Till er unga arga killar

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Ni som tycker att det daltas med kriminella, betalas för generöst med bidrag och går för många invandrare på våra gator skulle förmodligen må bättre och bli mer omtyckta av er omgivning om ni kunde ta detta till era hjärtan:

Lyssna och lär!

Majoriteten av befolkningen är inskränkta idioter, inte mycket man kan göra åt det.

De tycker att dödstraff är jävligt bra, alla brott skulle försvinna. Allt som är annorlunda är fel. Aftonbladet har sanningen, självklart råkade de bara läsa artikeln, för Aftonbladet är ju skit.

Utländsk mat är livsfarligt, svenska bönder är snällare än alla andra bönder. Hörnsoffa i skinn är snyggt, tavlor med gråtande barn är höjden av målerikonst. När jag har skaffat en egen bar i mitt vardagsrum och fyllt den med fulsprit från Tyskland, ja det är höjden av lycka. Jag är så individuell och rebellisk att jag har skaffat mig en stor fet tatuering i ryggslutet, o.s.v....o.s.v....o.s.v....

Ge upp, det är ingen idé att försöka bilda hardcore-white-thrash-idioter.

Last edited:
LameViffer skrev:
Majoriteten av befolkningen är inskränkta idioter, inte mycket man kan göra åt det.

De tycker att dödstraff är jävligt bra, alla brott skulle försvinna. Allt som är annorlunda är fel. Aftonbladet har sanningen, självklart råkade de bara läsa artikeln, för Aftonbladet är ju skit.

Utländsk mat är livsfarligt, svenska bönder är snällare än alla andra bönder. Hörnsoffa i skinn är snyggt, tavlor med gråtande barn är höjden av målerikonst. När jag har skaffat en egen bar i mitt vardagsrum och fyllt den med fulsprit från Tyskland, ja det är höjden av lycka. Jag är så individuell och rebellisk att jag har skaffat mig en stor fet tatuering i ryggslutet, o.s.v....o.s.v....o.s.v....

Ge upp, det är ingen idé att försöka bilda hardcore-white-thrash-idioter.

Det är fint med en hörnsoffa i skinn och du verkar inte veta vad white trash är för nåt om du påstår att sånna kan skaffa sig en bar i sitt vardagsrum och sen fylla den med sprit....

Brian Palmer är säkert jätteduktig men efter att ha lyssnat på nästan 10 minuter av hans svengelska flummande om Olof Palme så tröttnade jag och stängde skiten.

Kan inte öppna och lyssna på några länkar på sidan, datorn har inga egna förslag på med vilket program den ska öppna .ram-filer. Hur göra? :confused:

Vilken komunistisk jävla psykdravel....att en del bara orkar....och bry sig.
Inte undra på att sverige ser ut som det gör om sådana här talar och en del tror på vad han säger.

Nå, ut med kriminella invadrar pack som inte kan sköta sig , tillbaka till landet dom senast kom ifrån.
De s om sköter sig och jobbar och betalar sin skatt får stanna.... :tummenupp

chrilla skrev:
Kan inte öppna och lyssna på några länkar på sidan, datorn har inga egna förslag på med vilket program den ska öppna .ram-filer. Hur göra? :confused:

Ladda ned Realplayer, sök på google så hittar du.

Kul att lyssna på när man har småtråkigt men tycker inte det här tar bort anledningen till att vara arg på samhället då och då.

Mavve skrev:
När ska du köpa hoj? :hihi

I höst eller nästa vår är det planerat och ingen anledning att skratta åt ! :4skrika

Har inte 100k att hosta upp just nu när man ska börja plugga och leva på CSN...

Men nu när vi ändå håller på med samhällsförbättrande trådar så tänkte jag fråga en sak som jag tänkte på efter hört lite siffror på tv (och som jag kollat upp hos UNAIDS verkar stämma).

Det finns 25 miljoner HIV drabbade i Afrika söder om Sahara. En hel del människor som dör i onödan i aids. Brommedicin kostar idag 1 dollar/dag per person dvs. Ca. 10kr * 365dagar * 25 miljoner = 91 250 000 000kr som ett pris för att ordna bromsmediciner åt alla drabbade i den kontinent som är värst drabbat.

Detta är alltså 91 miljarder kronor om jag inte är för trött för ha koll på nollorna. Detta är alltså ungefär hälften av vad sveriges sjukvård kostar, ungefär dubbelt så mycket som sveriges försvar kostar. Ok, mycket pengar men det skulle kunna finansieras tom. av Sverige om viljan fanns på bara ett års budgett.

Sen finns ju länder som USA som kunde hjälpa till. USAs krig mot terrorism (som inleddes med 3000 döda amerikaner i WTC, jämfört med 25 miljoner afrikaner alltså) har kostat bra många miljarder hittills. Nyligen ansattes 87 miljarder dollar till återuppbyggnad i Afganistan och Irak och det har redan tryckts in 79 miljarder dollar för att betala för konflikterna i Irak och Afghanistan

Och då skulle det räckt med 10 av dessa 170 miljarder dollar till att i princip bota AIDS i afrika. Varför händer det inget?? Nu orkar jag inte skriva mer men ni fattar. :confused:

Villee skrev:
I höst eller nästa vår är det planerat och ingen anledning att skratta åt ! :4skrika

Har inte 100k att hosta upp just nu när man ska börja plugga och leva på CSN...

Men nu när vi ändå håller på med samhällsförbättrande trådar så tänkte jag fråga en sak som jag tänkte på efter hört lite siffror på tv (och som jag kollat upp hos UNAIDS verkar stämma).

Det finns 25 miljoner HIV drabbade i Afrika söder om Sahara. En hel del människor som dör i onödan i aids. Brommedicin kostar idag 1 dollar/dag per person dvs. Ca. 10kr * 365dagar * 25 miljoner = 91 250 000 000kr som ett pris för att ordna bromsmediciner åt alla drabbade i den kontinent som är värst drabbat.

Detta är alltså 91 miljarder kronor om jag inte är för trött för ha koll på nollorna. Detta är alltså ungefär hälften av vad sveriges sjukvård kostar, ungefär dubbelt så mycket som sveriges försvar kostar. Ok, mycket pengar men det skulle kunna finansieras tom. av Sverige om viljan fanns på bara ett års budgett.

Sen finns ju länder som USA som kunde hjälpa till. USAs krig mot terrorism (som inleddes med 3000 döda amerikaner i WTC, jämfört med 25 miljoner afrikaner alltså) har kostat bra många miljarder hittills. Nyligen ansattes 87 miljarder dollar till återuppbyggnad i Afganistan och Irak och det har redan tryckts in 79 miljarder dollar för att betala för konflikterna i Irak och Afghanistan

Och då skulle det räckt med 10 av dessa 170 miljarder dollar till att i princip bota AIDS i afrika. Varför händer det inget?? Nu orkar jag inte skriva mer men ni fattar. :confused:

det är fråga om prioritering...ingen Olja, ingen hjälp----USA utrikespolitik.

QUOTE=Mavve]De som saknar jobb då? Får de stanna och leva på staten?[/QUOTE]

Ja, om våran flyktingpolitik någongång börjar fungera med integrering och krav på anpassning till vårat samhälle. Skolgång, arbete.---betala skatt--stanna.

Last edited:
Om jag hade ägt hela världen och fått bestämma om allting så hade det inte funnits HIV, ingen hade fått gå hungrig, det hade inte funnits mord och sånt skit, klarar man inte av att bete sig har man inte i min värld o göra, på motorvägarna får man köra i 160km/h, Taekwondo hade blivit världssporten och alla hade varit lyckliga.

Skaffar man sig HIV har man inte på planeten o göra.
Bromsmedicin i Sverige kostar hurmycketsomhelst mer än 1dollar om dagen. Använd 17006

Nyteknik skrev:
Ni som tycker att det daltas med kriminella, betalas för generöst med bidrag och går för många invandrare på våra gator skulle förmodligen må bättre och bli mer omtyckta av er omgivning om ni kunde ta detta till era hjärtan:

Lyssna och lär!

Jag orkade lyssna 8 min är det rekord? edit(slagen med 2 min), Sägs väl en del vettigt bla om rasism. Blir däremot inte klar över varför det "daltas" med brottslingar i Sverige enligt god socialdemokratisk tradition. :tummenupp

Last edited:
Mavve skrev:
Om jag hade ägt hela världen och fått bestämma om allting så hade det inte funnits HIV, ingen hade fått gå hungrig, det hade inte funnits mord och sånt skit, klarar man inte av att bete sig har man inte i min värld o göra, på motorvägarna får man köra i 160km/h, Taekwondo hade blivit världssporten och alla hade varit lyckliga.

Skaffar man sig HIV har man inte på planeten o göra.
Bromsmedicin i Sverige kostar hurmycketsomhelst mer än 1dollar om dagen. Använd 17006

17006?

UNAIDS säger iaf. 1$ / dagen (syftande på afrika med andra avtal då) och även om USA prioriterar olja så blir summan iaf inte mer än 10miljarder $ dvs. lilla Sverige eller EU skulle kunna ta hand om frågan med ett års budget.

Har lyssnat en timme snart. Mkt intressant. Tack för tipset :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard