Till alla MC-intresserade

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
I fall ni av någon anledning har glömt så vill jag bara påminna om att snön just lagt sig över vårt vackra land och det är fruktansvärt långt till sommaren. Tänk på det nu.

Tysken skrev:
I fall ni av någon anledning har glömt så vill jag bara påminna om att snön just lagt sig över vårt vackra land och det är fruktansvärt långt till sommaren. Tänk på det nu.

Om en vecka är snön borta och det är 10 grader varmt, då tar jag en tur.

Tysken skrev:

Äääh! Så farligt är det inte! Nu har snön kommit , snart är den förbannade jul och nyår här... sen är det bara nedförsbacke till våren!! Det går ruskigt fort! Tänk bara på att ha riktigt stora planer i garaget, så stora att man knappt hinner klart till våren så går vintern nästan för fort! :tummenupp

Tysken skrev:

Du är dum..jätte jätte dum :7peta :näsblod

Jag trodde säsongen var igång? :confused:

Bifogat

• dagensbild.jpg
    dagensbild.jpg
    70.9 KB · Visningar: 163
Snö... just det, t om här nere i skåne... var precis ute och sladdade lite med crossen... haaaa kallt men gött... ha det!!

Snö??! det är fan inte en sån farlig nackdel om man har en räserfoooord o kör med ställ o krycka i varje kurva :yoparty

förresten har jag inget a-kort endå o bara övningskör :rolleyes:

Nu är det -10grader här.. Bara hoppas det håller i sig så isen lägger sig så man kan ha lite kul... :D

Tysken skrev:

Lika vackert som en tysk gayporrfilm. Jag förvånas varje vinter att jag fortfarande bor kvar här.

Just juste att påminna om det ... :(
Varje dag drömmer man om torra vägar å en 20 gr i luften...
Ide vore en bra idé faktiskt
Å andra sidan kan man ju åka skidor eller bräda men knappast där man bor själv :-(

På sätt å vis hoppas jag att vintern blir lång så att hinner med och får råd med allt jag tänkt göra med hojen....

Här är det bara 21 grader kallt, tror jag ska ta en sväng imorn (äkta norrlänning) eller så drar jag täcket över mig och somnar om igen

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8