Tips på literhoj med bra bottendrag.

Monster

Ducati monster 900-1100.:yoparty Lätt, bra chassie,rolig motor och billig försäkring. Vill du ha bottendrag blir du besviken på Fz1. Har iofs bara testat en -08? Den var väldigt trött o tråkig under 9000rpm för att vara 1L tycker jag. Testade en Monster 1100S med Termisar förra helgen:kär och måste säga, att som gathoj var det den roligaste hoj jag någonsin kört. Superchassie/bromsar , lätt som en moppe och en motor som drar grymt genom hela registret med ett ljud som är så gott. Trodde inte en hoj på under 100hk kunde vara så kul att köra.:banana

Last edited:
Tycker också givetvis att du ska kika på Tuono, men då kanske du blir tvungen att gräva lite djupare i plånboken. Har du vägarna förbi Örebro någon dag så är det bara att höra av dig så får du gärna komma förbi och känna lite på min.

hur kunde jag glömma den, självklart ska du ha en MZ !

en MZ 1000S :yoparty

mz1000s_lf_lge.jpg

Last edited:
Klubba:

Om en VTR drar litern per mil så bör man justera förgasarna.
Min drar 0,7-0,8 oavsett körsätt så inte tycker jag det är något att klaga på :banana

Klubba:

Om en VTR drar litern per mil så bör man justera förgasarna.
Min drar 0,7-0,8 oavsett körsätt så inte tycker jag det är något att klaga på :banana

Samma här min vtr drar runt 0,7-0,8 inget att hänga upp sig på:yoparty , tror dom flesta liter hojar drar runt det

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT