EDIT:
Måste dra in Liquid_shadow i det här..

han kan det här om någon
No need
Det
Money säger stämmer:
Vill jag träffa en kille och är intresserad så fixar jag tiden, är jag inte intresserad har jag massa annat skit som är viktigare.
Så ja, hon kan mycket väl vara intresserad men inte tillräckligt för att prioritera bort annat och ju mer du frågar om när hon är ledig, desto mer kommer du skjuta henne ifrån dig. En tjej som fallit stenhårt för en kille, hon ser fan till att kunna vara tillgänglig varenda dag han kan träffas.
Merovingian är on spot i den här tråden.
Det handlar om att ta tillbaka kontrollen nu. Tjejer är som kattungar.
Du lagt garnnystanet framför henne och ingen katt leker med det då för det är lite halvtråkigt. Håller du det däremot precis så att katten nästan kan nå det och kommer åt det ibland, så kommer hon göra allt för att försöka få det.
Vissa kallar det ett spel, jag kallar det att flirta.
Key är också att en tjej vill bli tagen med storm. Hon vill inte
vara din största prioritering och ditt enda äventyr. Hon vill bli tagen
med på ett äventyr som du erbjuder henne och som om hon tackar nej du ändå ska iväg på.
Det bästa du kan göra är att gå ut och träffa ett par andra tjejer nu och skulle hon få reda på att du träffat någon annan så är det ingen högoddsare att hon då kommer att höra av sig till dig. Då kommer hon börja inse att du börjat gå vidare, rationalisera bort hennes tidigare ointresse och vilja ge dig en chans till... och visa dig att hon är bättre än den tjej du börjat träffa.
och gör hon inte det, well då är det ändå en win-win