Till er unga arga killar

hur fan kan ni rösta på vänstern då dom ändå helt öppet ÄR kommunister?

och hur kan ni rösta på miljöpartiet?? (nuff said)

och ja jag tycker det daltas för mycket med brottslingar, fångar ska bara sitta i en bur utan solsken och bli avspolad med vatten tre gånger i veckan. Längsta straffet ska vara tio år annars är det bara ta bort dom för då kostar dom för mycket. det enda som ska vara straffbart är stöld och att inte jobba. Nu har jag löst alla våra problem.

ja just ja, höll på att glömma. Alla ska inte ha rösträtt, det bör vara körkort på det. så att inte en massa oinsatta svin (bland annat jag) går och sprider sitt obehag i vallokalerna.

Last edited:
Nyteknik skrev:
Så du tror att de fattiga och svältande afrikaner som smittas och dör i 10.000 tal av AIDS har pengar som de lägger på horor? Och att det är det höga priset på kondomer i Afrika som orsakar spridningen?

:3freak

Det är en av orsakerna, ja. Men det är de fattiga och svältande som blir horor... Och det finns i varje land rikare befolkning som kan köpa.
Dessutom missade du Asien!

Dessutom så är det inte det höga priset på kondomer, utan det faktum att de knappt finns att få tag på. (Afrika) Para det med att sexualupplysningen är så gott som obefintlig. Likaså kunskap om själva sjukdomen.

honkiie skrev:

*En massa dynga*

När man läser allt skit du skrev så inser man att du inte direkt är i den positionen att ställa de frågorna..... :rolleyes:

honkiie skrev:

Vissa vänsterpartister kallar sig för kommunister, kanske för att lätta på värdeladdningen som ligger i ordet. Det behöver inte betyda att de försvarar sovjetregimen i vått och torrt om du trodde det.

Alla tänkande människor har någon form av livsåskådning och värdegrund. Många röster på v och mp för de tycker att de driver betydelsefulla frågor. Din vision av hur samhället och ekonomin ska se ut delas inte av alla andra.

Gustav1 skrev:
Har de inte jätteproblem med överbefolkningen i Asien?
Isåfall är, grymt nog, HIV bara bra ju. :va

Men shit... :huvet

Då är ju sarin mer effektivt och så hoppas jag att de fortsätter till Afrika.

Gustav1 skrev:
Har de inte jätteproblem med överbefolkningen i Asien?
Isåfall är, grymt nog, HIV bara bra ju. :va

Nej finns inga olösliga problem med överbefolkning i Afrika, bor långt fler i Indien och Kina tillsammans än på hela kontinenten så problemet är främst korruption och nuförtiden AIDS och lite 'postkoloniala trauman'.

honkiie skrev:

Det var inte så svårt. Jag gick till vallokalen. Tog en röstsedel. Gick bakom en skärm. Stoppade röstsedeln i ett kuvert. Gick fram till kontrollanten och lämnade kuvertet och blev avbockad på en lista, efter att ha visat röstkortet och leg. Kuvertet försvann i en låda. DONE!! Lätt som en plätt... och världen tog ett steg mot att bli lite bättre.:crash

LameViffer skrev:
Utländsk mat är livsfarligt, svenska bönder är snällare än alla andra bönder. Hörnsoffa i skinn är snyggt, tavlor med gråtande barn är höjden av målerikonst. När jag har skaffat en egen bar i mitt vardagsrum och fyllt den med fulsprit från Tyskland, ja det är höjden av lycka. Jag är så individuell och rebellisk att jag har skaffat mig en stor fet tatuering i ryggslutet, o.s.v....o.s.v....o.s.v....

Ge upp, det är ingen idé att försöka bilda hardcore-white-thrash-idioter.
Fy fan, det var träffande! Tribal-tatueringar på ryggslutet... :D :D :D

Villee skrev:
Nej finns inga olösliga problem med överbefolkning i Afrika, bor långt fler i Indien och Kina tillsammans än på hela kontinenten så problemet är främst korruption och nuförtiden AIDS och lite 'postkoloniala trauman'.

Nej, men i Asien då, som sagt var?

På tal om röstning förresten, vad är vitsen med att gå bakom ett jävla skynke och lägga i lappen?
De som vill ser ju vilken lapp du tar utanför ändå? :va

Gustav1 skrev:
På tal om röstning förresten, vad är vitsen med att gå bakom ett jävla skynke och lägga i lappen?
Aldrig funderat på varför det finns såna kopiösa mängder med valsedlar? Man ska kunna ta en av varje och sedan gå in.

honkiie skrev:
och ja jag tycker det daltas för mycket med brottslingar, fångar ska bara sitta i en bur utan solsken och bli avspolad med vatten tre gånger i veckan. Längsta straffet ska vara tio år annars är det bara ta bort dom för då kostar dom för mycket. det enda som ska vara straffbart är stöld och att inte jobba. Nu har jag löst alla våra problem.

ja just ja, höll på att glömma. Alla ska inte ha rösträtt, det bör vara körkort på det. så att inte en massa oinsatta svin (bland annat jag) går och sprider sitt obehag i vallokalerna.

Man får nog räkna med att du skämtar, trots avsaknaden av smilies. Menar du allvar leder du nog white-trash-toppen på sporthoj.com

Gustav1 skrev:
Nej, men i Asien då, som sagt var?

Ja fast nu prata vi om att Afrika där AIDS härjar värst kunde i princip botas för en bråkdel av sveriges årliga budget, för att inte tala om de internationella resurser som kunde dirigeras åt detta. Med tanke på att USAs senaste krig i afganistan och irak redan kostat över 20 ggr vad det skulle kosta att ordna mediciner. Och USA kriget häranleddes av 3000 döda istället för 25miljoner / årligen som smittas och dör.

I sydafrika som får räknas som det mest framstående av de afrikanska länderna söder om sahara är var tredje människa smittad och det orsakar stora problem då viktiga samhällspersoner dör, så som domare, politiker med mera. Detta kanske enda land som skulle kunna hjälpa andra afrikanska länder ur misär handikappas på så sätt av denna sjukdom som lätt kunde botas.

Tog bara upp det för jag blev förvånad att det skulle vara så billigt att bota det hela, trodde det skulle kosta flera tusen miljarder dollar med tydligen som har bromsmedicinerna blivit 300 gånger billigare på några få år av olika anledningar så idag är det inte alls omöjligt.

Villee skrev:
Ja fast nu prata vi om att Afrika där AIDS härjar värst kunde i princip botas för en

Ja, så är det säkert.
Men HIV smittar väl inte genom luften?
Eftersom USA inte verkar vara ett dugg intresserade av att investera i mediciner till Afrika så vore kanske information ett sätt att mildra spridningen något.

Jo jag skojjade ganska mycket med en liten del allvar i allting. Jag anser att vänsterpartiet är sinnessjuka och visst var det miljöpartiet som ville ha upp bensinpriset till 20kr litern? Det skulle aldrig gå här uppe. Finns väldigt många som har 5-6 mil till jobbet, posten och liknande. Efter att ha sett tomas kvicks cell och vanliga fångars celler så tycker jag faktiskt dom ska ha det sämre, det ska vara ett straff ett riktigt straff och inte några år på ett jävla spa :huvet

honkiie skrev:
visst var det miljöpartiet som ville ha upp bensinpriset till 20kr litern? Det skulle aldrig gå här uppe. Finns väldigt många som har 5-6 mil till jobbet, posten och liknande.
Jag förstår precis vad du menar, men så länge som vi har råd att tömma fossila lager och släppa ut avgaser som vi gör idag, så är bensinen för billig anser jag. Förr eller senare måste vi gå över till mer hållbara bränslen och ju förr destå bättre. Det finns alltid lösningar som skulle kunna fungera i övergången när det gäller glesbydsproblematiken.

honkiie skrev:
Efter att ha sett tomas kvicks cell och vanliga fångars celler så tycker jag faktiskt dom ska ha det sämre, det ska vara ett straff ett riktigt straff och inte några år på ett jävla spa :huvet

Skillnaden på ett spa är väl att du får gå hem när du vill.
Det är väl just själva inlåsningen som är straffet.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard