The return of Metallgutten

alakhai skrev:
E ju inte fråga om att försöka, du förstår väl att jag måste va snabbare om jag ger mig ut på banan?!? :7peta :lol

Hon blir drygare än alla yespaket i världen ihop annars lixom!! :D

Då har du mycket att försvara om du misslyckas. Låna den Smurfermoddade SlapTimern när du kör och håll dig i en annan grupp så skall vi se till att lösa denna eventuellt pinsamma situation

Kurvmakaren skrev:
Då har du mycket att försvara om du misslyckas. Låna den Smurfermoddade SlapTimern när du kör och håll dig i en annan grupp så skall vi se till att lösa denna eventuellt pinsamma situation
:rofl Haha, känns verkligen skönt med vänner som ställer upp!! :tummenupp :D

alakhai skrev:
Undra bara vad Mia säger då... Hon kanske inte ser det hela på samma sätt?! :hihi Spelar ingen roll, hon kommer anklaga mig för fusk även om jag vinner helt ärligt!!!
Vilket jag såklaaaart kommer göra!! :tummenupp

Siktar på att köra dubbelt så fort som GSXR1100R, det borde väl räcka då?!? :rolleyes:

:banana :lol :banana

Det skall väl inte vara några problem?

Kurvmakaren skrev:
:banana :lol :banana

Det skall väl inte vara några problem?
:tungan Såklart inte, frågan e ju bara om det räcker!! :rolleyes:

Sorry Micke, e bara så otroligt tacksamt att driva med dig.
Alla hakar på det direkt!! :lol Dessutom räknar jag med att få tillbaks det dubbla.. :näsblod

alakhai skrev:
:tungan Såklart inte, frågan e ju bara om det räcker!! :rolleyes:

Sorry Micke, e bara så otroligt tacksamt att driva med dig.
Alla hakar på det direkt!! :lol Dessutom räknar jag med att få tillbaks det dubbla.. :näsblod

Jag tar med sivlertejp så stryper vi luftflödet i luftburken. Med detta så kanske till och med jag har möjlighet att ta mig förbi henne på banan.

Kurvmakaren skrev:
Jag tar med sivlertejp så stryper vi luftflödet i luftburken. Med detta så kanske till och med jag har möjlighet att ta mig förbi henne på banan.
AHA, det är för egen vinning du har tänkt hjälpa mig??! :fatta! Nu börjar jag förstå!! :lol
Om jag inte kör alls o hjälper henne åka ifrån er andra så skulle det ju oxo funka!!??! :hihi

alakhai skrev:
Siktar på att köra dubbelt så fort som GSXR1100R, det borde väl räcka då?!? :rolleyes:
Då får du satsa på 26:or :D dessutom så kommer du att varva Korven-sallad 3 ggr per varv om du håller detta tempo.

alakhai skrev:
AHA, det är för egen vinning du har tänkt hjälpa mig??! :fatta! Nu börjar jag förstå!! :lol
Om jag inte kör alls o hjälper henne åka ifrån er andra så skulle det ju oxo funka!!??! :hihi

Det underlättar inte för dig i hemmet. För varje varv hon kör kommer du att få det värre och värre och värre hemma....
Viosa henne vart skåpet skall stå nu. Allt för husfridens skull... :fatta!

GSXR1100R skrev:
Då får du satsa på 26:or :D dessutom så kommer du att varva Korven-sallad 3 ggr per varv om du håller detta tempo.
Wohoo, gomorron på dig! Va på tiden det!! :tungan
Jag satsar nog mest på att glida med o ha kul bara på den banan känns det som.. Om det blir nån körning alls vill säga, men det ska det nog kunna bli hoppas jag!! :)

Kurvmakaren skrev:
Det underlättar inte för dig i hemmet. För varje varv hon kör kommer du att få det värre och värre och värre hemma....
Viosa henne vart skåpet skall stå nu. Allt för husfridens skull... :fatta!
Nej, nej, nej... Om jag inte sätter min fot på banan går det alltid att hålla uppe illusionen om att jag är snabbare men föredrar att hjälpa henne. :lol

Naä, allvarligt så ska det bara bli kul att komma ut o få testa den nya slingan, ont om tid bara just nu... :näsblod Men vi lär ses där!! :tummenupp

alakhai skrev:
Naä, allvarligt så ska det bara bli kul att komma ut o få testa den nya slingan, ont om tid bara just nu... :näsblod Men vi lär ses där!! :tummenupp

*gäsp* undanflykter, undanflykter...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...