HW skrev:ÖÖhh, Har den äran!!(grattis)
Eller var det bara jag som kunde misstolka det där?
/HW
Nu fattar jag inte...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HW skrev:ÖÖhh, Har den äran!!(grattis)
Eller var det bara jag som kunde misstolka det där?
/HW
Syss skrev:Nu fattar jag inte...![]()
HW skrev:Spela inte dum, det vet väl vem som helst vad det beror på när en tjej börjar få humörsvängningar....![]()
QUOTE=Syss]Uppkörning i mitt fall...HW skrev:Spela inte dum, det vet väl vem som helst vad det beror på när en tjej börjar få humörsvängningar....![]()
Racerpelle skrev:QUOTE=Syss]Uppkörning i mitt fall...![]()
LYCKA TILL IDAG gumman, lovar att hålla tummarna för dejSyss skrev:Uppkörning i mitt fall...![]()
Vädret säger att det ska regna ikvällLOTTAK skrev:Liten väderprognos från Linköping:
Just nu strålande sol![]()
Inte enligt SMHIJensa skrev:Vädret säger att det ska regna ikväll!
Men det kan väl ej stämma!![]()
Hoppas inte att det stämmer!
anja skrev:Hoppas det regnar HELA KVÄLLEN! Jag är sjuk. Jag kan inte komma. Mina lymfkörtlar är så stora att man kan se dom med blotta ögat. (jag har väl tyckt att jag har varit lite väl stel i nacken senaste tiden...)
![]()
![]()
![]()
![]()
Lycka till förresten, Syss.
Glöm inte isbjörnarna i Bergskurvan och sälarna på rakanjP skrev:Ja, det ska tydligen bli snöstorm, för jag ska inte heller dit. Kallt o jävligt.. hörde snack om sidvagnsoljespill genom hela esset oxå, och grus o kossor i torparn..
Tyvärr var det mycket vurpor första halvan av träningen, började inte så bra heller med en som vurpade i Esset på utvarvet i första gruppen! Som värst hade vi tre stycken samtidigt när vi åkte ut med kärran, man kunde inte tro att det var sant. Men bara en gjorde illa sig på hela kvällen vad jag vet, han highsidade ut ur torparen och slog i sidan och skulle kolla upp det på sjukhuset, men han körde dit för egen maskin så ganska ok var han nog.Alicia skrev:Hoppas att alla hade det roligt och att alla höll sig på hjulen =)
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|