Tjejer upptagna varelser?

nog för jag inte har en handväska..:tummenuppmen min kalender måste jag ha med mig..alltid olika tider i skolan, jobbet och saker man inte brukar göra skriver jag upp....den ligger i skolväskan..:Bugar

Vissa kallar det ett spel, jag kallar det att flirta.

Behöver man flirta eller spela spelet är personerna inte rätta för varandra. Vill man bara knulla behöver man inte veta namnet på den andra.
Spel spelar man med datorer, kort och annat.

Men visst, tycker man det är roligt att få sms från 5olika tjejer per dag där det står massa skit och man inte bryr sig 5öre om vad de skriver är det en bra taktik.

Behöver man flirta eller spela spelet är personerna inte rätta för varandra. Vill man bara knulla behöver man inte veta namnet på den andra.
Spel spelar man med datorer, kort och annat.

Men visst, tycker man det är roligt att få sms från 5olika tjejer per dag där det står massa skit och man inte bryr sig 5öre om vad de skriver är det en bra taktik.

Om du menar att det är fel att dejta fler tjejer:
Så du menar att bara för att man inte kommer springandes med blommor och säger att man behöver just den tjejen mer än något annat i hela livet utan istället dejtar fler och håller valmöjligheterna öppna så är man direkt ett asshole?
Det ser jag som att leva livet, om man tänker logiskt, skulle du vilja ha en tjej som satt som ett plåster på dig? det är inte nice kan jag iaf säga av egen erfarenhet. Och det är ingen skillnad för tjejer.

Och sen vad säger att man inte bryr sig om tjejer man träffar och det de skriver? Jag skulle ju inte börja dejta någon jag inte brydde mig om och skulle det visa sig att jag inte hade intresse, då säger jag det så hon vet det och då om hon fortsätter skriva massa sms så är det inget jag kan jag kan ta på mig, jag har vart ärlig och hon har valt att agera efter det.

Hoppas det här tolkas rätt; man gillar någon man dejtar och man älskar någon man är tillsammans med, det är två helt olika grejer men som det känns att man lätt mixar ihop.

Det är det bästa som finns då tjejen har ett eget intresse, då får man tid att springa iväg till garaget och dessutom utan gnäll :tummenupp

Aha
Nu vet vi varför du e så snabb, det är henne det beror på.
Fast i Norrland kan man va sei skälv på ett ant sett.
:tuttar

Om du menar att det är fel att dejta fler tjejer:
Så du menar att bara för att man inte kommer springandes med blommor och säger att man behöver just den tjejen mer än något annat i hela livet utan istället dejtar fler och håller valmöjligheterna öppna så är man direkt ett asshole?
Det ser jag som att leva livet, om man tänker logiskt, skulle du vilja ha en tjej som satt som ett plåster på dig? det är inte nice kan jag iaf säga av egen erfarenhet. Och det är ingen skillnad för tjejer.

Och sen vad säger att man inte bryr sig om tjejer man träffar och det de skriver? Jag skulle ju inte börja dejta någon jag inte brydde mig om och skulle det visa sig att jag inte hade intresse, då säger jag det så hon vet det och då om hon fortsätter skriva massa sms så är det inget jag kan jag kan ta på mig, jag har vart ärlig och hon har valt att agera efter det.

Hoppas det här tolkas rätt; man gillar någon man dejtar och man älskar någon man är tillsammans med, det är två helt olika grejer men som det känns att man lätt mixar ihop.
Du drar mycket egna slutsatser, men att älska någon är dock livet ut, inte sagt att man måste leva med personen hela livet. Gå runt och säga att man älskar någon efter 2månader är patetiskt.

Dejta gör man med någon man är intresserad av och personligen orkar jag inte vara intresserad av flera samtidigt, då är det KK som är bra där man slipper bry sig om vad för trams de talar om.

Du får tycka som jag vill och inte anser jag att någon är ett asshole för att de orkar hålla fler bollar i luften.

Du drar mycket egna slutsatser, men att älska någon är dock livet ut, inte sagt att man måste leva med personen hela livet. Gå runt och säga att man älskar någon efter 2månader är patetiskt.

Dejta gör man med någon man är intresserad av och personligen orkar jag inte vara intresserad av flera samtidigt, då är det KK som är bra där man slipper bry sig om vad för trams de talar om.

Du får tycka som jag vill och inte anser jag att någon är ett asshole för att de orkar hålla fler bollar i luften.

jag var lite osäker vad du menade därför skrev jag just "om du menar....". Men ok jag förstår hur du menar, och självklart respekterar jag det du tycker.

Vi kanske har olika syn på "intresserad", vet inte exakt hur du ser på det. Någon jag är intresserad av vill jag träffa i min vardag som singel, inte gå omkring och göra det som värsta grejen om att jag speciellt går och "träffar en viss person som jag är intresserad av". Då träffar jag hellre olika tjejer i min vardag, är den bästa killen jag kan vara, och när jag träffar någon det klickar med, då klickar det. Men jag ljuger aldrig för någon och lovar aldrig något jag inte kan hålla. Det är nog skillnaden på mig och ett asshole.

Att haka upp sig på en tjej som man har haft lite sex och dejtat lite med men som nu verkar ointresserad känns dumt. Då träffar jag hellre andra, lever livet och mår bra än att sitta hemma och vara sur över att vi inte träffas.

Så jag brukar tänka kanske låter klyschigt, men:
Ge kärlek men ta inte skit! lev livet och gör det du tycker är kul!:tummenupp

Att haka upp sig på en tjej som man har haft lite sex och dejtat lite med men som nu verkar ointresserad känns dumt. Då träffar jag hellre andra, lever livet och mår bra än att sitta hemma och vara sur över att vi inte träffas.

Känns då enklare att säga du gör ett bra jobb i sängen ska vi träffas och knulla för något annat vill jag inte ha dig till:krama

Ps. Tjejer är inte i närheten av upptagna som killar är.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT