Tippa Atorp!

Olav Å skrev:
Autio är 6. och kör med orginal stötdämpare bak =

den fungerr inte alls!

Hoppas att det ändå går bra i tävlingen ! :)

Hoppas det går bra för alla i tävlingen och den bästa föraren vinner!

:tummenupp

MVH:OLAV

http://www.lindberghini.com/ahlbergracing/

Det är inte bara dämparen som är original utan hela hojen är det... Grymt schysta finnar måste jag säga! Autio räddade mig genom att ge mig hans helt nya originalskivor så att jag hade något på regnfälgarna! :Bugar

//oscar

erik skrev:
Sturla Borch Fagerhaug
Han var grym idag med. 2:a tid på första passet i blött... Den grabben kommer att bli något, hoppas jag :tummenupp . En riktigt sympatisk liten kille! Hörde från en annan förare: "Du skulle ha sett honom förra året, han var helt kass och körde skitsakta!" Framsteg eller?? :rolleyes:

oFFkeFF skrev:
1. Mårtensson 1.37.008
2. Dobrich 1.38.3
3. Lindfors 1.38.4
4. Cajback 1.39.5
5. Oscar 1.40.082
x
x
x
x
x
x
22. jag själv, pissiga 1.50.2 för sen stannade hojen på en cylinder på fjärde varvet ute.
Du borde vara nöjd: 6 sek snabbare än förra året. Hur ser positionerna 6-21 ut?

Nyteknik skrev:
Du borde vara nöjd: 6 sek snabbare än förra året. Hur ser positionerna 6-21 ut?

Varför skulle jag vara nöjd med att vara bättre än en utvarvstid förra året?
Eller för den delen, åka en sekund snabbare än passet innan, fast det var lite halvblött och jag körde regndäck fram och ett kallt slicks bak på passet innan.
Khilander som jag tog häng på när min hoj slutade gå, körde på 1.46 innan hans hoj dog. Så nånstans i de trakterna ska farten hamna iaf.

Platserna 6-26 i kval 2. Vet ej varför de två saknades i andra kvalet.

6. Autio
7. Sjöström
8. Harms
9. Palle
10. Janne
11. Lodnert
12. Åge Herje
13. Eva
14. Anders larsson
15. Sjögren
16. Khilander
17. Kenneth Ghilemoen
18. Peo
19. Ralf Hellström
20. Stellan
21. Sami H
22. Filip
23. Jörgen Lindberg
24. Vaerum
25. Fredriksson
26. Sven Andersson

oFFkeFF skrev:
Varför skulle jag vara nöjd med att vara bättre än en utvarvstid förra året?
Eller för den delen, åka en sekund snabbare än passet innan, fast det var lite halvblött och jag körde regndäck fram och ett kallt slicks bak på passet innan.
Khilander som jag tog häng på när min hoj slutade gå, körde på 1.46 innan hans hoj dog. Så nånstans i de trakterna ska farten hamna iaf.

Platserna 6-26 i kval 2. Vet ej varför de två saknades i andra kvalet.

6. Autio
7. Sjöström
8. Harms
9. Palle
10. Janne
11. Lodnert
12. Åge Herje
13. Eva
14. Anders larsson
15. Sjögren
16. Khilander
17. Kenneth Ghilemoen
18. Peo
19. Ralf Hellström
20. Stellan
21. Sami H
22. Filip
23. Jörgen Lindberg
24. Vaerum
25. Fredriksson
26. Sven Andersson
Palle = Palander?
Janne = Corneliusson?

Lodnert 11:a? Före Kihlander - som ligger på en 16:e plats?
Förra årets titelvinnare 8:a?
Palander (som har kört ifrån Watz) 9:a - efter Oscar och Sjöström?
Varför så otippat kval? Vissa har fått till det och kört "normala" Anderstorptider - andra har gått rejäl kräftgång jämfört med förra året.

Hörde att Eva skrapade sönder skinnställ och t.o.m ryggskydd i sin krasch, någon som vet hur det är med henne?
Hur ser 125R ut?

Nyteknik skrev:
Palle = Palander?
Janne = Corneliusson?

Lodnert 11:a? Före Kihlander - som ligger på en 16:e plats?
Förra årets titelvinnare 8:a?
Palander (som har kört ifrån Watz) 9:a - efter Oscar och Sjöström?
Varför så otippat kval? Vissa har fått till det och kört "normala" Anderstorptider - andra har gått rejäl kräftgång jämfört med förra året.

Folk har nya hojar, vet inte kanske precis hur man ställer in allt.
En del har försäsongstränat en massa, några har iaf kört träningslägret, medan exempelvis palle bara kört 2x20 minuter igår sen 2003.

Det är första tävlingen för säsongen helt enkelt.

oFFkeFF skrev:
Nyteknik har en stor hatt att äta upp :D
Iofs har palle, sjöström och harms inte riktigt kommit upp i fart ännu.
Men låg 40'a och nosandes på 39 är riktigt bra även om han tjyvhängde på cajback.

Själv har jag inte hittat vad som felade, trodde den nöpit men det har den inte. ska av med cylindrarna och kolla hur kolvringarna mår. Hojen gick klockrent och som en dröm när den dödde mitt på gamla start o mål :(
Ja nu vill vi se när Nypanik mumsar filthatt :D

Brutalt imponerande av Oscar! Alltid kul med första tävlingen...resultaten blir aldrig vad man väntat sig....

GSXR1100R skrev:
14.30 går racet, vill vill ha snabb rapport så att Nypanik kan käka filtahatt asap.

:D
Ser också fram emot en rapport från 250-racet. Något hattätande lär det inte bli för min del. Jag räknar med att de som normalt är duktigt snabbare än Oscar har blivit varma i kläderna till racet. Ska bli spännande att höra resultatet.

Något säger mig att oFFkeFF kommer rapportera om "diverse problem" och "oflyt".

Nyteknik skrev:

Skulle nog inte förvåna någon. Vilken stackare han är med all otur.
Skulle jag ha hälften av den skulle jag ha gett upp för länge sen.

Nyteknik skrev:
Ser också fram emot en rapport från 250-racet. Något hattätande lär det inte bli för min del. Jag räknar med att de som normalt är duktigt snabbare än Oscar har blivit varma i kläderna till racet. Ska bli spännande att höra resultatet.

Det är inte så många som normalt är duktigt snabbare än 1.40, de flesta som är det ligger före. Sen har vi iofs en sån som Palle som säkert kan köra 1.35-1.36 när han är i form.

Pålle skrev:
Kanonväder just nu, sol och 18 grader. Håkan Olsson vann nyss 125R före Nikola och Rebien.

/Joakim
Sluta porrsurfa nu Pålle, se till att oscars hoj är i topptrim så att Nypanik får käka filthatt.

:lol

GSXR1100R skrev:
Sluta porrsurfa nu Pålle, se till att oscars hoj är i topptrim så att Nypanik får käka filthatt.

:lol

Ja, det hade nog inte hjälpt. Vurpa från en femteplats på första varvet tyvärr... Filthatten tar vi med nästa gång...

/Joakim

*/ ?>
Back