Jodå, gick frammåt. Slog förra årets bästa tid med 1 sekund. på min 600a.. lol.
(54.2 fick jag som bästa tid)
Poser som man är, vilka tog kort? Hoppas det blev några bra som kan slängas upp här eller PMas / Emailas till mig.
(54.2 fick jag som bästa tid)Poser som man är, vilka tog kort? Hoppas det blev några bra som kan slängas upp här eller PMas / Emailas till mig.
Last edited:

Inget litet släpp utan ett ofrivilligt bredställ á la Gary McCoy. I något slags paralyserat tillstånd håller jag kvar gasen och får tillbaks fästet utan att tappa riktningen. Änglavakt. Nästa pass när jag ska ta mig ut ur Esset låter det plötsligt konstigt från motorn och det känns som om jag fått i friläget. Kedjan har lossnat. Eller gått av. Den ligger i alla fall kvar på asfalten bakom mig och jag fick på detta vis veta hur mycket hållbarhet man får för 280 kr. Snip-snap-slut. Trots det snöpliga och tidiga slutet på kvällen kände jag mig nöjd att ha hållit mig på hjulen och inte skadat hojen eller mig själv när kedjan gav upp. Detta var första passet på torr asfalt med min för säsongen nya hoj. Den är ljusår (nåja) bättre än fjolårets och det ska bli riktigt kul att se vad vi kan göra tillsammans.
(alltså den är ny då, oanvänd)