Tjejer upptagna varelser?

Ett typexempel är när jag frågar frugan var hon lagt nått och hon säger "kolla i min väska" jo säkert att jag öppnar den!!!!
Pandoras box är säkrare att öppna än den.
Varför envisas man att spara ALLA kvitton man får även om det är på under 10:- och sen tömmer man inte plånboken för än alla knappar blixtlås totalhavererat???

därför har jag skaffat ett kortetui och ingen handväska i min ägo!..:tummenupp

därför har jag skaffat ett kortetui och ingen handväska i min ägo!..:tummenupp

men då åker du hoj oxo, så du är inte som merparten av modellbeteckningen: cheyer

in a good way då :D

å andra sidan så har du gått upp tidigt på lördag morgon för att göra ett inlägg på SH och sen ta tag i dagen och alla dess bestyr :va

Jobbar så pass mycket så när jag e hemma planerar jag inget , tar dagen som den kommer. Jag kan bli oerhört stressad av att se andra, o då speciellt tjejer, "härja" runt då de måste göra alla "måsten". Idag tex vakna jag klockan tio, har tvätttid men det tar jag efter en lång härlig frukost ...med sälskap av killen när han vaknar. Kanske tar en tur på stan o finner vi ngt roligt/ träffar polare så får tvätten vänta (har tvättmaskin hemma så jag behöver inte passa tvättider). P

Ska till farsan som fyller år men dit åket vi när det passar oss , farsan har "droppin" för precis som jag så tar han dagen som den kommer o händer det ngt så finns ju alltid tfn ;)

Last edited:
Jag kan ju erkänna att det nästan alltid är full rulle, men det är för att jag trivs med det. De enda grejerna som faktiskt är "måsten" är pluggandet och hästen.

Och jag får sällan för mig att gå upp sjukt tidigt för att "få ut mycket av dagen", men det händer. Beror lite på vad man är på för humör.

Men som redan nämnts i tråden, är man verkligen intresserad tar man ju sig tid.

Och jag äger ingen handväska, och har valt en mobil som är liten nog att gå ner i stället, för av någon dum anledning har de satt min enda ficka på stället precis vid vänstertutten. Där är trångt nog utan att det ska in saker i fickan. :gnissla

men då åker du hoj oxo, så du är inte som merparten av modellbeteckningen: cheyer

in a good way då :D

å andra sidan så har du gått upp tidigt på lördag morgon för att göra ett inlägg på SH och sen ta tag i dagen och alla dess bestyr :va

jamen så har man blitt SH-nörd oxå..:D :yoparty
dagen gick åt skogen, bilen gav upp.........och sen en gnällkärring kom på em..:huvet

Inte tusan kan man ju börja jaga efter kjoltyg som är mer intresserade av spinning (vad fan nu det är...:va), skall det spelas svårfångad eller nått annat spel-kör får det också va. Så jävla viktigt är det ändå inte!
Damer är jobbiga varelser, så är det bara.

Men, så är man singel också. :p

Bara en kvinna sätter upp en tvättid på hemmamaskinen :gnissla Snubbar tvättar bara när även lumpenkallingarna från -76 är skitiga. Och då på snodd tvättid i tvättstugan. PK :fakta

:tungan

Tvättar gör man när man kliver ur duschen och inser att man inte har ett endaste ens nästans rent klädplagg att ta på sig. :näsblod

Bara en kvinna sätter upp en tvättid på hemmamaskinen :gnissla Snubbar tvättar bara när även lumpenkallingarna från -76 är skitiga. Och då på snodd tvättid i tvättstugan. PK :fakta

:tungan

Nu menade jag att jag hade en tid bokad i tvättstugan (delar me grannen så det finns gott om tider)men har ÄVEN tvättmaskin hemma i nödfall! om jag vill göra ngt annat.(hemma tar det dock betydligt längre tid, väsnas o elräkningen blir högre+handukar blir så bra i torktumlare me frotteprogram)

dagarna e långa, upp fem o hemma halv sju vardagar men tvätta e ju inte speciellt jobbigt, släng in sätt på o släng ut typ..:va Strykningen e dock värre men sova i nystukna lakan e underbart o värt besväret.

:) städningen behöver jag dock inte tänka på, inte matlagning heller.

Last edited:
Våga vägra filofax. :yoparty

Glömmer jag någonting så är det skit samma, då var det inget viktigt.

:tummenupp

inte lönt att köpa en filofax/kalender, glömmer bara skriva upp i den ändå.

Själv är jag postit-ofil.
Skriver upp viktiga saker på postitlappar, så ibland kan det se klart intressant ut på skrivbordet på kontoret. :näsblod

haha det är jag också, har postitlappar i alla möjliga skepnader och färger överallt i min bil med diverse märkliga noteringar på. Kalendrar blir man bara stressad av.

tyvärr måste jag nog hålla med om att tjejen som TS pratar om inte är intresserad. Spelar nästa ingen roll hur mycket en tjej säger att hon har att göra, alla har dödtid någon gång på dygnet, vill hon spendera tid med dig kommer hon ge dig den tiden. Men i det här fallet låter det som att hon tycker hon har bättre saker för sig. Sånt här har man fått lära sig den hårda vägen. Även om ni har haft mysiga kvällar med sex och etc. så kan detta förekomma.

Sen så hela grejen att säga att "hör av dig när du har tid", det tror jag inte heller är speciellt lyckat. Att tycka att "hon kan höra av sig till mig, varför ska jag behöva göra det?" är en dum inställning. Hon kommer garanterat inte göra det då hon, av natur, inte är den som tar det steget. Bättre inställning är mer att "du! vi ska ut och göra (whatever spektakel) på lördag!;)", då har du har tagit initiativet, visat att du inte tvekar men ändå gjort det på ett positivt sätt. Kan hon inte får man föreslå ett annat datum/tid, kan hon inte när du föreslår några datum är det bara säga at ni tar det någon annan gång, och gå vidare!

Men det jag tycker du ska göra nu är att skita i henne, träffa/dejta fler tjejer och ha kul istället. Då fyller du ditt liv med grejer och blir garanterat mer intressant för vem du än träffar.

Det jag skriver kommer säkert folk tycka är sjukt inkorrekt enligt det man fått lära sig av samhället.. men sorry, kunde inte bry mig mindre:)

EDIT:
Måste dra in Liquid_shadow i det här.. :D han kan det här om någon

Last edited:
EDIT:
Måste dra in Liquid_shadow i det här.. :D han kan det här om någon
No need

Det Money säger stämmer:
Vill jag träffa en kille och är intresserad så fixar jag tiden, är jag inte intresserad har jag massa annat skit som är viktigare. :tummenupp

Så ja, hon kan mycket väl vara intresserad men inte tillräckligt för att prioritera bort annat och ju mer du frågar om när hon är ledig, desto mer kommer du skjuta henne ifrån dig. En tjej som fallit stenhårt för en kille, hon ser fan till att kunna vara tillgänglig varenda dag han kan träffas.

Merovingian är on spot i den här tråden.

Det handlar om att ta tillbaka kontrollen nu. Tjejer är som kattungar.
Du lagt garnnystanet framför henne och ingen katt leker med det då för det är lite halvtråkigt. Håller du det däremot precis så att katten nästan kan nå det och kommer åt det ibland, så kommer hon göra allt för att försöka få det.
Vissa kallar det ett spel, jag kallar det att flirta.

Key är också att en tjej vill bli tagen med storm. Hon vill inte vara din största prioritering och ditt enda äventyr. Hon vill bli tagen med på ett äventyr som du erbjuder henne och som om hon tackar nej du ändå ska iväg på.

Det bästa du kan göra är att gå ut och träffa ett par andra tjejer nu och skulle hon få reda på att du träffat någon annan så är det ingen högoddsare att hon då kommer att höra av sig till dig. Då kommer hon börja inse att du börjat gå vidare, rationalisera bort hennes tidigare ointresse och vilja ge dig en chans till... och visa dig att hon är bättre än den tjej du börjat träffa.

och gör hon inte det, well då är det ändå en win-win

Last edited:
Dumpa henne med orden "Du har ju aldrig tid för oss, prioriterade du om skulle du fortfarande vara aktuell som pilot på min köttraket"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT