Tippa Atorp!

Nicklas skrev:
Nej, nej måste legat 7a eller sämre när han vurpa för jag låg 6a första varvet bakom Dobrich.... :7peta

Annars ett ganska ensamt race förutom när Erik körde om och man fick ¨nån att tampas lite med..

//Nicklas

Lite vad jag har misstänkt för jag har inget minne av att jag kom förbi dig! Enda jag vet är hur Palles ryggtavla ser ut! :D

Nicklas skrev:
Nej, nej måste legat 7a eller sämre när han vurpa för jag låg 6a första varvet bakom Dobrich.... :7peta

Annars ett ganska ensamt race förutom när Erik körde om och man fick ¨nån att tampas lite med..

//Nicklas

Blev du omkörd av Palle då? Låg du sexa första varvningen? Jag hörde speakern säga att Oscar låg i klungan med Harms och Palle innan han vurpade.

/Joakim

Last edited:
Pålle skrev:
Blev du omkörd av Palle då? Låg du sexa första varvningen? Jag hörde speakern säga att Oscar låg i klungan med Harms och Palle innan han vurpade.

/Joakim

Ja, Palle körde om mig på långrakan andra eller tredje varvet då var luckan fram till täten inte så stor ännu. Var det pga framhjulssläpp du vurpade Oscar?

Nicklas skrev:
Ja, Palle körde om mig på långrakan andra eller tredje varvet då var luckan fram till täten inte så stor ännu. Var det pga framhjulssläpp du vurpade Oscar?

ok, det förklarar saken.

/Joakim

Axxexs skrev:
Så många så att man nog kan räkna dom på en hand.

Stiggy och hans dåvarande teamkompis körde 98:or i förra årets GP-VM tex och så gör även flera andra team för att dom inte har råd och/eller möjlighet att köpa nya sånna pga så få tillverkade.
Stiggys var tom en 95:a... Men han fick ärva delar från den andra när dom inte längre var tillräckligt bra... :4skrika

Nicklas skrev:
Var det pga framhjulssläpp du vurpade Oscar?

Jepp! Var tvungen att bromsa ganska hårt in i kurvan för att inte köra på Palle, vilket i sin tur ledde till ett "litet" släpp!

Chris Ash skrev:
Och varför körde inte du om man får fråga?

tog bort stygnen efter en axel operation i torsdags :4skrika

ska köra första gången denna vecka :banana

Nyteknik skrev:
Om 250-racet inte drabbas av onatruligt manfall bland A-förarna ska jag äta upp min hatt om Oscar kör i mål som femma. Mitt tips är att han kör över mållinjen - om han kör över den - på plats 10-12. Det vore ett bra reslutat för honom.
Mums med filthatt från Falken :tungan

Chris Ash skrev:
Haha, till Nytekniks lilla försvar kan väl dock ändå sägas att diskningarna måste räknas som "onaturligt manfall".
Nypanik tog ju sig in på topp 10 själv och det kanske är förklaringen då :tungan

Nyteknik skrev:
Jag lovade att äta upp "min hatt" om Oscar kom femma på Anderstorp. Det gjorde han inte. Placeringar på Falkenberg har inget med detta att göra.
Vad skiljer A-torp från Falken då förutom att några toppförare saknades pga EM :tungan

*/ ?>
Back