The Nazi Twins -- Nytt CP-rekord andra sidan havet?!

Det var väl en dokumentär på tv om de där två (och deras far) för nåt år sen...

Markus skrev:
Jag är varken gammal eller diskret. :mattias

Det framgår med all önskvärd tydlighet.

På vilket sätt är USA friare med avseende på yttrandefrihet än andra länder i världen? Kanske trollade du bara?

(psst... rensa din inbox)

Markus skrev:
Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.

honkiie skrev:
Ojoj, snart kommer dom :gnissla

Coola Ola skrev:
Det framgår med all önskvärd tydlighet.

På vilket sätt är USA friare med avseende på yttrandefrihet än andra länder i världen? Kanske trollade du bara?

Det tog ett tag ändå

honkiie skrev:
Det tog ett tag ändå

Ja, till skillnad från högerkrafterna här på forumet så spenderar vi inte all tid framför datorn för att följa våra aktiekurser eller vakta våra hus mot eventuella inkräktare, vi har såna där liv att ta hand om ibland också!

Coola Ola skrev:

På sättet att man får säga vad man vill offentligt, är inte det en ganska bra definition på yttrandefrihet tycker du?
Intressant att just du nämner att vakta hus från inkräktare dessutom. :rofl

Samtidigt i Casa De Ola:
Sir. Ola, there are a few youngsters misbehaving in the pool area - are they friends of yours?
-Jajamensan, betjäntjävel. Stör mig inte, jag läser Mao och röker skunk på pappas bekostnad.

Inbox cleared.

Markus skrev:
På sättet att man får säga vad man vill offentligt, är inte det en ganska bra definition på yttrandefrihet tycker du?
Intressant att just du nämner att vakta hus från inkräktare dessutom. :rofl

Vad är det du inte får säga i Sverige som man får säga i USA?

Samtidigt i Casa De Ola:
Sir. Ola, there are a few youngsters misbehaving in the pool area - are they friends of yours?
-Jajamensan, betjäntjävel. Stör mig inte, jag läser Mao och röker skunk på pappas bekostnad.

Inbox cleared.

Hahaha, du är ju störd. Antar att du talar av egen erfarenhet?

Coola Ola skrev:
Vad är det du inte får säga i Sverige som man får säga i USA?

Hets mot folkgrupp tänker jag främst på.
Mycket olycklig lag om jag får tycka.
Jag tycker det är kanon att både Nation of Islam, KKK och JDL kan föra ut sina vidriga budskap - jag tror det är det bästa sättet att genomskåda dem samtidigt som jag starkt ogillar att en elit ska begränsa yttrandefriheten.

Coola Ola skrev:
Hahaha, du är ju störd. Antar att du talar av egen erfarenhet?

Nä, har varken pool, skunk eller betjänt. :(

Markus skrev:

Hm, prova med att skriva offentligt att du älskar Bin Ladin och att USA är satan så får du en gratis semester i Guatanamo Bay på obestämd tid :3freak . Är det yttrandefrihet?

Fredr28 skrev:
Hm, prova med att skriva offentligt att du älskar Bin Ladin och att USA är satan så får du en gratis semester i Guatanamo Bay på obestämd tid :3freak . Är det yttrandefrihet?

Tror jag inte alls att man får, det finns gott om muslimska extremistgrupper i USA som verkar ganska öppet.

Så du tror att alla som sitter där har begått terroristdåd och inte sitter där p.g.a sina åsikter som de uttalat? Eller hetsjakten på kommunister som var som intensivasts under kalla kriget? USA är inte så fantastiskt som man gärna vill framställa det.

Fredr28 skrev:
Så du tror att alla som sitter där har begått terroristdåd och inte sitter där p.g.a sina åsikter som de uttalat? Eller hetsjakten på kommunister som var som intensivasts under kalla kriget? USA är inte så fantastiskt som man gärna vill framställa det.

Nej, jag tror inte alla som sitter där begått terroristdåd.
Men om det skulle räcka att säga att Usama rockar fett i sin grotta så skulle de nog få bygga ut.

Hade varit intressant att se en undersökning av mest liberala landet. Sammanväga alla aspekter liksom.

Jag tror USA hade haft mycket att jobba med med mänskliga rättigheter innan de hade kommit upp i absolut topp.

Nya Zeeland, Nederländerna och Schweiz är tre länder som spontant ploppar upp hos mig som "extra liberala" jämfört med andra moderna demokratier.

Chris Ash skrev:
Nya Zeeland, Nederländerna och Schweiz är tre länder som spontant ploppar upp hos mig som "extra liberala" jämfört med andra moderna demokratier.

Jupp, skulle nog vilja addera våra grannar Danmark till den listan också.

Chris Ash skrev:
Hade varit intressant att se en undersökning av mest liberala landet.

Så man vet vart man aldrig någonsin ska åka, ja. :fakta

Bifogat

• delete square-large-imagine.gif
    delete square-large-imagine.gif
    6.7 KB · Visningar: 48
Fredr28 skrev:
Jupp, skulle nog vilja addera våra grannar Danmark till den listan också.

Det håller jag inte med om. På vilket sätt är Danmark bland de mest liberala länderna i världen?

Markus skrev:
Så man vet vart man aldrig någonsin ska åka, ja. :fakta

Japp, visst är inskränkning av politiska, ekonomiska och mänskliga rättigheter vägen att gå?

Chris Ash skrev:
Japp, visst är inskränkning av politiska, ekonomiska och mänskliga rättigheter vägen att gå?

Ta å ge dig nu!
:fatta!

Du har faktiskt rätt att tycka precis vad du vill och läsa vad du vill... Att sen biblioteken är skyldiga att lämna ut dina lånelistor utan några som helst brottsmisstankar är en helt annan sak..

Och dessutom så håller de inte på å åsiddosätter mänskliga rättigheter eller torteras i USA..... det outsourcar de till andra länder.. :rolleyes:

ja här var det yttrandefrihet asså... det är tillochmed FÖRBJUDET att utala orden heil hitler..
föresten är det inte konstigt att det kommer nya nasister och sverigedemokrater, med tanke på hur invandrarna beter sig!
det är nästan så man tycker att ett invandrarstopp vore passligt innan de har tagit över hela sverige och dina barnbarn blir halvbruna..

snygga brudar föresten! :tummenupp :tuttar

The_Dannike_bo skrev:
ja här var det yttrandefrihet asså... det är tillochmed FÖRBJUDET att utala orden heil hitler..
föresten är det inte konstigt att det kommer nya nasister och sverigedemokrater, med tanke på hur invandrarna beter sig!
det är nästan så man tycker att ett invandrarstopp vore passligt innan de har tagit över hela sverige och dina barnbarn blir halvbruna..

Vilken stor överraskning att du kommer från en liten inavlad håla som Dannike med sådana inskränkta åsikter.

The_Dannike_bo skrev:
det inte konstigt att det kommer nya nasister och sverigedemokrater, med tanke på hur invandrarna beter sig!

Hur mår din kusin/svåger/halvbror föresten?
deliverance.jpg

Edit1:
Fifaen.. du är inte bara lång, du är blåögd å stark oxå!! :rofl

The_Dannike_bo skrev:
"bland dom starkaste på bygg klasserna 1..
enl. mätningar på gympan...
så svag e ja inte.."
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Last edited:
Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!