The Nazi Twins -- Nytt CP-rekord andra sidan havet?!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
The Nazi Twinz

Fejk eller paw reiktightt? Oavsett blir man mållös.

Land of the free, home of the :3freak?

Vad kan man säga om dom där "yankeedoodeldandies" inget slutar att förvåna en asså...
Skulle inte förvåna mig om de va sant..

Malte skrev:
Vad kan man säga om dom där "yankeedoodeldandies" inget slutar att förvåna en asså...
Skulle inte förvåna mig om de va sant..
nä det är säkert sant. Om man har ett bestånd av 245 miljoner individer, självklart kommer idioterna bli ganska många vid en normalfördelning.
:D

Dem kunde i alla fall haft den goda smaken att sjunga om lappar. Då hade de fått en del applåder här på SH. :fatta!

Ja fatta så förvånande att det finns två nazisttjejer i usa! Aldrig att två tjejer kan vara nazister i sverige :fakta

honkiie skrev:
Ja fatta så förvånande att det finns två nazisttjejer i usa! Aldrig att två tjejer kan vara nazister i sverige :fakta

Är det du tycker är chokerande med filmklippet?

Zee skrev:
Är det du tycker är chokerande med filmklippet?
Jag är jävligt svårchockerad. Jag antog att det var det som ni tyckte är chockerande, nazistgrejen alltså. Vad tycker du är chockerande? Att de sjunger rätt dåligt?

Jag tycker det är chockerande att någon kan ha missat det här, eftersom det varit uppe till allmän OT-skådning minst två gånger tidigare (förutsatt att det är Olsen look-a-like tjejerna).

Markus skrev:
Jag tycker det är chockerande att någon kan ha missat det här, eftersom det varit uppe till allmän OT-skådning minst två gånger tidigare (förutsatt att det är Olsen look-a-like tjejerna).

Senaste gången var minst sex månader sedan...........

Markus skrev:
:word

honkiie skrev:
Jag är jävligt svårchockerad. Jag antog att det var det som ni tyckte är chockerande, nazistgrejen alltså. Vad tycker du är chockerande? Att de sjunger rätt dåligt?

Nej, nazister har man sett innan. Jag tycker däremot att det som är riktigt chokerande är att två småflickor åker runt och sprider antisemitiska budskap i godaste folkanda. Till barn dessutom. Hört talas om indoktrinering? Hets mot folkgrupp finns inte i USA och man får ett perspektiv på hur snett det verkligen kan bli. Det är chokerande att folk kan åka omkring med harkors på bilen och ingen tycker att det är något allvarligt fel med det.. Det är chokerande att en f.d. KKK-ledare ställer upp som presidentkandidat.

Eller vad säger du? Är inte det chokerande, milt sagt? Nej just de, de sjunger ju dessutom dåligt.

Markus skrev:
Aha, då är det jag som har för bra minne då.
Eller så är det någon som kommer med för gammalt stuff.
:)

Det har jag missat isf. Det går ju inte o söka i offtopic-delen.

Zee skrev:
Nej, nazister har man sett innan. Jag tycker däremot att det som är riktigt chokerande är att två småflickor åker runt och sprider antisemitiska budskap i godaste folkanda. Till barn dessutom. Hört talas om indoktrinering? Hets mot folkgrupp finns inte i USA och man får ett perspektiv på hur snett det verkligen kan bli. Det är chokerande att folk kan åka omkring med harkors på bilen och ingen tycker att det är något allvarligt fel med det.. Det är chokerande att en f.d. KKK-ledare ställer upp som presidentkandidat.

Eller vad säger du? Är inte det chokerande, milt sagt? Nej just de, de sjunger ju dessutom dåligt.
Ja, nazistgrejen, det var väl det jag sa? :va

Som sagt, jag är ganska svårchockerad så det kanske är jag som inte ser den djupare meningen.

Zee skrev:

Han kan väl få ställa upp om han vill, det lär ju inte vara många som röstar på honom. USA har väl knappast större problem med nazister än tex Österrike och Tyskland där åsiktslagarna är stenhårda?

Chris Ash skrev:
Han kan väl få ställa upp om han vill, det lär ju inte vara många som röstar på honom.

Tja, jag skulle vilja säga att sydstatarjänkarna utgör en ganska stor del av rösterna i landet. Underskatta inte antalet inbreeders längs Missisippifloden.. Och finns det många sydstatare som dessutom har mycket pengar sp kan allt hända. En kampanj lyckas inte bara genom genuina röster av folket, har man dessutom mycket kampanjpengar kan man få folk att rösta på en endå.

Zee skrev:
Tja, jag skulle vilja säga att sydstatarjänkarna utgör en ganska stor del av rösterna i landet. Underskatta inte antalet inbreeders längs Missisippifloden.. Och finns det många sydstatare som dessutom har mycket pengar sp kan allt hända. En kampanj lyckas inte bara genom genuina röster av folket, har man dessutom mycket kampanjpengar kan man få folk att rösta på en endå.

Hur många bor i flodkulturerna jämfört med storstadsregionerna? Det är ju NY och California som är folkrika och där är det liberalt så det förslår, enda anledningen att de har en Republ. Guvernör i CA är för att den förra var korrumperad.
Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.

Markus skrev:
Hur många bor i flodkulturerna jämfört med storstadsregionerna? Det är ju NY och California som är folkrika och där är det liberalt så det förslår, enda anledningen att de har en Republ. Guvernör i CA är för att den förra var korrumperad.
Jag tror inte vi behöver oroa oss för att det ska bli en naziststat av det enda landet på jorden, mig veterligen, med full yttrandefrihet.

Sant. True dat.

Men bara tanken på att en sådan kultur kan få chansen att växa till den milda grad att de kan driva en seriös presidentkampanj är smått förjävligt, imho. Sittande Bush t.ex. hade ju aldrig vunnit valet utan texasoljesydstatsinbreederrösterna.™

Nu är ju inte alla sydstatare nazzar men det finns gamla anor av.. ska vi kalla det för, konservativa idéer. :)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D