Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Halogen skrev:...din gamla smygfascist.

Markus skrev:Jag är varken gammal eller diskret.![]()
Markus skrev:Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.
honkiie skrev:Ojoj, snart kommer dom![]()
Coola Ola skrev:Det framgår med all önskvärd tydlighet.
På vilket sätt är USA friare med avseende på yttrandefrihet än andra länder i världen? Kanske trollade du bara?
(psst... rensa din inbox)
honkiie skrev:Det tog ett tag ändå
Coola Ola skrev:På vilket sätt är USA friare med avseende på yttrandefrihet än andra länder i världen? Kanske trollade du bara?
(psst... rensa din inbox)

Markus skrev:På sättet att man får säga vad man vill offentligt, är inte det en ganska bra definition på yttrandefrihet tycker du?
Intressant att just du nämner att vakta hus från inkräktare dessutom.![]()
Samtidigt i Casa De Ola:
Sir. Ola, there are a few youngsters misbehaving in the pool area - are they friends of yours?
-Jajamensan, betjäntjävel. Stör mig inte, jag läser Mao och röker skunk på pappas bekostnad.
Inbox cleared.
Coola Ola skrev:Vad är det du inte får säga i Sverige som man får säga i USA?
Coola Ola skrev:Hahaha, du är ju störd. Antar att du talar av egen erfarenhet?
Markus skrev:På sättet att man får säga vad man vill offentligt, är inte det en ganska bra definition på yttrandefrihet tycker du?
. Är det yttrandefrihet?Fredr28 skrev:Hm, prova med att skriva offentligt att du älskar Bin Ladin och att USA är satan så får du en gratis semester i Guatanamo Bay på obestämd tid. Är det yttrandefrihet?
Fredr28 skrev:Så du tror att alla som sitter där har begått terroristdåd och inte sitter där p.g.a sina åsikter som de uttalat? Eller hetsjakten på kommunister som var som intensivasts under kalla kriget? USA är inte så fantastiskt som man gärna vill framställa det.
Chris Ash skrev:Nya Zeeland, Nederländerna och Schweiz är tre länder som spontant ploppar upp hos mig som "extra liberala" jämfört med andra moderna demokratier.
Chris Ash skrev:Hade varit intressant att se en undersökning av mest liberala landet.

Fredr28 skrev:Jupp, skulle nog vilja addera våra grannar Danmark till den listan också.
Markus skrev:Så man vet vart man aldrig någonsin ska åka, ja.![]()
Chris Ash skrev:Japp, visst är inskränkning av politiska, ekonomiska och mänskliga rättigheter vägen att gå?

The_Dannike_bo skrev:ja här var det yttrandefrihet asså... det är tillochmed FÖRBJUDET att utala orden heil hitler..
föresten är det inte konstigt att det kommer nya nasister och sverigedemokrater, med tanke på hur invandrarna beter sig!
det är nästan så man tycker att ett invandrarstopp vore passligt innan de har tagit över hela sverige och dina barnbarn blir halvbruna..
snygga brudar föresten!![]()
![]()
The_Dannike_bo skrev:det inte konstigt att det kommer nya nasister och sverigedemokrater, med tanke på hur invandrarna beter sig!
det är nästan så man tycker att ett invandrarstopp vore passligt innan de har tagit över hela sverige och dina barnbarn blir halvbruna..
snygga brudar föresten!![]()
![]()
The_Dannike_bo skrev:"bland dom starkaste på bygg klasserna 1..
enl. mätningar på gympan...
så svag e ja inte.."

|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|