Hehe, nja, Det här rejset fanns det bara ett problem, han som satt på hojen.
När föraren gör 4 brutala missar på 3 eller om det var fyra varv finns det inget att skylla på. Cykeln gick som en raket.
1'a missen, kom inte iväg i starten alls, utan död-sist in i böj. Fin effekt och rätt bra utgång på rakan, plus lite halv-elak inbromsning efter rakan så hade jag tagit några gubbar. Sen hamnade jag bakom finnen jag haft lite problem med tidigare under helgen, en sanslöst snabb 93-honda rakt fram. Kommer iaf om honom i inbromsningen efter rakan, på tredje varvet tror jag det är och börjar jaga på han som köpt khilanders hoj, vet inte riktigt vad han heter.
Då går jag för hårt/fel in i atlas, och studsar runt lite på kurbsen, tappar iaf ingen placering där.
Men sen kommer det stora dubbelfelet, jag får i friläget på väg in i Opeln, mycket snabb bankad 180-gradare, jag kan lugnt erkänna att det var ruskigt bajsnödigt, för den var inte lätt att ta på rull. Då åker finnen om igen givetvis..
Satan tänker jag, åker ett varv till och gör samma sak igen. Då kommer både fredriksson och stellan om och jag tappar typ 150 meter till dem på den efterföljande rakan(möjligt jag minns fel det kan ha vart alla tre som gick om samtidigt).
Tog ett par varv innan jag hade ork och motivation att ta igen avståndet, men slappnade av lite och kom ikapp, kunde slipstreama om stellan, på näst sista varvet, men Fredriksson gjorde sig jäkligt bred och jag la mig dumt nog inte i slipstreamen nerför rakan på vårt sista varv, utan körde dragrace som inte gick så bra.
Men jag hade trots allt ett kul race, men det gick alldeles för långsamt, och i alldeles fel del av fältet.
Haft en rätt bra helg, inga större problem alls, fått köra så mycket hoj jag orkat ungefär. Börjat hitta rätt i bestyckningen av cykeln, går iof fortfarande väldigt fett, men hellre det än ras.
Så nu blir det nya tag och ännu större skuldsättning inför falkenberg