Tycker du ärligt att ditt inlägg är så mycket bättre? Tillför du något till vettigt till diskussionen?
Mycket möjligt... Men jag gör en pudel så slipper vi allt snack......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du ärligt att ditt inlägg är så mycket bättre? Tillför du något till vettigt till diskussionen?
Tycker det är ännu mer obegripligt att folk som knappt skrivit en rad i RR-forumet har mage att uttala sig överhuvudtaget![]()
Men, man behöver inte vara särskilt invigd i denna forumdel för att ha snubblat över dessa översittarfasoner som förekommer från somliga. Det behöver man, som bekant, inte posta för att uppleva heller. Ingen nämnd.
Helt klart, om han känner sig ha tid med det. Inte för att jag tror våra röster räknas...Röstar för GSXR1100R som moderator i RR-forumet.
Naturligtvis ska han ju vilja![]()
Nej, det behöver man inte men knyta-näven-i-fickan-mentaliteten gör ju inte saken bättre. Tycker man att någon skriver dumma saker kan man bemöta det med ord i ett inlägg. Klarar man inte av det är man på fel ställe, det är ju trots allt ett diskussionsforum, ingen jävla anslagstavla.Men, man behöver inte vara särskilt invigd i denna forumdel för att ha snubblat över dessa översittarfasoner som förekommer från somliga. Det behöver man, som bekant, inte posta för att uppleva heller. Ingen nämnd.
Wow. Här har det spårat ut lite va?
Vem modererar moderatorn? Och vem modererar de som modererar moderatorerna? Storebror ser dig...
Ägaren av en sajt får gärna sätta sin personliga prägel och modereringen blir därefter. Antingen gillar man miljön eller så byter man till något annat. Enkelt va?
![]()
Så är det väl men finns det inte utrymme att argumentera och diskutera i ett diskussionsforum så är det ju också en anledning att man tappar intresset. Det och den enorma ansamling av moralpredikare som finns här får iallfall mig att ledsna.
Byter till något annat säger du. Har du några förslag på alternativa hoj-forum? Svensk språkiga finns det ju knappast men hänger ni på några bra utländska?
Tycker det är ännu mer obegripligt att folk som knappt skrivit en rad i RR-forumet har mage att uttala sig överhuvudtaget![]()
Absolut inte men man kanske ska ha skrivit ett par stycken och varit med i ett par diskussioner innan man kommer med åsikter om hur diskussionerna ska gå till. Precis som IRL.Så det är bara de som redan har skrivit en miljard inlägg som får posta...? Anses man som mer kunnig för att man har postat fler inlägg...?
Yes.........Öppnar man käften så får man 2ton tillbaka på störten.Så är det väl men finns det inte utrymme att argumentera och diskutera i ett diskussionsforum så är det ju också en anledning att man tappar intresset. Det och den enorma ansamling av moralpredikare som finns här får iallfall mig att ledsna.
Byter till något annat säger du. Har du några förslag på alternativa hoj-forum? Svensk språkiga finns det ju knappast men hänger ni på några bra utländska?
Möjligt att det kan vara så men det är ett öpper forum..Tycker du ärligt att ditt inlägg är så mycket bättre? Tillför du något till vettigt till diskussionen?
Möjligt att det kan vara så men det är ett öpper forum..
Sen kunde man ju hoppas att det sätt som vissa diskuterar på, och har bannats för ett antal gånger borde lärt sig efter ett par år?
Är man för mycket buffel IRL brukar folk droppa en där också...
Jag har ända sedan trådens tillkomst försökt komma på något att PM:a Swedie om men inte lyckats. Är jag inte tillräckligt fjantig?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |