Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fina mc det också men förhållandevis dyra
Har kört BMW R1200R som är jävligt fina! dock så klarar jag inte av boxern med sina sidomonterade tuttar
Bandit 12a, billiga i inköp, drift och försäkring. Massor med attityd, sköna att köra, finns ingen hejd på hur mycket mos du kan klämma ur dem.
En sak att ta i beaktning är att Superduke inte är särskillt billig att försäkra. Eller åtminstonde inte för mig på dom bolag jag kollat på :S.
Tror det beror på att den typ klassas som sport. Någon får rätta mig om jag har fel.
Ok, varför SMR ist för superduke? Skiljer det något i karaktär eller är det mer en designfråga?
Lite dyrare och lite fler burkar också...B-king ... visserligen lite mer än en liter![]()
också mycket fina men jag tror den går bort med tanke på hans budget som står i första posten max 60000, sen om man tittar på motorcyklar som superduke så är det nog lite mer bus han är ute efter (iaf som jag uppfattar det)
edit: kan iofs ha missuppfattat dig men jag tolkar det som att du tipsar om en modell 2012 eller är det cc du menar?
Lite dyrare och lite fler burkar också...![]()
Aprilia tuono från -06 och nyare, bra försäkring och bra tryck i motorn plus ett chassi som går att köra undan med. Kawa z1000 03-07 svajjar som en flaggstång jämfört med aprilian![]()
Nån som surra om vikt? Får väl iofs hoppas att TS har en muskel eller två, men inte fan är de tunga iaf. Långt därifrån.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |