The return of Metallgutten

alakhai skrev:
E ju inte fråga om att försöka, du förstår väl att jag måste va snabbare om jag ger mig ut på banan?!? :7peta :lol

Hon blir drygare än alla yespaket i världen ihop annars lixom!! :D

Då har du mycket att försvara om du misslyckas. Låna den Smurfermoddade SlapTimern när du kör och håll dig i en annan grupp så skall vi se till att lösa denna eventuellt pinsamma situation

Kurvmakaren skrev:
Då har du mycket att försvara om du misslyckas. Låna den Smurfermoddade SlapTimern när du kör och håll dig i en annan grupp så skall vi se till att lösa denna eventuellt pinsamma situation
:rofl Haha, känns verkligen skönt med vänner som ställer upp!! :tummenupp :D

alakhai skrev:
Undra bara vad Mia säger då... Hon kanske inte ser det hela på samma sätt?! :hihi Spelar ingen roll, hon kommer anklaga mig för fusk även om jag vinner helt ärligt!!!
Vilket jag såklaaaart kommer göra!! :tummenupp

Siktar på att köra dubbelt så fort som GSXR1100R, det borde väl räcka då?!? :rolleyes:

:banana :lol :banana

Det skall väl inte vara några problem?

Kurvmakaren skrev:
:banana :lol :banana

Det skall väl inte vara några problem?
:tungan Såklart inte, frågan e ju bara om det räcker!! :rolleyes:

Sorry Micke, e bara så otroligt tacksamt att driva med dig.
Alla hakar på det direkt!! :lol Dessutom räknar jag med att få tillbaks det dubbla.. :näsblod

alakhai skrev:
:tungan Såklart inte, frågan e ju bara om det räcker!! :rolleyes:

Sorry Micke, e bara så otroligt tacksamt att driva med dig.
Alla hakar på det direkt!! :lol Dessutom räknar jag med att få tillbaks det dubbla.. :näsblod

Jag tar med sivlertejp så stryper vi luftflödet i luftburken. Med detta så kanske till och med jag har möjlighet att ta mig förbi henne på banan.

Kurvmakaren skrev:
Jag tar med sivlertejp så stryper vi luftflödet i luftburken. Med detta så kanske till och med jag har möjlighet att ta mig förbi henne på banan.
AHA, det är för egen vinning du har tänkt hjälpa mig??! :fatta! Nu börjar jag förstå!! :lol
Om jag inte kör alls o hjälper henne åka ifrån er andra så skulle det ju oxo funka!!??! :hihi

alakhai skrev:
Siktar på att köra dubbelt så fort som GSXR1100R, det borde väl räcka då?!? :rolleyes:
Då får du satsa på 26:or :D dessutom så kommer du att varva Korven-sallad 3 ggr per varv om du håller detta tempo.

alakhai skrev:
AHA, det är för egen vinning du har tänkt hjälpa mig??! :fatta! Nu börjar jag förstå!! :lol
Om jag inte kör alls o hjälper henne åka ifrån er andra så skulle det ju oxo funka!!??! :hihi

Det underlättar inte för dig i hemmet. För varje varv hon kör kommer du att få det värre och värre och värre hemma....
Viosa henne vart skåpet skall stå nu. Allt för husfridens skull... :fatta!

GSXR1100R skrev:
Då får du satsa på 26:or :D dessutom så kommer du att varva Korven-sallad 3 ggr per varv om du håller detta tempo.
Wohoo, gomorron på dig! Va på tiden det!! :tungan
Jag satsar nog mest på att glida med o ha kul bara på den banan känns det som.. Om det blir nån körning alls vill säga, men det ska det nog kunna bli hoppas jag!! :)

Kurvmakaren skrev:
Det underlättar inte för dig i hemmet. För varje varv hon kör kommer du att få det värre och värre och värre hemma....
Viosa henne vart skåpet skall stå nu. Allt för husfridens skull... :fatta!
Nej, nej, nej... Om jag inte sätter min fot på banan går det alltid att hålla uppe illusionen om att jag är snabbare men föredrar att hjälpa henne. :lol

Naä, allvarligt så ska det bara bli kul att komma ut o få testa den nya slingan, ont om tid bara just nu... :näsblod Men vi lär ses där!! :tummenupp

alakhai skrev:
Naä, allvarligt så ska det bara bli kul att komma ut o få testa den nya slingan, ont om tid bara just nu... :näsblod Men vi lär ses där!! :tummenupp

*gäsp* undanflykter, undanflykter...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...