... Exet va precis så... Hon var orolig att missa något verkar det som och bokade upp sig på allt som dök upp. Redan på måndagen kunde hon fråga om hon kunde göra det och det med den och den i helgen. Inte att vi kunde hitta på något... Man var bara en pojkvän som fanns där för vardagslivet.... Sen separerade vi oxå... :)

Last edited:
distansförhållande glömde jag nog säga:tungan. det är som att äta o ha kakan samtidigt...när vi inte umgås vette fasen vad han gör.......:tungan

Då får man inte ha för höga krav, kanske är dagens geniala lösning ?
Dessutom kan man byta i ibland för omväxling .......:tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...