Tippa Atorp!

oFFkeFF skrev:
Helt otippat, men Oscar har pole efter första kvalet, på 1.42.3 :D
Men, det hade regnat och torkade upp fortare än alla trodde, så de flesta låg kvar på regndäck och slökörde, mest torrt, men blött på sina håll, jag hann in och bytte iaf bakdäcket och ligger 12'a på 1.51, han åka typ 3 varv med slickset bak som var kallt.
Skulle gissa att det kommer gå fortare i eftermiddag.
28 var det ute och körde idag i 250r :)
Wohohohoho :banana sug på den du Nypanik.

:tungan

Bingo skrev:

Jo det var nog lite otippat! De snabba killarna gick ut med regndäck inkl mig själv, men jag gick in efter 2 varv och bytte till slicks. Det var fortfarande blött vid imbromsningarna, men annars var det i stort sett torrt.
För de som ännu ej vet om det så kör Pallander på Nordgrens TSR, och han körde på slicks... :D

/H.Oppaspåregntillnästakval

/oscar

Pålle skrev:
Jo det var nog lite otippat! De snabba killarna gick ut med regndäck inkl mig själv, men jag gick in efter 2 varv och bytte till slicks. Det var fortfarande blött vid imbromsningarna, men annars var det i stort sett torrt.
För de som ännu ej vet om det så kör Pallander på Nordgrens TSR, och han körde på slicks... :D

/oscar
Satan va du råkkar oscar :yoparty

Pålle skrev:

/oscar

Inget jälla regn på nästa kval, jag har nästan inget regndäck fram kvar...
På 8 varv vart det rätt mos.
Jag tippar att pole kommer ha en tid på 1.37-nåt efter nästa kval.

Pålle skrev:
Jo det var nog lite otippat!
Du vet väl inte hur jag har tippat :mad: :kulspruta

Inge mer sånt neggosnack nu! Ditt motto är Seger eller döden :lol

Berätta mera, hur går det?
Hur snabbt går det för 250SP och vilka har vurpat där?
Nån som har koll på R600 också?

an_two.gif

Victor skrev:
Berätta mera, hur går det?
Hur snabbt går det för 250SP och vilka har vurpat där?
Nån som har koll på R600 också?
R600 finns det en tråd om i ROokieforumet. Vet inget om 250SP tyvärr.

oscar skrev:
Thats a BIG hat. Vem ska få äta upp den?

Goodstuff skrev:
R600 finns det en tråd om i ROokieforumet. Vet inget om 250SP tyvärr.
Men det är ju ingen som skriver lite skvaller i den tråden. Det är ju i det här forumet allt roligt kommer fram. Förutom Ullis fot som inte alls var kul dårå....

Last edited:
Det är för att tvåtaktsforumet är för engagerade människor som gillar racehojar. ;)

Tror nog Sepahewe uppdaterar vid tillfälle.

1. Mårtensson 1.37.008
2. Dobrich 1.38.3
3. Lindfors 1.38.4
4. Cajback 1.39.5
5. Oscar 1.40.082
x
x
x
x
x
x
22. jag själv, pissiga 1.50.2 för sen stannade hojen på en cylinder på fjärde varvet ute.

Nyteknik har en stor hatt att äta upp :D
Iofs har palle, sjöström och harms inte riktigt kommit upp i fart ännu.
Men låg 40'a och nosandes på 39 är riktigt bra även om han tjyvhängde på cajback.

Själv har jag inte hittat vad som felade, trodde den nöpit men det har den inte. ska av med cylindrarna och kolla hur kolvringarna mår. Hojen gick klockrent och som en dröm när den dödde mitt på gamla start o mål :(

Ako har haft oflyt med en flödande förgasare så han kom fyra varv på torrträningen. 16:e plats. :död

Last edited:
Nyteknik skrev:
Om 250-racet inte drabbas av onatruligt manfall bland A-förarna ska jag äta upp min hatt om Oscar kör i mål som femma.
1.40.082 är fan rätt kvickt :D

Goodspeed

Ingen aning vem som vinner, men jag håller på dig Oscar. Du var en schyst kille på Bike-events dagar. Lycka till.

Hoppas och tror Petjo vinner "stora klassen".

Bingo skrev:
1.40.082 är fan rätt kvickt :D
Det är bra fort. Imponerande av Oscar så det kan bli spännande imorgon. :Bugar
(Fast han har en bit kvar till snabbaste 250 tid genom tiderna som John Koscinski satte 1990 .... 1.34.8 för 15 år sedan. :kocko )

Autio är 6. och kör med orginal stötdämpare bak =

den fungerr inte alls!

Hoppas att det ändå går bra i tävlingen ! :)

Hoppas det går bra för alla i tävlingen och den bästa föraren vinner!

:tummenupp

MVH:OLAV

http://www.lindberghini.com/ahlbergracing/

Last edited:
*/ ?>
Back