Till alla fjantar i racingforumet som PM:ar Swedie!

Status
Ej öppen för fler svar.
Tycker det är ännu mer obegripligt att folk som knappt skrivit en rad i RR-forumet har mage att uttala sig överhuvudtaget :rolleyes:

Men, man behöver inte vara särskilt invigd i denna forumdel för att ha snubblat över dessa översittarfasoner som förekommer från somliga. Det behöver man, som bekant, inte posta för att uppleva heller. Ingen nämnd.

Men, man behöver inte vara särskilt invigd i denna forumdel för att ha snubblat över dessa översittarfasoner som förekommer från somliga. Det behöver man, som bekant, inte posta för att uppleva heller. Ingen nämnd.

Översitteri är ofta ett tecken på dåligt självförtroende samt avsaknad av självinsikt, vissa mår bra av att såga andra, dessutom tycker dom ofta att dom är roliga.

Inget att bry sig i :krama

Röstar för GSXR1100R som moderator i RR-forumet. :tummenupp

Naturligtvis ska han ju vilja :gnissla

Jag har absulut inget illa menat i mitt inlagg (läs tidigare) men det blir TAGGEN utåt med en gång...blir så trött :(... Kanske tidigare inlägg inte var fel endå..
Vad fan är problemet är ni RACING Gänget
är ni inte vardags hoj åkare Eller.... kanske ni är en egen diverson (täntte inte på det) då jag skrev mina inlägg vad är det som händer. med SH................ ??
Ni gillar hojar...jag med älskar min gammla knarr men hur fokuserd kan man bli nu får ni fan mig ge er.... Alla älskar hojar....Jag med............ ;)

Last edited:
Nej, det behöver man inte men knyta-näven-i-fickan-mentaliteten gör ju inte saken bättre. Tycker man att någon skriver dumma saker kan man bemöta det med ord i ett inlägg. Klarar man inte av det är man på fel ställe, det är ju trots allt ett diskussionsforum, ingen jävla anslagstavla.

:)

Wow. Här har det spårat ut lite va?

Vem modererar moderatorn? Och vem modererar de som modererar moderatorerna? Storebror ser dig...

Ägaren av en sajt får gärna sätta sin personliga prägel och modereringen blir därefter. Antingen gillar man miljön eller så byter man till något annat. Enkelt va?

:krama

Wow. Här har det spårat ut lite va?

Vem modererar moderatorn? Och vem modererar de som modererar moderatorerna? Storebror ser dig...

Ägaren av en sajt får gärna sätta sin personliga prägel och modereringen blir därefter. Antingen gillar man miljön eller så byter man till något annat. Enkelt va?

:krama

Så är det väl men finns det inte utrymme att argumentera och diskutera i ett diskussionsforum så är det ju också en anledning att man tappar intresset. Det och den enorma ansamling av moralpredikare som finns här får iallfall mig att ledsna.
Byter till något annat säger du. Har du några förslag på alternativa hoj-forum? Svensk språkiga finns det ju knappast men hänger ni på några bra utländska?

Så är det väl men finns det inte utrymme att argumentera och diskutera i ett diskussionsforum så är det ju också en anledning att man tappar intresset. Det och den enorma ansamling av moralpredikare som finns här får iallfall mig att ledsna.
Byter till något annat säger du. Har du några förslag på alternativa hoj-forum? Svensk språkiga finns det ju knappast men hänger ni på några bra utländska?

Är man inte intelligent nog att hålla diskussionen på en resonlig nivå förstår jag att man inte förstår varför det modereras. Och om man då väljer att lämna kan det inte ses som någon förlust av kvalité direkt.

När hade vi ett hojrelaterat moralproblem i racingforumet senast?

Tycker det är ännu mer obegripligt att folk som knappt skrivit en rad i RR-forumet har mage att uttala sig överhuvudtaget :rolleyes:

Så det är bara de som redan har skrivit en miljard inlägg som får posta...? Anses man som mer kunnig för att man har postat fler inlägg...?

Så det är bara de som redan har skrivit en miljard inlägg som får posta...? Anses man som mer kunnig för att man har postat fler inlägg...?
Absolut inte men man kanske ska ha skrivit ett par stycken och varit med i ett par diskussioner innan man kommer med åsikter om hur diskussionerna ska gå till. Precis som IRL.

För första gången håller jag på sandstreamaren. Puss. Det är ett forum för bla bla. Inte ett bollplank. Nu smattrar vi vidare

Sen kunde man ju hoppas att det sätt som vissa diskuterar på, och har bannats för ett antal gånger borde lärt sig efter ett par år?
Är man för mycket buffel IRL brukar folk droppa en där också...

Yes.........Öppnar man käften så får man 2ton tillbaka på störten.
Trodde detta var ett FORUM för fria diskutioner men vissa tror att det är en klubb tydliga attityd problem säger jag.........:huvet
Vissa medlemmar verkar vara bättre än andra så om dessa personer kör 0.00 sek eller 2 timmar bättre än mig på varavet (so what) det är eran grej.
Men denna Forums mentaliteten med (fuck you,varför skriver du,Vad har du här att göra. Tycker jag går fet bort..... Så jävla lågt så dessa gubbar rider på Stora hästar = bättre än alla andra tydligen på något sätt.......Nu får jag säkert massor av skit bara för jag tycker till...
Men det tar jag .. !!!!!....

Last edited:
Möjligt att det kan vara så men det är ett öpper forum..

Absolut, jag håller med fullständigt.

Det var just därför jag vädrade min åsikt om ditt inlägg... Vilket inte var mycket bättre än det uppförande på forumet som du själv klagar på.

Sen kunde man ju hoppas att det sätt som vissa diskuterar på, och har bannats för ett antal gånger borde lärt sig efter ett par år?
Är man för mycket buffel IRL brukar folk droppa en där också...

Det är väl just den där buffliga attityden som i längden blir rätt tröttsam, det går faktiskt att förmedla sitt budskap utan att vara arrogant och otrevlig.

Jag har ända sedan trådens tillkomst försökt komma på något att PM:a Swedie om men inte lyckats. Är jag inte tillräckligt fjantig?

Jag har ända sedan trådens tillkomst försökt komma på något att PM:a Swedie om men inte lyckats. Är jag inte tillräckligt fjantig?

Jag har PM:at om dig flera ggr

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...