Åsa
Triumph I am
Mrlind skrev:Vad var det för körning.... lat och orkar inte läsa igenom hela tråden![]()
Sydskanes Emses bankörning på Sturup Raceway [latis]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mrlind skrev:Vad var det för körning.... lat och orkar inte läsa igenom hela tråden![]()
Ett sant nöje att se dig sladda på banan igen, ingen vurpa heller, men visst släppte det i hårnålen.metallgutten skrev:Tack till GSXR1100R för att jag fick köra några pass med blysläden. Dock ingen kramp eller träningsvärk idag - beror nog på min toppkondis
Det var kul att köra (typ 9 månader sen sist...)
![]()
Passens längd bestämmer teamchefen.GSXR1100R skrev:Ett sant nöje att se dig sladda på banan igen, ingen vurpa heller, men visst släppte det i hårnålen.
Nu blir det hår(d)träning inför ERF på Åsen, flåset måste bli bättre så man orkar fulla pass (7-8 minuter)![]()
Bennybåge skrev:Någon som vet var föraren med Rossi stället har köpt det?
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=54288
Ta en titt på denna sajten istället:
http://www.motshop.de/shop/catalog/...d/117?osCsid=04674290d5bbe76d98861e5599446d7f
Rea pris 999 Euro = 9300 kr nästan billigt jämfört med det engelska. Finns dock bara i storlekarna 48 o 50
Bennybåge skrev:Mer specifikt? Kan man lägga i 3:ans växel nu också?
Ohhh va porrigtKurvmakaren skrev:jag kommer att återkomma med en banskiss för att visa hur den nya bansträckningen ser ut.
Förmodligen dyker den upp under kvällen eller i morgon.
Banskissen dåKurvmakaren skrev:jag kommer att återkomma med en banskiss för att visa hur den nya bansträckningen ser ut.
Förmodligen dyker den upp under kvällen eller i morgon.
GSXR1100R skrev:Banskissen då![]()
GSXR1100R skrev:Banskissen då![]()
GSXR1100R skrev:
Lasen körde 48Kurvmakaren skrev:Då kanske till och med gamle herrn kan köra fort på banan nu då?
GSXR1100R skrev:Lasen körde 48r, inte ens Silver-vurper hängde med, kanhända att man kommer ner på 51
r om man kämpar lite med Missilen.
Tänk på att jag är gammal, fet och talanglös, dessutom så käkar banan puckar redan vid 55r...
Kurvmakaren skrev:Det var fett med 48r på den banan. Lasen har visat var skåpet skall stå.
Jag sände över söndagens bästa varvtid till banägaren för att ge honom något att knäcka ...![]()
Jag ska skaffa en justerbar laptimerZilversurfer skrev:Aja, nu ska vi fan inte överdriva Lassen 48.98och han har trimmat sin AIM. Jag fick låna en skitslö av Kurvmakaren och fick 50.51. Men detta skall förbättras den 11:e
![]()
Jag tänker inte åka alls på den nya banan, tänk om Mia e snabbare??!GSXR1100R skrev:Lasen körde 48r, inte ens Silver-vurper hängde med, kanhända att man kommer ner på 51
r om man kämpar lite med Missilen.
Tänk på att jag är gammal, fet och talanglös, dessutom så käkar banan puckar redan vid 55r...
Zilversurfer skrev:Aja, nu ska vi fan inte överdriva Lassen 48.98och han har trimmat sin AIM. Jag fick låna en skitslö av Kurvmakaren och fick 50.51. Men detta skall förbättras den 11:e
![]()
alakhai skrev:Jag tänker inte åka alls på den nya banan, tänk om Mia e snabbare??!Hemska tanke...
![]()
E ju inte fråga om att försöka, du förstår väl att jag måste va snabbare om jag ger mig ut på banan?!?Kurvmakaren skrev:Beware! Hon e snabb hon!
Det kommer att bli tufft för dig om du kasar ut och försöker slå hennes tider.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |