The Nazi Twins -- Nytt CP-rekord andra sidan havet?!

Chris Ash skrev:
Japp, visst är inskränkning av politiska, ekonomiska och mänskliga rättigheter vägen att gå?

Nähädu, inte alls. Och därför ogillar jag liberaler. :mattias

korvgubbe skrev:
Att sen biblioteken är skyldiga att lämna ut dina lånelistor utan några som helst brottsmisstankar är en helt annan sak..

Är de, det var mer än jag visste. Ungefär som i sverige alltså.

fy fan

The_Dannike_bo skrev:
ja här var det yttrandefrihet asså... det är tillochmed FÖRBJUDET att utala orden heil hitler..
föresten är det inte konstigt att det kommer nya nasister och sverigedemokrater, med tanke på hur invandrarna beter sig!
det är nästan så man tycker att ett invandrarstopp vore passligt innan de har tagit över hela sverige och dina barnbarn blir halvbruna..

Du har just kvalat in till årets mest idiotiska inlägg 2006. Med god chans att vinna. Grattis.

Zee skrev:
Du har just kvalat in till årets mest idiotiska inlägg 2006. Med god chans att vinna. Grattis.
Är det delen om barnbarnen eller formuleringen?
I övrigt har han inte skrivit en stavelse som inte andra har skrivit utan att behöva höra diverse oförskämdheter.
För övrigt har året just börjat och jag kommer inte bli förbigången i tävlingen om 2006 års mest korkade inlägg hur som helst. :fakta

Markus skrev:
Nähädu, inte alls. Och därför ogillar jag liberaler. :mattias

Du och jag har nog olika definition på "liberalt land" verkar det som. För mig innebär det ett land med stor frihet på alla plan.

Liberaler är ju ett vitt begrepp, innefattar ju allt från socialliberaler till nyliberaler. Inte många likheter mellan de ytterligheterna. Du borde ju gilla åtminstone en del av vad nyliberalismen står för.

Chris Ash skrev:
Du och jag har nog olika definition på "liberalt land" verkar det som. För mig innebär det ett land med stor frihet på alla plan.

Liberaler är ju ett vitt begrepp, innefattar ju allt från socialliberaler till nyliberaler. Inte många likheter mellan de ytterligheterna. Du borde ju gilla åtminstone en del av vad nyliberalismen står för.

Ja, nackdelen/fördelen med liberalismen är att den står för skilda saker beroende på vem man frågar och framför allt var man frågar. Bara det borde i och för sig diskvalificera åsikterna som liberalismen hyser - ingen vet ju ffs (för fans skull) vad det är för åsikter. (Och då är det bättre att säga nej tack, precis som om du får en okänd drink eller en konstig tablett eller ett skojigt frimärke i xxxs).

Markus skrev:
I övrigt har han inte skrivit en stavelse som inte andra har skrivit utan att behöva höra diverse oförskämdheter.
För övrigt har året just börjat och jag kommer inte bli förbigången i tävlingen om 2006 års mest korkade inlägg hur som helst. :fakta

Du kommer ihåg min teori om att den mörkbruna högern aldrig kommer att kunna lämna den dypöl de klafsar omkring i eftersom de företräds av kompletta idioter?

I rest my case.....

Edit; Född -89...... Helvete, snart är 90-talisterna här...

Last edited:
Markus skrev:

Jag håller dig under bevakning inför eventuell nominering. :tummenupp

Om något så är ju dessa systrar ett bevis på farligheten med en utbredd acceptans för "home schooling".

Såg en sk KNAPP under den gångna dagen....RÖR INTE MIN NEGER .....

Hur tolkar ni det??

är det rasistiskt, eller gör killen en välgärning, skydder sin neger, eller ??

Om det stått min polotiker, min jude, min ardenner, min granne...är det skillnad på det egentliga budskapet. ??

Gabor skrev:
Såg en sk KNAPP under den gångna dagen....RÖR INTE MIN NEGER .....

Hur tolkar ni det??

är det rasistiskt, eller gör killen en välgärning, skydder sin neger, eller ??

Om det stått min polotiker, min jude, min ardenner, min granne...är det skillnad på det egentliga budskapet. ??
Känns ganska ironiskt... ungefär som "rör inte min svenne" eller nåt. Skulle för övrigt tro att 80% av min bekantskapskrets har fördomar/rasistiska åsikter, och då är det väldigt olika människor som jag känner, alltfrån sossar till borgerliga typer med gott om pengar. Känns som att halva sveriges befolkning har en hel del rasistiska åsikter, men inget vettigt parti att rösta på...men skulle det finnas, så skulle jag vara övertygad om att det skulle ta plats i riksdan.

t-rex skrev:
Du kommer ihåg min teori om att den mörkbruna högern aldrig kommer att kunna lämna den dypöl de klafsar omkring i eftersom de företräds av kompletta idioter?

I rest my case.....

Edit; Född -89...... Helvete, snart är 90-talisterna här...

Är vi 90-talister något du inte gillar? Eller anser du oss bara bortom all räddning? :(

korvgubbe skrev:
Hur mår din kusin/svåger/halvbror föresten?
deliverance.jpg

Edit1:
Fifaen.. du är inte bara lång, du är blåögd å stark oxå!! :rofl

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
:rofl :rofl

Jaja, för att återgå till guantanamo så tror jag det är överdrivet om hur mycket oskyldigt folk som sitter där. Finns det några bevis eller gissar ni bara?

Last edited:
honkiie skrev:
Jaja, för att återgå till guantanamo så tror jag det är överdrivet om hur mycket oskyldigt folk som sitter där. Finns det några bevis eller gissar ni bara?

En liten hint är väl att ytterst få anklagats för något ännu... Alltså formella anklagelser utöver mumbujumbosvamlet om "illegala kombatanter" :va ..

Eller har du hört att NÅGON av de som sitter där är anklagad för NÅGOT och att NÅGON av dessa fått sin sak prövad i en domstol som borde vara den plats man fälls för brott!?

Fast du kanske tycker det är ok att låsa in folk i 3-4 år utan att ens anklaga dem för något?!
:va

korvgubbe skrev:
Eller har du hört att NÅGON av de som sitter där är anklagad för NÅGOT och att NÅGON av dessa fått sin sak prövad i en domstol som borde vara den plats man fälls för brott!?

Du är inte så uppdaterad va? ;)

honkiie skrev:
:rofl :rofl

Själva grejen med fängelser är väl att bevisen ska fram för att man ska få stoppa dit någon, men det funkar ju att stoppa dit folk först och sedan får någon som ids/har råd bevisa att dom inte ska sitta där, så släpper man ut dom lite eftersom...

Grejen är att dom som har låst in folk där påstår att dom har bevis för att personerna ska sitta där, men hävdar att bevisen är hemliga.

Ungefär som när dom hade bevis för existensen av massförstörelsevapen, vilket dom nu erkänner att dom inte hade, utan dom drog en klassisk pokerbluff och amerikanska folket foldade....

Markus skrev:
Du är inte så uppdaterad va? ;)

OKi, det var väl faktiskt så att ett par stycken skulle få sin sak prövad men det var väl bara en bråkdel av fångarna... Eller har det hänt något annat stort som jag missat....?

Edit1:
Ojojoj!... De är uppe i hela tio fångar nu som får sin sak prövad!
http://independent-bangladesh.com/news/jan/22/22012006ap.htm#A6
:Bugar

.....när ska de övriga dryga 490 få sin sak prövad? I det här tar det väl en sissådär 50 år innan alla fått sin sak prövad i domstol...

Last edited:
Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...