Tippa Atorp!

Goodstuff skrev:
Peno -- Jag åker ner på söndagen för att lukta på tvåtaktarna. Fikar gör vi när kantarellharvarna plöjer lecakulor. ;)
Kul, då hoppas vi på fint väder, tät racing och allt som hör till. Mellan loppen får vi snacka hockey :D

Goodstuff skrev:
Brazze på en sjundeplats i hans första race är en vågad gissning.
Jag menade förstås Sjöström - om han håller sig på hjulen.

Brazze tippar jag på ungefär samma position där jag själv kommer ligga när jag har fått lite träning med min Honda.

Peno skrev:
Kul, då hoppas vi på fint väder, tät racing och allt som hör till. Mellan loppen får vi snacka hockey :D
Snackar du hockey får du smaka lecakulor, åskådare till trots. :D

Nyteknik skrev:
Jag menade förstås Sjöström - om han håller sig på hjulen.

Brazze tippar jag på ungefär samma position där jag själv kommer ligga när jag har fått lite träning med min Honda.

Nyteknik skrev:
Jag tippade honom som trea utan att veta ett dugg om honom. En tokig finne passade bra om ett "wildcard".

Misstänkte att det var Sjöström du menade. Tror det blir ett bra år för honom.
Ska bli kul att se hur första racet blir.
Finnar är alltid bra att slänga in som wildcards.

Goodstuff skrev:
Snackar du hockey får du smaka lecakulor, åskådare till trots. :D
Deal.
Åter till topic. Mitt tips (fullständigt oinitierat) får bli
1. Mårtensson (såg inspirerad ut på Da Killed Sukka)
2. Dobrich (med på allas tips, så varför inte mitt)
3. Lindfors (dito)
4. Autio (why not)
5. Oscar (om, förbi och ifrån Harms på träning enligt hemsidan om jag minns rätt)
..
10 oFFkeFF (cykeln går som en dröm genom träning, kval och tävling utan antydan till fel. Nytt pers på varvet med hästlängder och föregående års missflyt övergår i konstant solsken)

Detta är nog det minst insiktsfulla inlägg som någonsin lagts i denna forumdel. Men va fan, låt hjärtat va med.

Peno skrev:
Deal.
Åter till topic. Mitt tips (fullständigt oinitierat) får bli
1. Mårtensson (såg inspirerad ut på Da Killed Sukka)
2. Dobrich (med på allas tips, så varför inte mitt)
3. Lindfors (dito)
4. Autio (why not)
5. Oscar (om, förbi och ifrån Harms på träning enligt hemsidan om jag minns rätt)
..
10 oFFkeFF (cykeln går som en dröm genom träning, kval och tävling utan antydan till fel. Nytt pers på varvet med hästlängder och föregående års missflyt övergår i konstant solsken)

Detta är nog det minst insiktsfulla inlägg som någonsin lagts i denna forumdel. Men va fan, låt hjärtat va med.
Mårtensson aka torpeden kommer säker på pallen. :tummenupp Men han körde inte Da killed suka, däremot killade han på våran suka.

GSXR1100R skrev:
Oscar blir 5:a eller så badar han i bollhavet.
Om 250-racet inte drabbas av onatruligt manfall bland A-förarna ska jag äta upp min hatt om Oscar kör i mål som femma. Mitt tips är att han kör över mållinjen - om han kör över den - på plats 10-12. Det vore ett bra reslutat för honom.

GSXR1100R skrev:
Mårtensson aka torpeden kommer säker på pallen. :tummenupp Men han körde inte Da killed suka, däremot killade han på våran suka.
My bad, det var ju för HET han körde. Nåväl, fort gick det. Och friskrivningen för oinitierat inlägg kom raskt till användning.

Nyteknik skrev:
Om 250-racet inte drabbas av onatruligt manfall bland A-förarna ska jag äta upp min hatt om Oscar kör i mål som femma. Mitt tips är att han kör över mållinjen - om han kör över den - på plats 10-12. Det vore ett bra reslutat för honom.
Då antecknar vi detta till protokollet.

:pannkyss

Vad gäller Oscars chanser, tror jag definitivt att en topp-10 plats är inom räckhåll, topp-5 nja det vete fanken om han fixar, det är stenhårt! Men vurpar det några toppgubbar så kanske....

Av oss som är här, så åker väl Mårtensson snabbast. Dobrich har strul, Khilander har inte heller vart ute så mycket.
Oscar kör fort, men körde över Ullis ben. Jag tragglar lite, första passet sumpade jag 30 minuter på innan jag fick till bestyckningen någorlunda. Det känns rätt rostigt, men det känns iaf som man hittar tillbaka så sakteliga iaf.
Sen saknas det ju en del folk på lägret fortfarande.
Finnen åker rätt fort, men vet inga tider. Mårtensson typ 1.40 eller hög 1.39, Oscar 1.44.

oFFkeFF skrev:

Även om jag inte är överlycklig med tiden så var det faktiskt 1.42!
En annan sak som man inte heller är så lycklig över är att Ullis bröt foten... :(

//oscar

Pålle skrev:
En annan sak som man inte heller är så lycklig över är att Ullis bröt foten... :(

//oscar
Satan oxo :(

Pålle skrev:

//oscar
Den tiden kapar du rejält på racet. Kör hårt!

Tråkigt med Ullis. Vad hände?

Pålle skrev:

//oscar
Hur gick det till om man får fråga?
Låter inte kul alls. :(

eus skrev:
Hur gick det till om man får fråga?
Låter inte kul alls. :(

Som jag hajade det av Janne, så kom han och oscar ikapp Ullis, när hon "pekade" ut med foten för att de skulle köra om på högersidan. Problemet var väl att både oscar o janne redan var där..

Det hände i utgången på högern efter gamla start/mål. Vid apex så börjar jag gå på gas och drifta ut mot vänster och när jag väl kommer ut ur kurvan mot kanten av banan så ser jag att Ullis i stort sett står still där med fötterna benen utåt. Jag slet i styret vad jag orkade men det var inte tillräckligt utan jag kände hur något slog i henne, och jag sen såg jag hur stöveldelar studsade framför mig på banan. Jag var helt övertygad om att hennes fot låg någonstan på banan så jag svängde av banan och sprang bort för att kolla hur det var med henne. Hon ledde då själv hojen av banan men hade självklart ont i foten. Då tippade jag på en stukning eftersom hon trots allt kunde ta sig framåt, men sjukan sa tydligen annorlunda. Ska ut till henne nu och kolla hur det är. Hur det blir med hennes säsong vet jag inte, men denna helgen är nog tyvärr till råttorna... :(

//oscar

oFFkeFF skrev:
Av oss som är här, så åker väl Mårtensson snabbast. Dobrich har strul, Khilander har inte heller vart ute så mycket.
Oscar kör fort, men körde över Ullis ben. Jag tragglar lite, första passet sumpade jag 30 minuter på innan jag fick till bestyckningen någorlunda. Det känns rätt rostigt, men det känns iaf som man hittar tillbaka så sakteliga iaf.
Sen saknas det ju en del folk på lägret fortfarande.
Finnen åker rätt fort, men vet inga tider. Mårtensson typ 1.40 eller hög 1.39, Oscar 1.44.
Kul att få info direkt från händelsernas centrum. Vad har du själv för tider hittills? Är Stellan där?

*/ ?>
Back