Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vissa kallar det ett spel, jag kallar det att flirta.
Behöver man flirta eller spela spelet är personerna inte rätta för varandra. Vill man bara knulla behöver man inte veta namnet på den andra.
Spel spelar man med datorer, kort och annat.
Men visst, tycker man det är roligt att få sms från 5olika tjejer per dag där det står massa skit och man inte bryr sig 5öre om vad de skriver är det en bra taktik.
Det är det bästa som finns då tjejen har ett eget intresse, då får man tid att springa iväg till garaget och dessutom utan gnäll![]()
Du drar mycket egna slutsatser, men att älska någon är dock livet ut, inte sagt att man måste leva med personen hela livet. Gå runt och säga att man älskar någon efter 2månader är patetiskt.Om du menar att det är fel att dejta fler tjejer:
Så du menar att bara för att man inte kommer springandes med blommor och säger att man behöver just den tjejen mer än något annat i hela livet utan istället dejtar fler och håller valmöjligheterna öppna så är man direkt ett asshole?
Det ser jag som att leva livet, om man tänker logiskt, skulle du vilja ha en tjej som satt som ett plåster på dig? det är inte nice kan jag iaf säga av egen erfarenhet. Och det är ingen skillnad för tjejer.
Och sen vad säger att man inte bryr sig om tjejer man träffar och det de skriver? Jag skulle ju inte börja dejta någon jag inte brydde mig om och skulle det visa sig att jag inte hade intresse, då säger jag det så hon vet det och då om hon fortsätter skriva massa sms så är det inget jag kan jag kan ta på mig, jag har vart ärlig och hon har valt att agera efter det.
Hoppas det här tolkas rätt; man gillar någon man dejtar och man älskar någon man är tillsammans med, det är två helt olika grejer men som det känns att man lätt mixar ihop.
Du drar mycket egna slutsatser, men att älska någon är dock livet ut, inte sagt att man måste leva med personen hela livet. Gå runt och säga att man älskar någon efter 2månader är patetiskt.
Dejta gör man med någon man är intresserad av och personligen orkar jag inte vara intresserad av flera samtidigt, då är det KK som är bra där man slipper bry sig om vad för trams de talar om.
Du får tycka som jag vill och inte anser jag att någon är ett asshole för att de orkar hålla fler bollar i luften.
Att haka upp sig på en tjej som man har haft lite sex och dejtat lite med men som nu verkar ointresserad känns dumt. Då träffar jag hellre andra, lever livet och mår bra än att sitta hemma och vara sur över att vi inte träffas.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |