Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul, då hoppas vi på fint väder, tät racing och allt som hör till. Mellan loppen får vi snacka hockeyGoodstuff skrev:Peno -- Jag åker ner på söndagen för att lukta på tvåtaktarna. Fikar gör vi när kantarellharvarna plöjer lecakulor.![]()
Jag menade förstås Sjöström - om han håller sig på hjulen.Goodstuff skrev:Brazze på en sjundeplats i hans första race är en vågad gissning.
Jag tippade honom som trea utan att veta ett dugg om honom. En tokig finne passade bra om ett "wildcard".Goodstuff skrev:Hur många av er som tippat Autio, förutom Olav Å, har sett honom köra öht?
Snackar du hockey får du smaka lecakulor, åskådare till trots.Peno skrev:Kul, då hoppas vi på fint väder, tät racing och allt som hör till. Mellan loppen får vi snacka hockey![]()
Nyteknik skrev:Jag menade förstås Sjöström - om han håller sig på hjulen.
Brazze tippar jag på ungefär samma position där jag själv kommer ligga när jag har fått lite träning med min Honda.
Nyteknik skrev:Jag tippade honom som trea utan att veta ett dugg om honom. En tokig finne passade bra om ett "wildcard".
Deal.Goodstuff skrev:Snackar du hockey får du smaka lecakulor, åskådare till trots.![]()
Mårtensson aka torpeden kommer säker på pallen.Peno skrev:Deal.
Åter till topic. Mitt tips (fullständigt oinitierat) får bli
1. Mårtensson (såg inspirerad ut på Da Killed Sukka)
2. Dobrich (med på allas tips, så varför inte mitt)
3. Lindfors (dito)
4. Autio (why not)
5. Oscar (om, förbi och ifrån Harms på träning enligt hemsidan om jag minns rätt)
..
10 oFFkeFF (cykeln går som en dröm genom träning, kval och tävling utan antydan till fel. Nytt pers på varvet med hästlängder och föregående års missflyt övergår i konstant solsken)
Detta är nog det minst insiktsfulla inlägg som någonsin lagts i denna forumdel. Men va fan, låt hjärtat va med.
Om 250-racet inte drabbas av onatruligt manfall bland A-förarna ska jag äta upp min hatt om Oscar kör i mål som femma. Mitt tips är att han kör över mållinjen - om han kör över den - på plats 10-12. Det vore ett bra reslutat för honom.GSXR1100R skrev:Oscar blir 5:a eller så badar han i bollhavet.
My bad, det var ju för HET han körde. Nåväl, fort gick det. Och friskrivningen för oinitierat inlägg kom raskt till användning.GSXR1100R skrev:Mårtensson aka torpeden kommer säker på pallen.Men han körde inte Da killed suka, däremot killade han på våran suka.
Då antecknar vi detta till protokollet.Nyteknik skrev:Om 250-racet inte drabbas av onatruligt manfall bland A-förarna ska jag äta upp min hatt om Oscar kör i mål som femma. Mitt tips är att han kör över mållinjen - om han kör över den - på plats 10-12. Det vore ett bra reslutat för honom.

oFFkeFF skrev:Oscar 1.44.
Satan oxoPålle skrev:Även om jag inte är överlycklig med tiden så var det faktiskt 1.42!
En annan sak som man inte heller är så lycklig över är att Ullis bröt foten...
//oscar
Den tiden kapar du rejält på racet. Kör hårt!Pålle skrev:Även om jag inte är överlycklig med tiden så var det faktiskt 1.42!
//oscar
Hur gick det till om man får fråga?Pålle skrev:Även om jag inte är överlycklig med tiden så var det faktiskt 1.42!
//oscar
eus skrev:Hur gick det till om man får fråga?
Låter inte kul alls.![]()
Kul att få info direkt från händelsernas centrum. Vad har du själv för tider hittills? Är Stellan där?oFFkeFF skrev:Av oss som är här, så åker väl Mårtensson snabbast. Dobrich har strul, Khilander har inte heller vart ute så mycket.
Oscar kör fort, men körde över Ullis ben. Jag tragglar lite, första passet sumpade jag 30 minuter på innan jag fick till bestyckningen någorlunda. Det känns rätt rostigt, men det känns iaf som man hittar tillbaka så sakteliga iaf.
Sen saknas det ju en del folk på lägret fortfarande.
Finnen åker rätt fort, men vet inga tider. Mårtensson typ 1.40 eller hög 1.39, Oscar 1.44.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |