Till er unga arga killar

M.G.F skrev:
Hur vet du att du lyssnat i nästan en timme om du inte har en klocka... ;) :tungan
Jag har iakttagit förändringar i solens läge på himlen.

ps. finns en tidsräknare i nedre högra hörnet av real player.

mb skrev:
Jag har iakttagit förändringar i solens läge på himlen.

ps. finns en tidsräknare i nedre högra hörnet av real player.

Häftigt. Kan du lära mig att göra röksignaler också?

Mavve skrev:
Skaffar man sig HIV har man inte på planeten o göra.

Mavve för fan! Verklighetscheck här!! :tomten

När en kondom kostar mer än horan, vad tror du händer? Och hur hade du tänkt att horan skulle kunna försörja sig själv och sina 'olyckor i arbetet' om hon inte sålde sig?

Det är mycket här i världen som är åt helvete felprioriterat. Det gör mig kräkfärdig och skitförbannad att tänka på det. Och det enda jag gör åt saken är att ha autogiro till unicef... Jävla gubbar och deras krig och tjafs och pengar och helvete... :huvet :6surkart

Flamma77 skrev:
Mavve för fan! Verklighetscheck här!! :tomten

När en kondom kostar mer än horan, vad tror du händer? Och hur hade du tänkt att horan skulle kunna försörja sig själv och sina 'olyckor i arbetet' om hon inte sålde sig?

Det är mycket här i världen som är åt helvete felprioriterat. Det gör mig kräkfärdig och skitförbannad att tänka på det. Och det enda jag gör åt saken är att ha autogiro till unicef... Jävla gubbar och deras krig och tjafs och pengar och helvete... :huvet :6surkart

Verklighetscheck här, 17006 är en kondom(såklart finns det de som inte känner till detta) och vi i detta landet behöver inte ha nånting som heter HIV.

Mina horor kostar iaf mer än ett storpack kådisar :cool:

//*oknullad på snart 3 år*

Mavve skrev:
Verklighetscheck här, 17006 är en kondom(såklart finns det de som inte känner till detta) och vi i detta landet behöver inte ha nånting som heter HIV.

Heh, har inte sovit på 20tal timmar läste fel på siffrorna, klaga inte :fatta!

Mavve skrev:

Men vet du HIV är inget stort problem här i landet... det är i asien och afrika problemet är skrämmande stort. Du får skaffa brillor med vidvinkelseende, tror jag..
Här i sverige är det Klamydia som ökar oroväckande. Vilket är det största skälet att använda 17006. Även om det är lätt botat med antibiotika, så är det allra flesta fall symtomlösa och går du med infektionen länge kan du få nedsatt fertilitet eller bli infertil.

Btw, nu förstår jag varför du är så frustrerad... 3 år... god damn... :tuttar
// Kär och galen och inte det minsta oknullad

Enda som inte stämde var det sista, om att Sverige ligger 1:a bland världens alla länder på FN:s index över mänsklig utveckling. Norge leder nu och Sverige ligger 2:a :)

Flamma77 skrev:

Tror ni på allvar att det är genom prostitution som HIV sprids i Afrika?

:galen :dummer :3freak

Flamma77 skrev:
Men vet du HIV är inget stort problem här i landet... det är i asien och afrika problemet är skrämmande stort. Du får skaffa brillor med vidvinkelseende, tror jag..
Här i sverige är det Klamydia som ökar oroväckande. Vilket är det största skälet att använda 17006. Även om det är lätt botat med antibiotika, så är det allra flesta fall symtomlösa och går du med infektionen länge kan du få nedsatt fertilitet eller bli infertil.

Btw, nu förstår jag varför du är så frustrerad... 3 år... god damn... :tuttar
// Kär och galen och inte det minsta oknullad

Jag vet att vi inte har speciellt många HIVfall i landet....

Det borde egentligen inte finnas alls norr om Tjeckien iaf...

//Galen och alltid förbannad. :hihi

Mavve skrev:
Jag vet att vi inte har speciellt många HIVfall i landet....

Det borde egentligen inte finnas alls norr om Tjeckien iaf...

Men Italien, Frankrike och Spanien är ju lite mindre civiliserade så där kan man acceptera en viss förekomst av HIV. Eller hur tänkte du? Tänkte du alls?

Nyteknik skrev:
Men Italien, Frankrike och Spanien är ju lite mindre civiliserade så där kan man acceptera en viss förekomst av HIV. Eller hur tänkte du? Tänkte du alls?

Ja precis, de är ju riktiga U-länder i jämförelse....

HIV borde inte finnas i nåt land, men man kan ju förstå att det är svårt att få bukt med i länder som Thailand och halva Afrika.

Nyteknik skrev:
Tror ni på allvar att det är genom prostitution som HIV sprids i Afrika?

:galen :dummer :3freak

Nä, endast genom injektionsmissbruk och blodtransfusioner... :kocko

Det är väl självklart att det är genom sexuella kontakter! Smittan är ju för fan inte luftburen.
Vad jag menar är att det är ett problem att begränsa smittspridningen när en hora kostar mindre än gummit... och vill man inte lägga pengar på det, varför kosta på bromsmediciner till gravida så barnet inte smittas vid födseln?

Vad menar du?

LameViffer skrev:
Majoriteten av befolkningen är inskränkta idioter, inte mycket man kan göra åt det.

Ja, det verkar stämma.
Socialdemokraterna är ju faktiskt största parti i Sverige.

Gustav1 skrev:
Ja, det verkar stämma.
Socialdemokraterna är ju faktiskt största parti i Sverige.

Märkligt,,så fort man börjar snacka om politik med någon och om våran regering så är det ingen som är vare sig sosse, miljöpartikel eller kommunist...var är alla ..hallå.!! hur ser dom ut i normal sverige.....någon har faktiskt röstat in dom i riksdagen....

tassen skrev:
Märkligt,,så fort man börjar snacka om politik med någon och om våran regering så är det ingen som är vare sig sosse, miljöpartikel eller kommunist...var är alla ..hallå.!! hur ser dom ut i normal sverige.....någon har faktiskt röstat in dom i riksdagen....

Ehhh....har du missat politrucktrådarna på detta forum helt eller?

Flamma77 skrev:
Vad jag menar är att det är ett problem att begränsa smittspridningen när en hora kostar mindre än gummit...

Så du tror att de fattiga och svältande afrikaner som smittas och dör i 10.000 tal av AIDS har pengar som de lägger på horor? Och att det är det höga priset på kondomer i Afrika som orsakar spridningen?

:3freak

tassen skrev:
Märkligt,,så fort man börjar snacka om politik med någon och om våran regering så är det ingen som är vare sig sosse, miljöpartikel eller kommunist...var är alla ..hallå.!!

Okej då. Jag erkänner. Röstat på vänsterpartiet i alla val. Slå mig!

tassen skrev:
Hmmm... socialdemokraterna får flest svenskars röster, dels för att de representerar allmänhetens grundläggande värderingar bättre än högerblocket, och dels för att det är ett "lagom"-parti. Men min röst har de aldrig fått :D

(det har däremot v och mp fått om det nu är viktigt för dig att veta)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard